HubSpot Partner

Radiant er førende HubSpot Partner

Radiant implementerer, onboarder og optimerer HubSpot platforme. 
Med 100+ HubSpot implementeringer, 30+ HubSpot certifikater og Official Hubspot Trainer sørger vi for at I får det bedste HubSpot setup.

HubSpot as a Service

HubSpot Partner

HubSpot Platform der skaber effektivt salg

Få en HubSpot 360° Platform, der er skræddersyet og klar til kontinuerlig vækst. Dette inkluderer valg af hubs, forhandling på dine vegne med HubSpot, design, implementering, automatiseringer, segmenteringer, integrationer, dashboards, AI, data migrering , onboarding og træning.

  • R100+ HubSpot implementeringer & Certificeret HubSpot Træner
  • R30+ Officielle HubSpot Certificeringer
  • R5/5 Stjerner i alle vores HubSpot kundeanmeldelser
  • R50+ Aktive HubSpot platforme vi administrerer
  • R30+ HubSpot eksperter som bruger HubSpot i praksis
Et billede der viser hvordan Radiant bruger HubSpot

HUBSPOT PARTNER FORDELE

HubSpot fordele fra Radiant

HubSpot Partner Platform

HubSpot Platform som man bruger i praksis

Vi implementerer ikke bare HubSpot Platforme – vi sørger for at I vokser med platformen

HubSpot Partner Pris

Opnå bedste aftale og pris med HubSpot

Radiant er Top HubSpot Partner og strukturerer og forhandler de bedste aftaler for vores kunder

HubSpot Partner indsigter

Det dygtigste HubSpot Team i Norden

Radiants HubSpot team har 100+ HubSpot implementeringer, 30+ certifikater og er Hubspot Træner

HubSpot Partner data

Vi ved hvad der virker i virkeligheden

Data fra millioner af HubSpot aktiviteter og styrer Nordens førende Hubspot Platforme

Ydelser

HUBSPOT IMPLEMENTERING & OPSTART

HubSpot implementering

På 2-4 uger får du en 360° HubSpot Platform fuldt operationel. Det inkluderer valg af Hubs, forhandling, design, implementering, datamigrering, automatisering, integrationer, onboarding, træning og meget mere.

  • R360° Funnels og workflows
  • RCRM Arkitektur & data berigelse
  • RData migrering, integrationer & AI brug
Et billede der viser hvordan Radiant implementere HubSpot og HubSpots Hub
Et billede der viser elementerne ved HubSpot as a Service

Sæt strøm til HubSpot

HubSpot as a Service

Du har investeret i HubSpot, medarbejdere, marketing, salg og kundeservice. Sæt strøm til det hele: skab sammenhæng og effektiviser med udgangspunkt i HubSpot med Nordens dygtigste HubSpot team. 

  • RImplementering & Automatisering
  • ROptimering, Best Practice og Integrationer
  • RAI, Onboarding, Træning og Support

B2B SALGSEKSEKVERING

Sales as a Service

Eksklusivt for B2B SaaS, Tech, Finans og Professionelle Services. Vores salgskonsulenter repræsenterer din virksomhed for at lave salg: prospecte, kvalificere leads, booke møder, administrere pipeline og vinde kunder. 

  • RErfarne, lokale og uddannede salgskonsulenter
  • RLav risiko med betaling baseret på genereret omsætning
  • RGør det som virker: erfaring fra +75 mio. vundet ARR & +10.000 møder
Et billede der viser elementerne i vores sales as a service vi laver gennem HubSpot

vores HubSpot Partnere

HubSpot
Contractbook HubSpot integration
Lasso X

HUBSPOT STATISTIKKER

Hvorfor HubSpot?

  • HubSpot er #1 Global Software Company i G2 rangeringer
  • HubSpot har +177.000 kunder i over 120 lande.
  • HubSpot har mere end 7.433 medarbejdere globalt

+0

Integrationer indenfor HubSpot CRM Platformen

0

Antal 1# placeringer HubSpot har opnået (flest af alle)

$0 bn

HubSpot’s samlede indtægt i 2022

0

Antal 1# placeringer HubSpot Marketing Hub har opnået (flest af alle)

Dét hjælper vi med ift. HubSpot

Opnå den BEDSTE HUBSPOT PRIS

Vi får de bedste HubSpot priser til jer

Som et top Nordisk HubSpot Bureau og certificeret HubSpot Partner sørger vi for at forhandle den bedste aftale og pris der passer til jeres behov. Selvom HubSpot CRM nemt at bruge, så kan det være komplekst at få den bedste aftalestruktur på kort og lang sigt.  Derfor sparer i penge, tid og besvær ved at Radant, som et HubSpot bureau, forhandler en deal på plads med HubSpot på jeres vegne. 

  • RFå de rigtige HubSpot Hubs, der passer jeres behov
  • RFå den bedste HubSpot pris og HubSpot aftale
  • RSpar tusindvis af kroner på HubSpot onboarding
  • RTilknyt Radiant som førende nordisk HubSpot bureau
  • RSom HubSpot Partner ved vi hvordan I får de bedste vilkår
Et billede der viser hvordan vi forhandler det bedste HubSpot til dig

HubSpot funnels & workflows

Vi implementerer HubSpot Funnels

HubSpot marketing Funnels og Workflows så I kan generere og bearbejde flere kvalitetsleads. Med et 360° HubSpot funndel-design opnår I flere MQL og  SQL så salg kan booke bedre møder og vinde flere kunder. Radiant har som en Top Rated HubSpot Partner og HubSpot Bureau  skabt tusindvis af succesfulde funnels i HubSpot, som matcher jeres marked, kundeadfærd, produkt og behov. 

  • RLeadgenererende marketing funnels i HubSpot
  • ROpvarm de rigtige leads med optimal timing
  • ROmni-channel tilgang så alle kanaler anvendes i funnel
  • RFunnels i HubSpot til at udvikle eksisterende kunder
  • R360° HubSpot funnel synergy for marketing, sales & CS
HubSpot marketing funnel

HubSpot Salgsproces

Få en effektiv salgsproces i HubSpot

En salgsproces i HubSpot skal være proaktiv, semi-automatisk , adfærdsbaseret for dermed at hjælpe salg og skabe overblik for at vinde flere kunder. Dét er hvad vi som HubSpot Partner med speciale i salg og AI hjælper jer med at designe, implementere og praktisere. Vi har data fra millioner af salgsaktiviteter opsamlet i HubSpot, som giver et grundlag for at skabe de mest effektive salgsprocesser i HubSpot for jer. 

