Sales as a Service

Sales as a Service & HubSpot

Vi har genereret mere end 35 mio. DKK i ARR med en typisk breakeven mellem 7-9 måneder.

B2B Sales as a Service

Sales as a Service

First we implement our HubSpot ecosystem. Then we execute the growth. 

Sales as a Service

B2B Sales as a Service using HubSpot

Radiant HubSpot ecosystem

Radiants koncept med Sales as a Service er primært udgjort af et salgsøkosystem i HubSpot, hvor vi sikrer en simpel, integreret og smart A-Z proces på kundernes vilkår. Vi varetager både design, migrering, opsætning, drift og opdatering af vores kunders HubSpot. Herunder integration med vores partnere som Vainu, Plecto, Contractbook og Lasso X. 
Derefter udfører vi 85 % af salgsprocessen med Sales as a Service. 

  • RSales as a Service med fundament i HubSpot Sales
  • R+ 20 HubSpot Partner certifikater
  • RPreffered HubSpot Partner for Tech, SaaS, & Professional Services
  • RHubSpot Certified Trainer & 5/5 stars as HubSpot Partner
  • ROnly HubSpot partner doing Sales as a Service

SALES AS A SERVICE PARTNERS

Become radiant

Premium Sales as a Service. High Performance results.

  • Exclusively for SaaS, Tech, and Professional Services.
  • Exclusively for Business-to-Business.
  • Exclusively for clients adopting/using HubSpot

+0

Sales Meetings booked

0%

Average win rate

+0

+ Million ARR, DKK generated

0

Average deal size, ARR, DKK

0

Avarage client months ROI

0

Countries: DK, SE, NO, UK

Segmentering

Prioritere de rigtige kunder

  • Kendskab til kunderne
  • Profitable kunder
  • Præcis værditilførsel
  • Kunde- og kontaktinformationer
  • Markedsdata og nøgletal
Marketing automation

Købsrejse på kunders vilkår

  • Skab varme leads til salg
  • Højere hitrate
  • Optimale salgsmaterialer
  • De rigtige budskaber
  • Den rigtige timing
CRM & Salgsproces

Gøre kundekontakt smart

  • Effektivt og intelligent salg
  • Strømlining af kundekontakt
  • Sporing af data, gentag, optimer
  • Kommunikere på kunders vilkår
  • Overblik og salgsforecasting
Salg udført A-Z

Udføre salg fra A-Z i praksis

  • Kvalificerede salgsmøder
  • Høj hit- og win-rate
  • Mere profitabel omsætning
  • Organisk vækst

Finde attraktive kunder

Prioriter de rigtige kunder

Find attractive clients

Det første vi gør for at forbedre jeres salg er, at vi finder de mest attraktive kunder til netop jeres forretning gennem markedsdata og relevante kriterier. Først kigger vi på jeres kundebase, hvorefter vi forædler den med en række kriterier baseret på adfærd, indtjening, kundeloyalitet og potentiale. 
Så har vi et billede af hvordan jeres attraktive kunder ser ud. 
Derefter kloner vi de kriterier ud i markedet i DK, NO, SE. Afslutningsvist får vi altså et helt klart billede over jeres mest attraktive potentielle kunder. Helt ned til mindste detalje: fra oplysninger om beslutningstager til udvalgte kriterier, som indikerer bestemte behov. Det er fundamental for at begynde Sales as a Service i HubSpot. 

  • RKendskab til kunderne
  • RProfitable kunder
  • RPræcis værditilførsel
  • RKunde- og kontaktinformationer
  • RMarkedsdata og nøgletal

Leadgenerering

Købsrejse på kundens vilkår

HubSpot Partner Radiant Ecosystem

 Vi bruger indsigterne fra vores indledende segmentering til nu at generere varme leads gennem marketing automation, der konverteres til salg. Det betyder at vi sætter paid, mail- og content rejser op i HubSpot, hvor de ønskede kunder modtager det rette content og de rigtige budskaber – på de rette tidspunkter. Baseret på deres adfærd, segment og kriterier. Automatisk. Og når de ønskede kunder er tilstrækkelig varme, altså udvist interesse og behov, så skal de konverteres i salgsprocessen med en høj hitrate.  Disse leads bliver bearbejdet i Sales as a Service. 

  • RSkab varme leads til salg
  • RHøjere hitrate
  • ROptimale salgsmaterialer
  • RDe rigtige budskaber
  • RDen rigtige timing

Digital salgsproces

Gør kundekontakt smart og effektivt

Vi kender vigtigheden af gode kundeoplevelser i salg. Derfor indtænker og udfører vi den efterfølgende digitale salgsproces, når vi har skabt varme leads. Her er særligt sporing af data og overblik essentielt, samt opsætning af Marketing Automation, der kan skabe strømlining af kundekontakten gennem HubSpot. Det betyder også at Sales as a Service kan udføres effektivt. 

  • REffektivt og intelligent salg
  • RStrømlining af kundekontakt
  • RSporing af data, gentag, optimer
  • ROverblik og salgsforecasting
  • RKommunikere på kunders vilkår

Sales as a Service

Udførelse af salg fra A-Z i praksis

Efter vi har implementeret HubSpot Ecosystem, fundet jeres kunder, opsat leadgenerering og bygget en digital salgsproces i HubSpot, så kan vi kan varetage op til 85 % af salget for jer. Det kalder vi Sales as a Service. 
Vores Sales Consultants er opdelt i teams inden for SaaS, Tech og Professional Services. Gennem Sales as a Service foretager de prospecting, salgsmøder, og pipelinestyring i samarbejde med vores kunder. Når vi varetager salget, så repræsenterer teamet vores kunde i typisk 12-24 måneder, hvor de arbejder tæt sammen med de parter hos kunden, som skal være med i salgsprocesserne. Vi anvender en lang række af salgskanaler i Sales as a Service, som eksempelvis LinkedIn,  videopitches, mails, calls, talebeskeder m.m.. Alt er integreret i og tracket gennem HubSpot. 

  • RKvalificerede salgsmøder
  • RHøj hit- og win-rate
  • RMere profitabel omsætning
  • ROrganisk vækst
  • RSales as a Service i HubSpot