Om Radiant

Vi måler succes i omsætning skabt for vores kunder

execution that excites 

Radiant digitaliserer og eksekverer B2B salg på abonnement. 

Velkommen til Radiant. Vi digitaliserer og eksekverer b2b salg på abonnement. Det kalder vi Salg som en Service.
Og nu spørger I sikkert …. ”salg som en service”?… Hvad er det?…

Helt lavpraktisk så fortæller vi jer ikke kun hvordan I lykkes med b2b salg, vi gør det også for jer. 

For med Radiants koncept: 1. finder vi jeres mest attraktive kunder gennem segmentering, 2. genererer kunderne til leads for jer gennem marketing automation, 3 sikrer at I kan håndtere leads smart i digitale salgsprocesser gennem CRM. 

Og når alt det er på plads, så udfører vi salget for jer i praksis på abonnement.  Altså deraf – Salg som en Service.

Vi eksekverer ikke salg for hvem som helst. For i Radiant elsker vi tal, jura og data og har smag for komplekse B2B salg, fordi vi har en vision om at modne og forsimple B2B salg for Professional Services og Tech. 

Fællesnævneren er, at vores kunder kun forventer det bedste – og det bedste måles i salg genereret. Samtidig er det brancher, hvor det er svært at differentiere sig – og hvor virksomhederne typisk ikke identificerer sig selv med salg og salgsdigitalisering. Men nye salgskanaler og udfordrere tvinger professional services til at tænke i – og lykkes med b2b salg. 

Derfor bedømmes og aflønnes vi hos Radiant også på det salg, som vi genererer for vores kunder. I praksis. Det kalder vi Salg som en Service. 

Trusted Advisor

SÅDAN blev radiant og salg som en service til

Fra at starte Deloitte Sales til at starte Radiant

I 2014 var Joakim (tv) og Kasper (th) med til at starte og drive En afdeling i Deloitte, Deloitte Sales.

I  2017 sagde de op i Deloitte for at stifte Radiant. Kulminationen på en ide om et koncept, der skulle digitalisere og eksekvere B2B salg for Professional Services og Tech på abonnement.
Nordens første Salg som en Service var født.

i 2021 består Radiant af 20 kollegaer og en række fantastiske kunder, som vi hver dag vækster i praksis med udgangspunkt i det digitale salgsøkosystem, som vi har implementeret for dem. For når vores kunder lykkes med B2B salg, så kommer vi et skridt tættere på vores vision om at modne og forsimple B2B salg for Professional Services og Tech. Det begejstrer både kunder og kollegaer. Vi kalder det Execution that Excites.

We implement Sales Transformations to be executed. Too many Sales Transformations never make it past the design and too much potential is wasted. We take Sales Transformations from the abstract to the tangible. To the actionable. To the execution. We are Execution that Excites”

– Joakim Alexander Steenfos, CEO, Radiant, Nordic Summit, Sales Excellence, 2019.

Salg som en service

Hvorfor Radiant?

Konceptet har gang-på-gang skabt salgsresultater i verdensklasse for de førende professional services- og techvirksomheder. Det betyder at vi nu har egen A-Z realtidsdata på +4000 gennemførte B2B salgsprocesser.  Vi ved derfor hvad der virker – og hvad der ikke virker.

agsdi-bar-chart

Vi laver salget fra A-Z

Vi udfører op til 85 % af salget for jer i en digitaliseret salgsproces.

agsdi-pie-chart

Data på +4000 b2b salgsprocesser

Vi ved derfor hvad der virker for jeres b2b salg – og hvad der ikke virker. 

agsdi-medal

Købsoplevelser i særklasse

53 % af primære drivere til kundeloyalitet i b2b salg skabes i købsoplevelsen.

salg som en service – Derfor gør vi det

Vision om at modne og forsimple salg for professional services – og tech

Den gennemgående tendens i vores kunders brancher er, at salgstransformere sig ved at øge kendskabsgraden gennem branding og paid media, samt udvikle ydelser til, og betjening af, eksisterende kunder. De identificerer sig typisk ikke med salg, hvorfor salg oftest er sporadisk, ustruktureret, personafhængigt og ineffektivt i analoge salgskanaler. 

For at vores kundegrupper kan konkurrere i morgendagens komplekse marked for professional services og techvirksomheder, er det nødvendigt, at de kan levere den ultimative salgsoplevelse i hver enkelt interaktion for at kunne tiltrække, vinde og fastholde hver enkelt kunde.

Men det kræver, at salg er strategisk, systematisk, digitalt, konceptuelt og skalérbart. Derfor er potentialet stort, når det kommer til at investere i Salg som en Service, hvor man går i direkte dialog med de mest attraktive matches af kunder.

Netop af den grund har vi, som de eneste i Norden, udarbejdet et koncept vi kalder Salg som en Service, som er fokuseret til professional services og tech. Det er brancher som, eksempelvis, advokat, revision, consulting, legaltech, fintech og fondsmægler. 

Vores kombination salgstransformation og salgseksekvering betyder, at vi kan skabe direkte salg- og omsætning for vores kunder, hvorfor de har mulighed for at op- og nedjustere deres salgsindsats alt afhængig af deres kapacitet.

I Radiant udgøres succes af den omsætning, som vi skaber for vores kunder – og derfor har vi også en succesafhængig honorarstruktur.

For vi fortæller ikke kun vores kunder hvordan de skal lykkes med salg – vi gør det også for dem.