  • ROpnå høj konverteringsrate i HubSpot
  • RSælg mere gennem salgsprocesser i HubSpot
  • RSalgsproces der hjælper salg med at lykkes
  • RVid præcis hvad I skal gøre og hvornår i jeres salg
  • ROverblik og pipeline styring i HubSpot
HubSpot salgsproces

Prioriter ønskekunder i HubSpot

Få de rigtige kunder gennem segmentering

Prioritering af ønskekunder er afgørende for at I kan være relevante, skabe værdi for kunderne og tjene penge. Derfor skal I prioritere det rigtige segment, Ideal Customer Profile, direkte i HubSpot, så jeres marketing og salg skaber flere gode leads og vinder flere gode kunder.
Dét løser vi for jer ved at identificere de virksomheder og stakeholdere som er jeres ønskekunder – og vi sikrer, at I også får kontaktinformationer og andre relevante oplysninger som eksempelvis LinkedIn, nøgletal, regnskaber, hvilke systemer de bruger osv. Så ved I nøjagtig hvilke kunder marketing og salg skal prioritere – og de har informationerne for at være relevante og skabe værdi. 

  • RFå beriget jeres kundebase med relevant info
  • RFå struktureret leads i HubSpot efter relevans
  • RVid præcis hvilke kunder I skal prioritere i HubSpot
  • ROpnå højere hit-rate og win-rate på relevante kunder
  • RFå præcis de oplysninger I har brug for på leads i HubSpot
Et billede der viser hvordan vi laver en HubSpot segmentering

HubSpot AI og HubSpot ChatSpot

AI integreret i HubSpot for marketing, salg & CS

AI direkte i HubSpot for marketing, salg og CS direkte i HubSpot. Som Official HubSpot AI Speaker hjælper Radiant med at identificere hvorhenne i jeres arbejdsprocesser I med fordel kan bruge AI. Derefter implementerer vi AI med de respektive prompts og integrationer, hvorefter vi sikrer at I får onboarding og træning til at bruge AI i jeres HubSpot i praksis. Radiant har som Top HubSpot Partner og HubSpot Bureau adgang til nyeste BETA features i HubSpot inden for AI og derfor har vi indgående kendskab til hvordan man lykkes med AI i HubSpot. De typiske AI opgaver vi har i HubSpot handler om at effektivisere content-udarbejdelsen for marketing, optimere prospekting for salg, samt automisere support for Customer Success og kundeservice.

  • RStyrk content kvalitet og effektivitet for marketing
  • RSælg mere ved at salg får bedre og hurtigere kundeindsigter
  • RAutomatiser kundeservice for Customer Success
  • RMindre administration og mere kundefokus
  • RFå implementeret AI i praksis af en HubSpot Partner
Et billede der viser hvordan HubSpot bruger AI, med Chatspot, content assistant og ChatGPT

Dashboards, BI og Gamification i HubSpot

Gamification, BI & Dashboards i HubSpot

Som Hubspot Partner hjælper Radiant med at designe, implementere og visualisere både BI, dashboards og Gamification direkte fra jeres HubSpot og andre Platforme inden for som eksempelvis ERP, økonomi og kundeservice. På sådan vis trækker vi data på tværs af hele jeres forretning med formålet at rapportere og visualisere data automatisk, så medarbejdere, ledere, afdelinger, direktion, bestyrelse, investorer og andre stakeholdere får den indsigt de har brug for – uden at bruge tid og energi på at lave rapportering. Dertil implementerer vi Gamification fra jeres HubSpot, så I eksempelvis kan få notifikationer når I får et lead, booker et møde, laver et salg eller får en god kundeanmeldelse eksempelvis. I Radiant hjælper vi som HubSpot bureau ugentlig med at udarbejde +100 dashboards og automatiske rapporteringer. 

  • RGør trivielle aktiviteter sjove og med formål
  • RØget motivation og trivsel for salg og kundeservice
  • RFokus på fælles formål, retning og målsætninger
  • RSjove konkurrencer i dagligdagen der skaber resultater
  • RJuster adfærd ved at visualisere og lave notifikationer
HubSpot Plecto Gamification

HubSpot Integration

HubSpot integration med andre platforme

Radiant udvikler og laver integrationer i HubSpot. Det kan både være såkaldte ‘Out of the box’ integrationer fra Hubspot App Marketplace, som vi tilslutter, mapper, tester og implementerer. Men det kan også være skryddersyet integrationer: ERP som eksempelvis SAP, Navision, Business Central. Såvel som økonomi og faktureringsystemer som eksempelvis Visma, Dinero, e-conomics, Billy, Zoho, Stripe, Chargebee, HubSpot Payments og mange flere. Vi bygger og implementerer også integrationer til salg som eksempelvis Vainu, Lasso X, Dealfront, Aircall, PandaDoc, Zapier, LinkedIn, Calendly. Men vi integrerer også andre CRM og Marketing platforme som Salesforce, Pipedrive, Dynamics, Mailchimp, samt kundeservice platforme som Asana, Zendesk og Intercom. Som HubSpot bureau og HubSpot Partner har vi erfaring med langt de fleste HubSpot integrationer.

  • RStrømlining af jeres arbejdsprocesser
  • RFå og del information hurtigere og nemmere
  • RMindre administration, mere salg og højere trivsel
  • RAutomatiser manuelle opgaver i salg og kundeservice
  • RTilslut nyeste platforme og AI til jeres eksisterende platforme
Et billede der viser de mange HubSpot integrationer såsom contractbook, wordpress, visma og LassoX

HubSpot data migration og berigelse

Data migration og berigelse til og fra HubSpot

I Radiant flytter vi jeres data gennem data migration til og fra HubSpot. Når vi laver data migrationer sikrer vi, at indstillinger, konfigurationer og properties er ‘mappet’ korrekt, så dataen er i overenstemmelse med jeres platforme og behov. Den typiske data migration vi laver som HubSpot Partner og HubSpot bureau er at flytte data fra CRM systemer som Salesforce, Pipedrive, SuperOffice og Dynamics over i HubSpot. Vi flytter også ofte data fra Marketing- og Kundeservice Platforme over til HubSpot som eksempelvis Mailchimp, Active Campaign, Asana, Zendesk, Intercom og andre. Desuden laver vi mange HubSpot til HubSpot data migrationer.
Når vi laver data migration bruger vi typisk anledning til at rense dataen fra forkert og ligegyldig historisk data – og samtidig berige dataen med de informationer, som er relevante for jer, som eksempelvis nøgletal, regnskaber, stamoplysninger, kontaktinformationer og meget mere. 

