Hvad er HubSpot? En komplet guide til CRM-systemet

Læsetid: ( Antal ord: )

Udgivet december 11, 2023

Magnus

Bredt kenskab til marketing og salg hvor han til dagligt arbejder med at drive kunder gennem marketing....

HubSpot er et populært CRM system, der bruges til, at samle alle jeres kunder, emails mm. i et system. I denne artikle kigger vi på:

Vi gennemgår hele HubSpot universet og følger dig i hånden så du får svar på dine spørgsmål om HubSpot og bliver bedre til at bruge CRM systemet.

Afrundet Dropdown Menu

Hvad er HubSpot?

HubSpot er et af de største og førende CRM systemer for virksomheder i størrelsesorden 10 til 250 medarbejdere. For at blive lidt mere specifik og dykke ned i ‘Hvad er HubSpot‘, så er det et CRM-system, der hjælper virksomheder med at organisere kontakter, virksomheder, deals og relevant data i et samlet system. HubSpot CRM hjælper virksomheder med at digitalisere sine forretningsprocesser så du har alt gemt i et system. Dette gør HubSpot ved, at fokusere på at være et all-in-one system for din marketing, salg, service, operations og CMS aktiviteter. Ud over at HubSpot tilbyder sit eget omfattende kredsløb, så kan du også integrere alle dine systemer lige fra LinkedIn til Outlook i HubSpot.

Med HubSpot kan du nemt administrere dine kontakter, se hvilke sider på din hjemmeside de har besøgt og lave målrettede kampagner. Ligeledes tilbyder det også en bred vifte af funktioner og muligheder såsom e-mail-markedsføring, social media management, funnels og dashboards.

HubSpots forskellige hubs

Helt overordnet består HubSpot af fem kernefunktioner, dette omfatter aktiviteter såsom marketing, salg, service, CMS og operations. Det er ligeledes de fem hubs som HubSpot består af:

  1. HubSpot Marketing Hub, som giver mulighed for at automatisere marketingaktiviteter og følge op på kundehenvendelser.
  2. HubSpot Sales Hub, som kan bruges til at styre salgsprocessen fra lead til lukning af en aftale.
  3. HubSpot Service Hub, der giver virksomheder mulighed for at levere fremragende kundeservice gennem effektiv håndtering af supportanmodninger.
  4. HubSpot CMS Hub, som bruges til at administrere indhold.
  5. HubSpot Operations Hub, som bruges til at optimere interne processer.
  6. HubSpot Commerce Hub bruges til optimering af betalinger (er i beta-udgave pt.)

Med HubSpot er alle disse funktioner samlet i ét system, i stedet for at have seperate systemer til eksempelvis marketing og salg. På denne måde kan din virksomhed sidde i ét samlet system. Nedenfor vil vi gennemgå hver kernefunktion for sig.

HubSpot Marketing Hub

HubSpot Marketing Hub gør det muligt for virksomheder at automatisere deres marketingprocesser, skabe flere kvalificerede leads og implementere effektive email-kampagner. CRM systemet tilbyder også et CMS-system, der gør det nemt at oprette og administrere indhold på hjemmesider samt en integreret CRM-løsning for bedre styring af kundeinteraktioner. Alt i alt bidrager Marketing hubben til din inbound marketing strategi. Her er et par eksempler på funktionerne i HubSpot Marketing Hub.

Forstå HubSpot Marketing Hub på et dybere plan

HubSpot Commerce Hub

HubSpot Commerce Hub giver jer alle de værktøjer, I har brug for til at optimere og administrere hele jeres betalingsproces. Platformen omfatter alt fra tilbudshåndtering og betalinger til rapportering og kundedata.

Commerce Hub tilbydes i fire forskellige planer – Gratis, Starter, Professional og Enterprise – hver med sine egne funktioner og begrænsninger. For at hjælpe jer med at træffe en informeret beslutning om, hvilken plan der bedst opfylder jeres behov, har vi samlet en oversigt over de vigtigste funktioner nedenfor.

  • E-signature
  • HubSpot payments
  • Custom billing
  • Quotes
  • Product library

HubSpot Sales Hub

HubSpot Sales Hub hjælper virksomheder med at lave vinde deals og opbygge pipeline. Med Sales Hubben kan du organisere og administrere alle dine kundeoplysninger på ét sted. Hubben har features såsom deal tracking, der giver dig mulighed for at følge salgsprocessen fra start til slut, mens sales analytics giver indsigt i din salgsydelse gennem dataanalyse. Her er et par eksempler på funktionerne i HubSpot Sales Hub.