  • RData Migration til og fra HubSpot nemt og hurtigt
  • RFå beriget data med relevant information
  • RRenset og beriget data giver bedre rapportering og AI brug
  • RFå samlet én 'source of truth'
  • RIgangsæt automatiseringer med det rigtige grundlag
Illustration af en HubSpot Data Migration

Hubspot sales- & marketing enterprise

“Migrating from MS Dynamics CRM to HubSpot Sales was a walk in the park with Radiant on our side. Radiant demonstrated black-belt proficiency level of our CRM implementation, truly standing-out with their enthusiastic can-do attitude and deep know-how of solid Sales best practices, in particularly at the early sales-stage. Radiant is a true Sales Excellence Champion for any B2B company aspiring to launch outbound sales to the next level”

HubSpot Partner

Henning Gershof, CCO, Hemonto A/S

Tech & SaaS

Se det som er relevant for jer

HubSpot CRM Arkitektur og data

Som en Top Tier HubSpot Partner sikrer vi, at du 1) ser egenskaber i HubSpot CRM, der er relevante for din vækst 2) Den fulde historik af tidligere data migreres, renses og er tilgængelig 3) Alle data er beriget med information, der hjælper dit salg, markedsføring og CS til at være relevante. Det kan f.eks. være, hvilke teknologier din ICP bruger, om de vokser hurtigt, eller om nøgleord såsom ‘ESG’, ‘SaaS’ osv. optræder på deres hjemmeside eller årsrapport, eller kontaktinformation på interessenter. Vi har med succes gennemført datamigrering fra systemer som Salesforce, Pipedrive, Microsoft Dynamics, SAP, Active Campaign, SuperOffice, e-conomic, Business Central, Marketo, HubSpot-til-HubSpot og mange andre.

  • RSe kun relevant data og egenskaber
  • RAlt historisk data tilgængeligt & beriget
  • RGlidende og hurtig datamigrering
  • RMindre tid på at finde emner og administrere
  • RAutomatisk ugentlig opdatering af data.
Data Migration

ALT-I-EN HUBSPOT LØSNING

Se Vores Katalog med HubSpot Forbedringer

HubSpot CRM

Hvad er HubSpot?

HubSpot er en førende software inden for kundehåndtering (CRM), der tilbyder en alt-i-én platform til at hjælpe virksomheder med at vokse. Det tilbyder en bred vifte af funktioner, herunder hjemmesidedesign, administration af sociale medier, e-mailmarketing, leadgenerering og salgsautomatisering. Med HubSpot kan virksomheder skabe og administrere kundeinteraktioner, spore salg og få indsigt i kundeadfærd, hvilket kan hjælpe dem med at optimere deres salgsstrategier og forbedre kundeengagement.

HubSpot er kendt for sit brugervenlige interface, robuste analytisk redskaber, og evnen til at integrere med andre værktøjer og platforme for at strømline arbejdsprocesser og forbedre produktivitet. Uanset om du er en lille virksomhedsejer eller en stor virksomhed, kan HubSpot give dig de værktøjer, du har brug for til at tiltrække, engagere og begejstre kunder.

Læs vores guide til Hvad er HubSpot.

HubSpot Hubs

En Platform for Alle Dine Aktiviteter

Hvorfor HubSpot CRM?

HubSpot CRM giver de nødvendige værktøjer til vækst. Uanset hvilken plan du vælger, gør den det muligt for dig at opbevare, administrere og strømline data effektivt. Dette sikrer, at dit team har en optimal platform til at levere den højeste kvalitet inden for kundeservice, salg og marketing som dine leads, kunder og samarbejdspartnere fortjener.

A picture of HubSpot Marketing Hubs different stages

Hvorfor Marketing Hub?

HubSpot Marketing Hub er en software, der tilbyder marketing automatiseringer, muligheden for at udnytte al din data til personlige mails og en konsolideret platform til at spore alle aktiviteter for at tiltrække og konvertere flere leads med KPI'er for kampagner. Kort sagt, så er HubSpot Marketing Hub, det perfekte værktøj til din marketingafdeling.

A picture of HubSpot Sales Hubs different stages

Hvorfor Sales Hub?

HubSpot Sales Hub, er softwaren, der hjælper dig med at lukke dine næste kunder. Et alt-i-alt værktøj til dit salgsteam. Den samler alt data indsamlet på dine leads, som kan bruges til personlig emails, i din salgspitch og automatiseringer for at spare dit salgsteam for værdifuld tid. Med HubSpot Sales Hub har du udstyret din salgsafdeling med et meget omfattende værktøj.

Hvorfor Service Hub?

HubSpot Service Hub styrker dine aktiviteter på kunde siden. Som et alt-i-alt værktøj til dit 'customer success team' samler det al' relevant data om dine potentielle kunder, for bedre at forstå deres behov, og med omnichannel-kommunikation gennem flere medier og automatisering er du dækket godt ind.

A picture of HubSpot Operations Hubs different stages

Hvorfor Operations Hub?

HubSpot Operations Hub gør arbejdsprocesser, automatiseringer, rengøring og opdatering af dit data til en leg. Med HubSpot Operations Hub kan du synkronisere dine data i realtid med integrationer, kortlægge dine datafelter og oprette workflow-automatiseringer, der udfører det manuelle arbejde på vegne af hele din virksomhed.

A picture of HubSpot CMS Hubs different stages

Hvorfor CMS Hub?

Hvad er værdien af alle dine bestræbelser, hvis din hjemmeside ikke formår at konvertere? Nok ikke meget, derfor gør HubSpot CMS Hub det muligt for dig at forvandle din hjemmeside til en 'vækstmaskine'. Maksimer din hjemmesides potentiale med funktionerne i CMS hub og øg din konverteringsrate markant!

KRAFTFULDT ALENE – USTOPPELIGT SAMMEN

De Fem HubSpot Hubs

HubSpot tilbyder fem forskellige hubs, som hver fokuserer på forskellige dele af en virksomheds aktiviteter. HubSpot har gjort det muligt for dig at vælge den Hub(s) du har brug for, ved at tilbyde muligheden for at vælge individuelle hubs, flere hubs og forskellige størrelser af hver Hub,

som kaldes starter, professional og enterprise.