Forstå HubSpot Sales Hub på et dybere plan

HubSpot Service Hub

HubSpot Service Hub er en omfattende platform, der giver dig mulighed for at effektivt at håndtere kundeservice. Med et avanceret ticketing system kan du nemt organisere og følge op på kundesager. Desuden kan du med customer feedback management få værdifulde indsigter fra dine kunder og forbedre din service baseret på deres behov. Og ved hjælp af knowledge base får både dine medarbejdere og dine kunder adgang til relevant information hurtigt og nemt.

HubSpot Operations Hub

HubSpot Operations Hub er en kraftfuld platform, der giver virksomheder mulighed for at optimere deres driftsprocesser og få mest muligt ud af deres HubSpot CRM. Med funktioner såsom data-synkronisering, workflow-automatiseringer og rapportering samt rapporter kan I effektivisere jeres aktiviteter i hele organisationen.

  • Website themes
  • Forms
  • Drag-and-drop editor
  • Premium hosting
  • Code alerts
  • Google Search Console-integration

HubSpot CMS Hub

HubSpot CMS Hub er en omfattende platform, der giver jer muligheden for at skabe og optimere indhold på jeres hjemmeside(r). Med avancerede værktøjer til content creation, website optimization og SEO kan I automatisere processerne for at opnå større synlighed og målrettet trafik ud fra search intent. CMS hubben er integreret i HubSpot CRM funktionalitet, der sikrer en effektiv styring af kundeinteraktioner og øger engagement med besøgende på hjemmesiden.

For mere information om HubSpot fem hubs, kan du læse om dem på HubSpots egen hjemmeside

Hvorfor skal jeg vælge HubSpot?

Med HubSpot får du en omfattende og brugervenlig platform, der kan hjælpe dig med at øge salget, forbedre markedsføringen og styrke relationerne til dine kunder. HubSpot giver dig mulighed for at automatisere processer, optimere din marketingindsats og følge op på leads effektivt. Dette gør det til det foretrukne valg for beslutningstagere inden for salg og marketing.

HubSpot har allerede vist sig som den foretrukne løsning hos mange succesfulde virksomheder. Gennem vores case studies kan du se eksempler på virksomheder, der har oplevet imponerende resultater efter implementering af HubSpot. Disse cases vil give dig inspiration og konkrete eksempler på, hvordan HubSpot kan bidrage til vækst hos jer.

Ifølge Gartner rater 93% af brugerne HubSpot 3+ antal stjerner.

Fra silo-baserede løsninger til ét samlet HubSpot

Tiden hvor afdelinger arbejder isoleret fra hinanden, er forbi. Kunder forventer personlige oplevelser, hvilket kræver, at marketing, salg, kundeservice og CMS samarbejder effektivt.

At arbejde i siloer skaber ineffektivitet og redundans. Det forhindrer strømlining af data, hvilket resulterer i forsinkelser, misforståelser og spildte muligheder. Omvendt hjælper et samlet CRM med at fremme samarbejde, fremskynde beslutningstagning og skabe synergi mellem afdelingerne, hvilket øger produktiviteten.

Et omfattende CRM som HubSpot, der integrerer alle forretningsfunktioner, fremmer effektivitet, samarbejde og leverer førsteklasses kundeservice. I 2024 skal du skabe synergieffekter for at følge med udviklingen. Lad ikke din virksomhed blive hængende i fortiden, mens andre høster fordelene ved en optimeret HubSpot-løsning.

Viser hvordan Radiant skræddersyer en HubSpot platform

Kan mine systemer integreres med HubSpot?

Svaret til dette spørgsmål er ja, HubSpot CRM er lavet så det kan itnegereres med de fleste systemer (som du kan se lidt længere nede). HubSpot er et alsidigt CRM-system, som er lavet til at imødekomme de fleste behov og derfor kan integreres med en bred vifte af systemer. Uanset om du bruger e-handelsplatforme som Shopify eller WooCommerce, eller email-marketingtjenester som MailChimp, Leadfeeder, WordPress, ActiveCampaign eller LinkedIn, kan HubSpot tilpasses og integreres for at opfylde dine specifikke behov. 