 

HubSpot sales hubHubSpot Sales Hub

HubSpot Sales Hub er det perfekte værktøj til din salgsafdeling. Den består af en række værktøjer, der kan hjælpe din samlede salgsproces fra ‘lead-nurturing’ til at lukke kunder. Ved at arbejde med HubSpot Sales Hub vil du spare tid, få dybere indsigt i dine potentielle kunder og automatisere mange af de grundlæggende opgaver, som dit salgsteam arbejder med. For at opsummere er HubSpot Sales Hub den perfekte platform for din salgsafdeling og består af værktøjer såsom:

 

 

 

Et billede der viser hvordan Radiant implementere HubSpot og HubSpots Hub

HubSpot Service Hub

HubSpot Service Hub er en skræddersyet platform til din kundeservice. Værktøjerne inden i HubSpot Service Hub har ét mål, nemlig at forbedre kundeloyalitet og nedbringe churn ved at opbygge og bevare gode reltationer med dine kunder. I dagens marked findes der mange alternativer til ydelser og produkter, derfor er det essentielt at holde kunderne tilfredse, og HubSpot Service Hub er den perfekte platform til dette. Brug features såsom:

 

HubSpot marketing hubHubSpot Marketing Hub

HubSpot Marketing Hub er en alt-i-en marketingløsning. HubSpot Marketing Hub indeholder et bredt udvalg af værktøjer, lige fra marketing automatiseringer og værktøjer til leadgenerering. Du kan ligeledes samle alle aktiviter i et overblik, som gør rapportering utroligt nemt. HubSpot Marketing Hub består blandt andet af følgende funktioner:

 

HubSpot cms hub HubSpot CMS Hub

HubSpot CMS Hub er et content management system, som kan hjælpe dig med at administrere og vedligeholde indhold. Med HubSpots interaktive træk-og-slip interface kan du nemt designe din hjemmeside uden at skulle skrive CSS, HTML eller anden kode. Dette gør det let for dig og dit team at redigere og uploade nyt indhold til din side. Det bedste er, at du kan gøre alt dette, uden behov for at installere nogen tredjepart-integrationer. HubSpot CMS Hub kommer også med funktioner såsom:

  • Website themes
  • Forms
  • Drag-and-drop editor
  • Premium hosting
  • Code alerts
  • Google Search Console integration

 

HubSpot operation hubHubSpot Operation Hub

HubSpot Operations Hub er den perfekte platform til at fjerne manuelt arbejde, rense og opdatere data. At arbejde med marketing, salg, kundeservice osv. medfører mange administrative opgaver og meget data, der skal renses. For at forbinde og synkronisere data fra alle dine integrationer, oprette tidsbesparende automatiseringer og spare dine kollegaer for manuelt arbejde, kan du nemt bruge HubSpot Operations Hub. Hubben kommer med funktioner såsom:

  • AI-powered data formatting recommendations
  • Sandboxes
  • Data quality automation
  • Scheduled workflow triggers
  • Custom field mapping
  • Ticketing

 

HubSpot Partner Cases

Consulting

Consulting

Case: Skabte et fundament for at øge omsætningen gennem kvalificerede leads og best practice salgsmateriale
Revision

Revision

Case: Med 8,7 mio. kr. i 'recurring revenue' er vi på vej mod målet om 21,5 mio. kr. i 2023.

HubSpot Platformen

Hvorfor HubSpot?

Der er flere grunde til, at du bør vælge HubSpot som dit foretrukne CRM-system. Først og fremmest tilbyder HubSpot en gratis version af sin løsning, hvilket gør det tilgængeligt for små virksomheder, der måske har begrænsede budgetter og du kan i hvertfald prøve at se om det noget for jer målt på deisgn, funktionalitet (selvom gratis udgaven er begrænset) og om det lever op til jeres forventninger. En af de stærke sider af  HubSpot, er deres brugervenlige design og intuitive opsætning det nemt for dig og dit team at komme i gang med at samle, optimere og strømline jeres arbejdsprocesser – modsat nogle af de andre CRM systemer.

Fra silo-baserede løsninger til ét samlet HubSpot

Dagene hvor afdelinger arbejdede hver for sig, er forbi. Kunder forventer personlige oplevelser, hvilket kræver, at marketing, salg, kundeservice, og CMS arbejder bedre sammen.

At arbejde ‘i siloer’ skaber ineffektivitet og redundans. Det forhindrer strømliningen af data, hvilket fører til forsinkelser, misforståelser og spildte muligheder. Omvendt hjælper ét samlet CRM dit team med at samarbejde, fremskynde beslutningstagning, synergi mellem afdelingerne og forbedret produktivitet.

Et omfattende CRM som HubSpot, der integrerer alle forretningsfunktioner, fremmer effektivitet, samarbejde og har førsteklasses kundeservice. I 2023 skal du skabe synergi-effekter, for at følge med. Lad ikke din virksomhed blive hængende i fortiden, mens andre virksomheder tager gevinsten ved et optimere HubSpot.

Et billede der illustrerer hvor HubSpot får sin data fra

Er HubSpot Den Rette Løsning For Dig?

HubSpot Sammenlignet med andre CRM systemer

Efter en lang test-periode af flere forskellige CRM systemer, har vi set at HubSpot generelt set er det foretrukne CRM system, og har derfor sammenlignet det med andre CRM systemer på markedet.

HubSpot vs. Salesforce

HubSpot og Salesforce er begge populære CRM-systemer, men de skiller sig ud på forskellige områder. HubSpot er kendt for sin brugervenlighed og overkommelige priser, hvilket gør det til et ideelt valg for mindre virksomheder og dem i vækst. På den anden side er Salesforce mere teknisk og generelt dyrere, men begge systemer tilbyder en bred vifte af integrationer. HubSpot scorer også højt på kundesupport, mens Salesforces support kan være mere kompliceret. Samlet set er HubSpot ofte det foretrukne valg for virksomheder, der ønsker en mere brugervenlig løsning.

Se den store CRM sammenligning

HubSpot vs. Pipedrive

HubSpot og Pipedrive er begge CRM-løsninger, men HubSpot tilbyder en bredere vifte af funktioner og er ofte betragtet som en bedre alt-i-en løsning. Mens Pipedrive fokuserer mere på CRM, går HubSpot skridtet videre med ekstra funktioner for markedsføring, salg, service og CMS. HubSpot udmærker sig også inden for arbejdsflowautomatisering og rapporteringsanalyser, hvilket gør det til et mere fleksibelt og omfattende valg end Pipedrive.