For de lidt mere tech-savy kan du med HubSpots åbne API udvikle skræddersyede integrationer og automatiseringer, så du kan optimere din virksomheds processer og øge effektiviteten i dit salg- og marketing arbejde. Nedenfor ses et udvalg af HubSpot integrationerne, ellers kan du læse om dem på vores side om ‘HubSpot integrationer‘:

Et billede der viser logoer til HubSpot integrationer

HubSpot åbent API

HubSpot har et åbent API, der giver dig muligheden for at oprette brugerdefinerede integrationsløsninger, hvilket betyder, at de kan tilpasse og udvide mulighederne i HubSpot platformen.

Med adgang til data og funktionalitet via API’et kan I samarbejde mellem HubSpot og tredjepartsapplikationer. Dette åbner op for en verden af muligheder inden for automatisering, rapportering og effektivisering af processer.

Hvem er egnet til HubSpot?

HubSpot er en som nævnt en omfattende platform skræddersyet til at imødekomme jeres specifikke behov. Det passer derfor til næsten enhver virksomhedsstørrelse. Ifølge HubSpot’s egne case-studies bruger både store virksomheder som Tumblr og Rakuten Advertising med over 200 FTE’er og små virksomheder med 1-25 medarbejdere HubSpot. Det er særligt velegnet til virksomheder, der gerne vil udnytte data og effektivisere salg, marketing, kundesucces og operations, som hver har sit eget HubSpot et modul. Her er der 6 grunde til at HubSpot at tilegnet langt de fleste virksomheder:

Brugervenlighed og brugeroplevelse i HubSpot

HubSpot CRM er kendt for sin intuitive interface og brugervenlige design. Dette sikrer, at alle, uanset deres tekniske færdigheder, let kan navigere og bruge platformen, selvom de ikke har arbejdet med et CRM system før.

Billede af HubSpot brugervenlighed og interface
En video der viser hvordan man nemt kan tilpasse HubSpot til sine egne behov

Tilpasning i HubSpot

Hver virksomhed er unik, og det forstår HubSpot. CRM systemet tilbyder en bred vifte af tilpasningsmuligheder, hvilket gør det muligt for virksomheder at skræddersy deres oplevelse og værktøjer, så de passer perfekt til deres specifikke behov og mål. Det samme gælder for prisniveauer, hvor HubSpot har nogle fleksible priser, der passer alt fra små til store virksomheder.

HubSpot’s muligheder for at skalere med dig

Når din virksomhed vokser, vokser dine krav også. HubSpot er designet til at tilpasse sig og skalere efter dine skiftende behov, hvilket sikrer, at du altid er udstyret med det rigtige værktøjer på hvert trin af din forretningsrejse. En konkret eksempel på dette er blandt andet, at du kan opgradere antallet af marketing kontakter som din pakke indeholder og lave tilkøb.

HubSpot moduler
HubSpot priser
Eksempel på HubSpots priser

HubSpot Priser

Budgetbegrænsninger bør aldrig være en barriere for at få adgang til de bedste værktøjer. HubSpot tilbyder en række pris-muligheder, der sikrer, at virksomheder af alle størrelser kan drage fordel af dets funktioner uden at tømme lommerne.

HubSpot integrationer

Integrationer, du kender det måske fra dit eget arbejde, hvor du bruger 5+ programmer som f.eks. monday.comOutlookActive Campaign osv. HubSpot kan prale af et stort økosystem af integrationer, hvilket sikrer, at det kan forbinde sig med andre værktøjer og platforme, som din virksomhed er afhængig af.

HubSpot integrationer
HubSpots udvikling

HubSpot’s udvikling

HubSpot er i konstant udvikling. Med dette mener vi, at HubSpot altid forsøger at forbedre sig selv. Som eksempel lancerede HubSpot Chatspot ai for at følge AI-trenden. HubSpot startede i sin tid også med marketing med udfylder nu de fleste job-funktioner i en virksomhed.

Så, tilbage til vores spørgsmål, hvem er egnet til HubSpot? Svaret er enhver virksomhed, der ønsker, at deres CRM & tech-stack ikke skal forhindre sine kollegaer i at yde deres bedste. HubSpot kan imødekomme alle jeres behov, uanset om I er få personer eller 250 FTE’s

To eksempler på hvordan HubSpot egner sig til specifikke brancher

En af HubSpots store styrker er dens alsidighed og evne til at tilpasses en bred vifte af brancher – fra SaaS-virksomheder til produktionsvirksomheder. Nedenfor er to konkrete eksempler, der illustrerer, hvordan HubSpot kan anvendes effektivt i forskellige brancher:

Tilpassede rapporter for produktionsvirksomheder:

HubSpot tilbyder avancerede rapporteringsmuligheder, der kan tilpasses specifikt til produktionsvirksomhedernes behov. Produktionsvirksomheder kan generere detaljerede rapporter, der ikke kun viser salgsdata, men også overvåger lagerbeholdning, produktionscyklusser og kundeadfærd over tid. Disse data kan samles i visuelle dashboards, som giver ledelsen et hurtigt overblik over kritiske nøgletal. Ved hjælp af denne indsigt kan produktionsvirksomheder træffe mere præcise beslutninger omkring lageroptimering, efterspørgsel og produktionsplanlægning. HubSpots rapporteringsværktøjer hjælper også med at identificere mønstre i kundernes købsadfærd, hvilket gør det lettere at planlægge produktion i overensstemmelse med markedets behov og minimere overskudslagre.

Automatiserede markedsføringskampagner til softwarevirksomheder:

Softwarevirksomheder, der ofte opererer inden for SaaS (Software as a Service), kan udnytte HubSpots marketing automation til at køre målrettede og automatiserede kampagner baseret på kundernes interaktioner og præferencer. HubSpot giver mulighed for at oprette automatiserede workflows, som reagerer på brugerens adfærd, fx når en bruger tilmelder sig en gratis prøveperiode, downloader en ressource eller viser interesse for et specifikt produkt. Disse workflows kan omfatte personaliserede e-mails, opfølgninger og lead nurturing, som sørger for, at potentielle kunder fastholdes og opmuntres til at tage næste skridt i salgsprocessen. Denne automatisering sparer ikke kun tid og ressourcer, men øger også konverteringsraterne, da den sikrer, at hver kunde modtager relevant og rettidig kommunikation, baseret på deres individuelle adfærd og præferencer.

Hvorfor benytte en HubSpot partner?

Ved at benytte en HubSpot partner får du adgang til deres ekspertise og specialisering inden for implementering af HubSpot – med andre ord så får du HubSpot hjælp. Deres dygtige konsulenter har omfattende viden om platformens funktioner og bedste praksis, hvilket sikrer en effektiv og problemfri implementeringsproces.

En HubSpot partner kan levere skræddersyede løsninger, der passer nøjagtigt til din virksomheds behov. De vil kunne integrere dit eksisterende system med HubSpot på en sømløs måde, så du kan maksimere værdien af dit CRM-system uden besvær.

Ved at arbejde sammen med en erfaren HubSpot partner får du ikke kun oplæring i brugen af ​​platformen, men også kontinuerlig support efter implementeringen. Certificerede konsulenter står klar til at rådgive dig gennem hele processen samt hjælpe med eventuelle spørgsmål eller udfordringer undervejs.

Her er de forskellige grader af en HubSpot Partner:

  • Elite partnere
  • Diamond partnere
  • Platinum Partner
  • Gold partnere
  • Uklassificeret partner

Hos Radiant er vi platinum partner – du kan booke os til, at gennemgå dit HubSpot eller introducere og vise dig mulighederne for jeres organisation i HubSpot her.

Hvad koster HubSpot?

Hvis du står og overvejer at bruge HubSpot skal du være opmærksom på prisen. Prisen for at bruge HubSpot varierer afhængigt af jeres størrelse, behov og valg af abonnementplan. Heldigvis tilbyder HubSpot forskellige pakker, herunder en gratis version, samt betalte planer med flere funktioner og funktionaliteter. Inden for HubSpots pris univers findes der starter, professional og enterprise.

Læs mere om HubSpots priser

HubSpot implementering

Vil du i gang med HubSpot, så er det en god idé, at søge rådgivning hos en HubSpot Partner – på den måde kommer I godt fra start med jeres nye HubSpot. Om I behøver hjælp til, at implementere HubSpot afhænger meget af jeres størrelse. Er i en mindre virksomhed, der er i opstartsfasen er en stor dyr implementering nok ikke nødvendigt og I kan så småt gøre det selv. Omvendt har I eksisterende processer, 8+ medarbejdere der skal bruge systemet er det oftes en god idé at søge hjælp. På den måde falder potentielle kunder ikke ud af systemet, medarbejdere bliver hurtigere onboardet og systemet er skræddersyet til jeres behov.

Læs her hvordan du implementerer HubSpot

Virker HubSpot med dit ERP system?