Læs vores omfattende CRM sammenligning

HubSpot vs. Dynamics

HubSpot og Microsoft Dynamics er begge kraftfulde CRM-løsninger, men HubSpot tilbyder en mere brugervenlig og fleksibel platform. I modsætning til Microsoft Dynamics, der kan være kompleks, er HubSpot designet til at være intuitivt og tilpasselig, hvilket gør det nemt at automatisere processer og kommunikation. HubSpot har også sine fordele inden for rapportering og analyse. Med sin skalerbarhed og fleksible prisstruktur, der inkluderer en gratis version, er HubSpot et oplagt valg for virksomheder, der søger en alt-i-en løsning. Men begge CRM systemer tilbyder en omfattende platform.

Læs flere sammenligninger af CRM systemer

HubSpot vs. Zoho CRM

Når man sammenligner HubSpot og Zoho CRM, har HubSpot flere fordele, der gør det til et stærkt valg for mange virksomheder. HubSpot er et virkeligt stærkt værktøj inden for salg med funktioner som multiple pipelines og automatisk leadscoring. HubSpot tilbyder også tilpasning i dashboards og en række analytiske værktøjer, selvom det har nogle begrænsninger. Dog tilbyder begge platformene grundlæggende AI-funktioner, hvor de i HubSpot blot er en mere integreret del af platformen modsat Zoho hvor man selv står for det. Samlet set kan man sige HubSpot er et mere intuitivt CRM, hvor man selv skal 'bygge' Zoho op.

Se vores store sammenlingning af CRM systemer

Hvem er Egnet Til HubSpot

HubSpot er en som nævnt en omfattende platform skræddersyet til at imødekomme virksomheders dynamiske behov. HubSpot passer til næsten enhver virksomhedsstørrelse. Ifølge HubSpot’s egne case-studies bruger både store virksomheder som Tumblr og Rakuten Advertising med over 200 FTE’er og små virksomheder med 1-25 medarbejdere HubSpot. Det er særligt velegnet til virksomheder, der gerne vil udnytte data og effektivisere salg, marketing, kundesucces og operations, som hver har sit eget HubSpot et modul. Her er der 6 grunde til at HubSpot at tilegnet langt de fleste virksomheder:

  • Brugervenlighed og brugeroplevelse: HubSpot er kendt for sin intuitive interface og brugervenlige design. Dette sikrer, at alle, uanset deres tekniske færdigheder, let kan navigere og bruge platformen, selvom de ikke har arbejdet med et CRM system før.
  • Tilpasning: Hver virksomhed er unik, og det forstår HubSpot. Platformen tilbyder en bred vifte af tilpasningsmuligheder, hvilket gør det muligt for virksomheder at skræddersy deres oplevelse og værktøjer, så de passer perfekt til deres specifikke behov og mål.
  • Mulighed for at skalere med dig: Når din virksomhed vokser, vokser dine krav også. HubSpot er designet til at tilpasse sig og skalere efter dine skiftende behov, hvilket sikrer, at du altid er udstyret med det rigtige værktøjer på hvert trin af din forretningsrejse. Et af fordele ved HubSpot, at du kan skalere mindre detaljer i din ‘pakke’, såsom marketingkontakter og betalte brugere, så du ikke skal betale for noget, du ikke bruger.
  • Fleksible priser Budgetbegrænsninger bør aldrig være en barriere for at få adgang til de bedste værktøjer. HubSpot tilbyder en række pris-muligheder, der sikrer, at virksomheder af alle størrelser kan drage fordel af dets funktioner uden at tømme lommerne.
  • Integrationer: Du kender det måske fra dit eget arbejde, hvor du bruger 5+ programmer som f.eks. monday.com, Outlook, Active Campaign osv. HubSpot kan prale af et stort økosystem af integrationer, hvilket sikrer, at det kan forbinde sig med andre værktøjer og platforme, som din virksomhed er afhængig af.
  • Konstant udvikling: Med dette mener vi, at HubSpot altid forsøger at forbedre sig selv. Som eksempel lancerede HubSpot Chatspot ai for at følge AI-trenden.

Så, tilbage til vores spørgsmål, hvem er egnet til HubSpot? Svaret er enhver virksomhed, der ønsker, at deres CRM & tech-stack ikke skal forhindre sine medarbejdere i at yde deres bedste. HubSpot kan imødekomme alle jeres behov uanset om I kun er få personer eller 250 FTE’s

Hvorfor Bruge en HubSpot Partner?

For det første kan du selv starte med HubSpot starter. Dette er en nem og gratis måde at komme i gang på. Men for større virksomheder eller virksomheder i vækst bør du samarbejde med en HubSpot Partner. HubSpot-partnere har gennemført forskellige certificeringer fra HubSpot, og nogle har taget eksamener for at blive certificerede trænere (såsom Radiant). Nedenfor har vi samlet nogle af grundene til, at virksomheder ofte vælger at samarbejde med en HubSpot Partner:

  • Dit CRM sætter rammerne for resten af virksomheden. Hvis dit CRM er effektivt, hjælper det resten af virksomheden. Og omvendt, hvis dit CRM er ineffektivt, vil det forhindre dine kolleger i at yde deres bedste. Derfor er ROI ved at have et effektivt CRM relativt højt sammenlignet med andre initiativer.
  • Du behøver ikke selv at skaffe al viden, f.eks. om hvordan man opretter workflows, migrerer data, konfigurerer integrationer og designe dit HubSpot, så det bedst opfylder dine behov – med andre ord kan du holde fokus på jeres kernekompetencer.
  • Lær best practice inden for HubSpot. Som med alle andre tools er der best practices, som din HubSpot Partner kan hjælpe dig med at forstå og udnytte. Som nævnt ovenfor udvikler HubSpot sig (som da det introducerede Chatspot.ai), hvilket betyder, at du skal holde dig opdateret med mange nye funktioner for at holde dig foran.
  • Bedre pris, med en HubSpot Partner, der har adgang til en større række prismuligheder og løsninger får du også den bedste pris til dine behov.

Alt i alt er en HubSpot Partner for virksomheder, der ønsker at vækste, føler at deres tech-stack kunne strømlines og forbedres, og/eller at deres kolleger ikke udnytter alle funktionerne i HubSpot. Forestil dig, at du har investeret i marketing, salg, kundeservice eller andre salgsfremmende aktiviteter, men ingen til at forbinde det hele. Hos Radiant har vi hjulpet virksomheder med mere end 100 HubSpot implementeringer, desuden optimerer vi HubSpot for forskellige virksomheder månedligt gennem HubSpot as a Service.