Ja, du kan integrere HubSpot med de fleste ERP systemer og næsten alle virkomheder, der har et ERP og en salgsafdeling integrerer deres ERP med et salg, marketing og kundeservice fokuserede ERP system. Ønsker ud hjælp til at integrere dit ERP system i HubSpot kan du kontakt os eller læse mere om HubSpot ERP integration her.

hjælp til HubSpot

Hos Radiant har implementeret mere end 100 HubSpot for virksomheder i Danmark, Norge og Sverige oplever vi et stort problem for virksomheder i at vedligeholde og få mest muligt ud af HubSpot. Vi hjælper dagligt virksomheder med 100+ medarbejdere og små virksomheder med 8 medarbejdere i at optimere og komme igang med sit HubSpot.

Du kender det sikkert selv: Du har investeret i marketing, salg, kundeservice og en optimeret hjemmeside – men intet til at binde det hele sammen og skabe synergi på tværs af de forskellige løsninger. Netop dette problem løser vi med HubSpot as a Service.

Gennem HubSpot as a Service implementerer vi best practices baseret på over 100 HubSpot implementeringer, optimerede salgsprocesser og salgsstrategier.

Med Radiant og HubSpot får du altså en strategisk og eksekverende partner, der kan bistå dig fra marketing automations til salgsstrategier baseret på best practice og dyb HubSpot erfaring.

Uddan jer selv i HubSpot med HubSpot Academy

HubSpot academy er et online læringsforum hvor I kan blive klogere på HubSpot. HubSpot academy består af en masse kursuer og certificeringer med forskellige formål blandt andet inden for salg, marketing, data og meget mere. Med dette forum af viden, kan I udvikle jeres kompetencer inden for HubSpot, oplære medarbejdere i platformen og generelt øge niveauet af hvordan I bruger HubSpot.

Udforsk HubSpot Academy

Forstå hvordan HubSpot er opbygget – på et dybere plan.

Dette er for dig, der gerne vil blive klogere på hvad er HubSpot og hvordan fungere det. I de kommende afsnit vil vi nemlig kigge på hvordan HubSpot er opbygget på et dybere plan. Ovenstående er alt sammen et lille ris i isbjerget, men nu dykker vi for alvor ned i hvordan HubSpot er opbygget. Vi prøver altså for alvor at forstå “hvad er HubSpot” og “hvorfor er det så populært”. For at gøre dette skal vi kigge på de forskellige dele af HubSpot og hvordan det lag for lag er blevet et af de mest populære CRM systemer.

HubSpots Marketing Hub

HubSpot marketing hub er det første modul, i hele HubSpot universet. Det var her, at HubSpot startede med, at gro sine rødder og har derefter taget sit afsæt. Dette modul forener alle marketingaktiviteter et sted, hvilket kan være med til, at forklare dets popularitet. Det unikke ved Marketing Hub er dets samling af forskellige features, der sammen skaber en synergisk effekt og gør det nemt for dig at drage fordel af de mange muligheder. Lad os komme i gang med at forstå hvordan HubSpot og HubSpot marketing hub er opbygget.

Inbound Marketing i HubSpot

Inbound marketing er der hvor HubSpot tog sit afsæt og virkelig blev populært. Inbound marketing er en integreret del af HubSpot’s Marketing Hub, der giver jer mulighed for at tiltrække kunder ved at skabe relevant og engagerende indhold på en data-baseret måde. Få en bedre forståelse af hvad inbound marketing er.

Marketing Automation med HubSpot

Marketing automation er ét af de steder hvor HubSpot især er stærkt i 2024. Med et samlet system som HubSpot, kan man drage fordele af at automatisere alt fra opfølgningsmails, nyhedsbreve og planlægge organiske opslag på sociale medier. Få en bedre og bredere forståelse af hvad er marketing automation.

Email marketing gennem HubSpot

Email marketing er den helt gamle dreng i klassen når det kommer til marketing – men er stadig meget populært – især med stigende privacy på sociale medier. Det er derfor, helt naturligt, en integreret del af HubSpot marketing hub. Få et bedre overblik over fordelene for hvad er email marketing og hvofor bruge HubSpot?

Marketing Funnel lavet direkte i HubSpot

En marketing funnel er et vigtigt element for de seriøse marketing-afdelinger. Den hjælper dig med, at strukturere hvordan man opdeler kunderejsen og skitsere en tragt. Bliv klogere på hvad en marketing funnel er

Marketing analyser i HubSpot

Marketing analyser bliver kun vigtigere med tiden hvor data, budgetter og konkurrence øges. Derfor er det essentielt for jeres vækst, at have styr på jeres marketing og hvilke next steps, der skal tages. Bliv klogere på hvad en marketing analyse er og hvordan du bruger det.