Se Alle Vores HubSpot Certificeringer

HubSpot Trainer Certification badge from hubspot academy

HubSpot Trainer Certification

Formål

  • Opnå den nødvendige troværdighed for at kunne begynde at instruere potentielle kunder og klienter i hvordan HubSpot bruges bedst.

Anbefales til

  • Er ansat hos en HubSpot Solutions Partner på guld, platinium, diamant eller elite-niveau.

Hvad vil du lære

  • Udvide dine kompetencer inden for HubSpot og sikrer din virksomhed/kunder har alle de kompetencer der skal til for at I har et effektivt CRM system.

HubSpot Solutions Partner certificat from hubspot academy

HubSpot Solutions Partner

Formål

  • Opdag detaljerne og kriterierne for hvordan man opbygger en flere af HubSpots partnertjenester, og hvordan man udvikler en gentagelig salgsmodel. Lær også om de yderligere uddannelsesressourcer, der er lettilgængelige for dig.

Anbefales til

  • Solutions-partnere

Hvad vil du lære

  • Får adgang til kunde-data, udnytte partnerressourcer og gennemgå juridiske dokumenter. Du kan være mellemled mellem HubSpot og virksomheder, der ønsker HubSpot CRM og/eller arbejde sammen med HubSpots salgsorganisation.

HubSpot academy badge in orange

Growth-driven design agency

Formål

  • Formuler strategier og skaf de nødvendige værktøjer for at etablere en datadrevet hjemmeside-oplevelse, der er konverteringsoptimeret.

Anbefales til

  • Professionelle inden for markedsføring og hjemmesider

Hvad vil du lære?

  • Identificer de passende værktøjer til at skabe en 'brugercentrisk' hjemmeside-oplevelse.
  • Implementer en agil, datadrevet tilgang til webstedsopbygning for konsekvent indflydelsesrige resultater.
  • Udvikle en plan for hjemmesidens optimering

Content markeitng badge from hubspot academy

Content Marketing

Formål

  • Lær hvordan man skaber engagerende indhold, der fanger din målgruppes opmærksomhed og øger konverteringerne.

Anbefales til

  • Folk, der arbejder med markedsføring

Hvad vil du lære

  • Udvikle en strategisk tilgang til at producere indhold af høj kvalitet, der forbinder med din målgruppe.
  • Formulere en langsigtet content-plan
  • Anvende de nyeste SEO-strategier til at booste din organiske trafik og måle ROI.

HubSpot Marketing Software badge from hubspot academy

HubSpot Marketing Software

Formål

  • Lær de grundlæggende-principper om en inbound-drevet-virksomhed og hvordan Marketing Hub kan hjælpe dig med at få flere kunder.

Anbefales til

  • Folk, der arbejder med markedsføring

Hvad vil du lære

  • Udforsk brugen af HubSpot's Marketing Hub til at opfylde dine markedsføringsmål.
  • Tilegne dig strategier for at administrere og udvide din kontaktdatabase for at skabe personlige oplevelser ved hjælp af HubSpot Marketing Hub

Service Hub Software badge from hubspot academy

Service Hub Software

Formål

  • Bekræfter din evne til at implementere en service-strategi ved brug af Service Hub.

Anbefales til

  • Kundeservicechefer og -agenter

Du vil lære

  • Udvikle en strømlinet kundeoplevelse ved hjælp af Service hubben.
  • Sikre kunder selv kan finde hjælp
  • Forbedre kundeoplevelsen gennem feedback

Content markeitng badge from hubspot academy

Salesforce Integration

Formål

  • Lær hvordan du integrerer Salesforce med HubSpot.

Anbefales til

  • CRM-professionelle

Hvad vil du lære

  • Integrer HubSpot med Salesforce ved hjælp af API
  • Opret og rediger mapping og sikrer data-kvalitet
  • Grundlæggende synkroniseringsindstillinger

Delivering Client Success bagde from HubSpot academy

Delivering Client Success

Formål

  • Kurset er designet til at forbedre din proces med at levere tjenester til kunder.

Anbefales til

  • Folk, der arbejder med kunder

Hvad vil du lære

  • Hvorfor og hvordan du bør fuldføre en service-vurdering sammen med en klient.
  • Hvordan man sætter de rigtige mål og vurderinger med dine kunder.
  • Hvordan man leverer værdi og hvorfor det er vigtigt at demonstrere det

HubSpot academy badge with a rocket in the middle in orange colour

Frictionless Sales

Formål

  • Opdag hvordan man kan udnytte et salgs-framework og lave 'frictionsless' salg for at give dit team mere tid til salgsaktiviteter.

Anbefalet for

  • Salgsledere (VP for salg og salgschefer)

Du vil lære

  • Flywheel-modellen hjælper dit team med at fokusere på at give den bedste kundeoplevelse.
  • Skabe en kultur der sikrer læring for at effektivisere dit team.

HubSpot academy badge with a hand and two nuts in the middle in orange colour

Marketing Hub Implementation

Formål

  • Lær hvordan du implementere HubSpot Marketing Hub, så I har et all-around system til alle jeres marketing-opgaver.

Anbefalet for

  • Marketingledere
  • Små virksomhedsejere

Du vil lære

  • Udforsk måder at bruge HubSpot's Marketing Hub effektivt på for at nå dine marketing-mål.
  • Hvordan du integrerer din ICP's behov i dit CRM system
  • Få tips til at administrere og udvide din kontaktdatabase, hvilket vil hjælpe dig med at skabe personspecifikke oplevelser ved hjælp af HubSpot Marketing Hub

Inbound marketing hubspot academy badge

Inbound Marketing

Formål

  • Afdæk potentialet i inbound marketing, en kundefokuseret strategi, der tiltrækker og opbygger relationer med din ICP ved at adressere deres problemer og skabe værdifulde oplevelser.

Anbefalet for

  • Marketingchefer og folk der arbejder med inbound

Du vil lære

  • Udvikle indhold, der uddanner og guider leads gennem deres købsrejse.
  • Levere relevant indhold til leads og kunder.
  • Forbedre dine marketingprocesser ved hjælp af automatiseringsstrategier og AI

Digital Advertising hubspot academy badge

Digital Advertising

Formål

  • Opdag hvordan man strategisk organiserer betalte kampanger, målretter dine annoncer den rigtige målgruppe.

Anbefales til

  • Folk der arbejder med markedsføring og betalt annoncering

Du vil lære

  • Sikrer dig færdigheder til at skabe effektive digitale kampanger, der konverterer på forskellige stadier af købers rejsen.
  • Lære bedste praksis og strategier for annoncering på tværs af flere platforme.
  • Vurdere præstationen og succesen af dine ads

HubSpot academy badge with a chat-icon in the middle in orange colour

Social Media Marketing

Formål

  • HubSpot Academys gratis kursus i social medie-markedsføring omfatter alt, hvad du har brug for at formulere en succesfuld strategi for sociale medier.

Anbefalet for

  • Marketingchefer
  • Markededsførings kordinatorer
  • Head of performance marketing

Du vil lære

  • Formulere en engagerende og effektiv strategi for sociale medier
  • Opbygge en inbound strategi for sociale medier
  • Udnytte sociale medier

Data Integrations hubspot badge

Data Integrations Certification

Formål

  • Certificeringen i dataintegrationer vil udstyre dig med evnen til at kvalificere og implementere integrationer baseret på jeres behov.

Anbefalet for

  • CRM-ledere

Du vil lære

  • Forstå vigtigheden af dataintegrationer og hvordan man skal tilgå dem.
  • Tips til præsentation og analyse af data i HubSpot.

Platform Consulting hubspot badge

Platform Consulting

Formål

  • Få færdigheder til atidentificere huller i deres CRM system, drive ændringer i forretningsprocesser og formulere en go-to-market-strategi.

Anbefalet for

  • Solutions-partnere

Du vil lære

  • Facilitere platform- eller teknologistakopdagelsesdiskussioner med dine klienter.
  • Identificere mangler i platformbehov og igangsætte ændringer i forretningsprocesser.
  • Udvikle en go-to-market-strategi og tilbyde CRM rådgivning

HubSpot Sales Software badge hubspot

HubSpot Sales Software

Formål

  • HubSpot Sales Software-certificeringen validerer din evne til at implementere en salgsproces ved hjælp af HubSpot CRM og Sales Hub.

Anbefalet for

  • Salgschefer

Du vil lære

  • Organiser din data i HubSpot CRM for at finde de bedste kontakter til outreach.
  • Maksimer brugen af dine Sales Hub-features, når du tager kontakt til dine leads.
  • Udnytte HubSpot som CRM system til at få flere kunder

HubSpot academy badge to-do-list in the middle in orange colour

Objectives-Based Onboarding

Formål

  • Denne certificering giver en dybdegående indsigt i, hvordan man bliver en strategisk rådgiver og projektleder, når man implementerer et CRM system baseret på mål.

Anbefalet for

  • HubSpot Solutions-partnere

Du vil lære

  • Opdag de effektive onboarding-teknikker, som HubSpot bruger til at prioritere dine kunders behov. Ved at afstemme må under onboarding, kan du hurtigere opnå en successfuld-onboarding

HubSpot academy badge with two hands shaking in the middle in orange colour

Selling Sales Services

Formål

  • Få en indsigt i hvordan du kan begynde at sælge ydelser og skabe en indtægtskilde inden for ydelser.

Anbefalet for

  • Salgsprofessionelle

Du vil lære

  • Hvordan man opbygger en strategi for at sælge ydelser
  • Hvad er forskellen mellem opbygning af ydelsen samt prissætning af salgstjenester og markedsføringstjenester?

HubSpot Reporting badge from hubspot academy

HubSpot Reporting

Formål

  • Lær hvordan du integrerer datadrevet beslutningstagning i din organisation ved hjælp af HubSpots rapporteringsværktøjer.

Anbefalet for

  • Marketingprofessionelle
  • Salgsprofessionelle
  • Serviceprofessionelle

Du vil lære

  • Definere virksomheds-formål med dataanalyse
  • Apps til rapportering og indsigt, der kan forbedre din HubSpot-oplevelse.
  • Lær hvordan du personliggøre dine rapporter i HubSpot

Delivering Sales Services hubspot badge

Delivering Sales Services

Formål

  • Kurset vil guide dig i, hvordan du leverer salgstjenester samt får en robust ROI til dine klienter

Anbefalet for

  • Salgsledere

Du vil lære

  • Hvorfor er justering af salg og marketing vigtigt?
  • Hvordan ser en succesfuld implementering af CRM ud, og hvordan tilbyder man en?
  • Hvad indebærer en succesfuld salgsaktivering, og hvorfor er det vigtigt

sales enablement badge from hubspot academy

Sales Enablement

Formål

  • Erhverv dig ekspertisen til at revolutionere din organisation med sales enablement! Bliv ekspert i grundlæggende færdigheder såsom at afstemme mål og kvalificere leads.

Anbefales til

  • Salgsledere
  • Marketingledere

Du vil lære

  • Formuler ensartede mål og en ramme for leadkvalificering for at imødekomme forventningerne fra både marketing- og salgsteams.
  • Implementer serviceaftaler og afhold effektive møder for at fremme ansvarlighed og præstation.
  • Strategisk konstruer en tech-stack, der understøtter målene for salg

Inbound Sales hubspot academy badge

Inbound Sales

Formål

  • Revolutionér din salgsstrategi med HubSpot Academy's certificeringskursus i Inbound Sales. Lær hvordan du tiltrækker, engagerer og øger relevansen for dine kunder gennem personlig kontakt.

Anbefalet for

  • Salgschefer

Hvad vil du lære?

  • Opdag, hvordan inbound salg kan revolutionere din tilgang til forskellig købsadfærd.
  • Identificer og målret salg mod din ICP

Sales Hub Implementation

Formål

  • Opdag hvordan du effektivt kan styre et Sales Hub-implementeringsprojekt, inklusiv at få nye kunder, overvåge fremgang og få flere kunder.

Anbefalet for

  • CRM-ledere
  • Salgschefer
  • Virksomhedsejere

Du vil lære

  • Forstå hvad der er essentielt, når du styrer en Sales Hub-implementering.
  • Få indsigt i, hvordan man skaber en effektivt Sales Hub-implementering, der sikrer dit team hurtigt kan bruge det

Det siger vores kunder

HubSpot Partner

“Radiant har demonstreret sort-bælte niveau i vores CRM implementering. Radiant er en ægte ‘Sales Excellence’ champion for ethvert selskab!”

HubSpot CRM

Henning, CCO

Hemento

HubSpot Partner

“Radiant har demonstreret kunsten af salg og performance. Salg og måler adopteret af alle vores partnere. Mine bedste anbefalinger af Radiant.”

HubSpot CRM

Ramazan, Partner

Baker Tilly

HubSpot Partner

“En top klasse HubSpot onboarding. Engageret team og god service. Det har virkelig været en fornøjelse at arbejde med Radiant. Mine bedste anbefalinger.”