HubSpots Sales Hub

HubSpot sales hub er en integreret del af HubSpot og en naturlig viderbygning fra HubSpot Marketing Hub, da salg og marketing skal spille sammen for at få udnytte sit potentiale mest. Sales hub samler alle salgsaktiviteter et enkelt sted og tilegner sig derfor virksomheder med en salgsafdeling i alle størrelser grundet den fleksible pricing. Sales Hub skiller sig ud ved at kombinere en række features, der sammen skaber en stærk synergi, hvilket gør det nemmere at udnytte de mange salgsmuligheder. Se hvilke feature HubSpot Sales Hub inkludere forneden.

Salgspipeline lavet i dit HubSpot

En salgspipeline er en visualisering af slagsprocessens forskellige trin, der har til formål at skabe overblik, se faldgrupper og effektivisere salges hos virksomheder. Du kan læse mere om “Hvad er en salgspipeline” .

Salgs automatiseringer

At kunne opbygge salgsautomatiseringer er åbenlyst en effektivisering af dit salgsteam, hvis det gøre på den rette måde. Bliv klogere på hvad er salgs automatiseringer er.

Lead scoring i HubSpot

At kunne bruge sine data til at finde de helt rigtige leads, er netop det lead scoring gør. Lead scoring er en metode til at vurdere et leads potentiale og købsparathed ved at bruge et pointsystem baseret på kriterier som adfærd og interaktion med et brand. Bliv klogere på “hvad er lead scoring

Prospecting i HubSpot

Prospecting bliver vigtigere og vigtigere, det er diciplinen i, at finde de rigtige kunder. Med øget konkurrence og flere annoncer end nogensinde før, vil kvalificering og sikre du rammer den rette ICP være vitalt for din marketingstrategi. Læs mere om prospecting.

HubSpots Service Hub

HubSpot Service Hub er en kundeserviceplatform designet til at hjælpe virksomheder med at levere fremragende kundesupport og øge kundetilfredsheden. Den integrerer med HubSpot’s CRM og indeholder funktioner som ticketing, kunde-feedback, vidensbase og live chat. Dette gør det muligt for teams at administrere kundeinteraktioner mere effektivt, automatisere supportprocesser og skabe en mere sammenhængende kundeoplevelse. Service Hub fokuserer på at styrke virksomheder til bedre at forstå og opfylde deres kunders behov.

Ticketing i HubSpot

Ticketing-systemer er essentielle for at optimere kundeservice ved at organisere kundehenvendelser i tickets. Dette gør det muligt at spore og administrere hver interaktion effektivt, hvilket sikrer en strømlinet kommunikation og forbedrer kundetilfredsheden. Læs mere om ticketing.

Livechats i HubSpot

Livechats øger interaktionen med hjemmesidebesøgende og er ideelle for e-commerce eller komplekse produkter. De forbedrer kundetilfredshed og loyalitet ved at tilbyde realtidskommunikation og personlig assistance. Læs mere om livechats

Mød vores HubSpot eksperter

Simone Sørensen

Simone

Simone er Danmarks eneste Officielle HubSpot træner. I Radiant har hun ansvaret for alle HubSpot implementeringer. Dermed har hun et stort kendskab til alle de forskellige funktioner i HubSpot og hvordan man får dem til, at passe til virksomhedens strategi. Simone arbejder oftes med:

  • HubSpot implementeringer
  • Marketing funnels i HubSpot
  • Løbende optimeringer af processer i HubSpot
Malthe Aarestrup

Malthe

Malthe er ansvarlig for vores kunder løbende har et HubSpot, der er optimeret og skræddersyet efter virksomhedens behov. Han har indgående kendskab til HubSpot Sales Hub, HubSpot Marketing Hub, HubSpot Service Hub og HubSpot Operations Hub. Malthe har blandt andet arbejdet med følgende i HubSpot

  • Opsætning af HubSpot
  • Optimering af processer i HubSpot såsom ticketing-systemer
  • Optimering af salgsprocesser i HubSpot

Har du nogle spørgsmål, eller vil du høre hvordan Radiant kan hjælpe dig?

Lad os skabe fundamentet for I kan vækste effektiv.

Lignende webinarer

Måske er du også interesseret i…

Hvad er Sales Acceleration?

Hvad er Sales Acceleration?

Sales Acceleration er en strategisk tilgang, der fokuserer på at forkorte salgscyklussen og øge effektiviteten i ...