HubSpot CRM

Esben, CEO

Solitwork

Lasso X HubSpot

“Fantastisk HubSpot samarbejde med Radiant! Fantastiske til at forstå vores salgsproces og til at implementere HubSpot. Jeg anbefaler Radiant som HubSpot Partner. 

HubSpot CRM

Martin, CSO

Lasso X

HubSpot Partner

“Hvordan giver jeg SEKS stjerner til de her HubSpot-Ninjaer? Fordi Radiant fortjener den ekstra anerkendelse for altid at levere ‘best in class’ arbejde” 

HubSpot CRM

Kasper, CMDO

RISMA

HubSpot Partner

“Radiant har implementeret HubSpot til enorm tilfredshed med et fantastisk overblik af vores salgsaktiviteter. Jeg vil give mine bedste anbefalinger af Radiant!”

HubSpot CRM

Christian, CEO

Othania

Cyberpilot HubSpot

“Super godt og solidt samarbejde hvor der er et godt miks af procesarbejde udover HubSpot og også faktisk implementering i HubSpot og træning af vores brugere” 

Cyberpilot og HubSpot

Rasmus, CEO

CyberPilot

HubSpot Partner

“Radiant er responsive og pålidelige hvilket gør hele samarbejde problem- og stressfrit. De tager sig tid til at lytte og er altid tilgængelige til hurtigt at adressere spørgsmål”

Vainu hubSpot HubSpot

Aamer, Head of Marketing

Vainu

COMA System SVG

“Radiants fremadskuende eksperter skaber de ultimative ‘best practices’ til din næste vækstrejse. Resultat har været imponerende indtil videre med en ‘state-of-the-art’ tilgang.

Rasmus Pultz

Rasmus, CCO

COMA System

Dawn health logo

“Radiant har været afgørende i at lave HubSpot som en central brik i vores vækstmoter. De var i stand til at forstå det komplekse og alle nuancer i vores forretning. 

HubSpot Partner

Wesley, DSO

Dawn Health

Slow Forest Coffee logo

“Dette er den anden virksomhed, hvor jeg bruger Radiant til HubSpot-assistance. Det siger meget om en partner, når man skifter job og tager dem med sig. “

Kasper fra Slow Forest Coffee

Kasper, Growth Executive

Slow Forest Coffee

Martinsen Rådgivning & Revision logo

“De er professionelle og dedikerede i deres arbejde. Det er en fornøjelse at arbejde med dem og jeg kan varmt anbefale Radiant som HubSpot partner.”

Mette fra Martinsen

Mette, Kommunikations- og marketingchef

Martinsen Rådgivning & Revision

Contendo AS logo

“Jeg har oplevet Radiant som en kompetent, engageret og kommercielt tænkende      partner med fokus på at opnå praktisk salgssucces.”

Børre fra Contendo AS

Børre, Managing Director

Contendo AS

Education Esbjerg logo

“Teamet var professionelt, engageret og grundigt. De gjorde en stor indsats for at forstå vores unikke behov i hele salgs- og onboarding-perioden.”

Line fra Education Esbjerg

Line, Chief Project Officer

Education Esbjerg

Priceshape logo

“Radiant er en TOP-partner i vores salgsaktiviteter i hele Skandinavien. Teamet er meget dedikeret, har et stærkt mindset og når alle vores planlagte mål.”

Morten fra Priceshape

Morten, CSO

PriceShape

Vince logo

“Det har været en fornøjelse at arbejde med Radiant. De har udfordret os på best practises, samtidig med at de har været fleksible og fundet løsninger, der passer til os.”

Kristoffer fra Vince

Kristoffer, CRO

Vince

Timelog logo

“Det var en fornøjelse at arbejde med Radiant, vi fandt gode løsninger og de hjalp os med at sikre en vellykket migrering af Zendesk. Jeg vil helt klart anbefale Radiant som en partner til sådanne migreringer.”

Lucaas fra TimeLog

Lucaas, Head of Revenue Operations & Sales Development

TimeLog

HubSpot Partner Artikler

Læs mere om HubSpot og hvordan Radiant som certificeret HubSpot Partner hjælper dig med at bruge HubSpot mest effektivt.

Ofte stillede spørgsmål

C
E
Er HubSpot et CRM?

Ja, HubSpot er et CRM-system, der hjælper dig med at administrere og organisere dine interaktioner med leads, såsom e-mails, opkald, noter osv. HubSpot består af forskellige hubs, der administrerer alle dine aktiviteter inden for specifikke områder, herunder blandt andet marketing-, salgs-, CMS- og service. HubSpot CRM har også mange integrationer med andre værktøjer, som kan hjælpe dig med at samle mere data på dine kunder, effektivisere og strømline jeres processer.

C
E
Hvorfor vælge HubSpot?

Vælg HubSpot, hvis du ønsker, synergi mellem afdelingerne, at det ikke skal være teknologien, der sætter en stopper for jeres vækst og hvis du vil øge produktiviteten i takt med i vækster. HubSpot tilbyder løsninger til marketing, salg, kundeservice og drift, alt sammen i én platform, der løbende forbedres.

C
E
Hvad gør HubSpot helt præcist?

HubSpot er en CRM-platform designet til at hjælpe virksomheder med at vokse ved at administrere marketing, salg, kundeservice, operations, marketing og CMS. Med andre ord er HubSpot en slags database, hvor dine kunder og leads gemmes sammen med alle oplysninger om dem, såsom navn, e-mail, telefonnummer, virksomhedsantal, produkter de bruger osv. Du kan bruge disse oplysninger i dine marketingkampagner, som noter når du ringer til leads eller til at lave dataanalyse. Det er designet til at skalere din virksomhed, helt ned fra enkeltmandsvirksomheder til en virksomhed med mere end 250 ansatte.

C
E
Hvilke problemer løser HubSpot?

HubSpot løser en række forretningsmæssige udfordringer såsom håndtering af kunde-data, leadgenerering, salgspipelinestyring, kundeservice og hjemmeside-optimering. Det hjælper virksomheder med at tiltrække de rigtige kunder, konvertere flere besøgende til kunder og lave inbound marketing.

HubSpot løser også et fælles problem blandt mange virksomheder i 2023, at de ikke har synergi mellem afdelingerne.

C
E
Hvor meget koster HubSpot?

HubSpot tilbyder en række forskellige prisplaner, der passer til virksomheder af alle størrelser og behov, og som henvender sig til både startups og virksomheder. Der findes en gratis version af HubSpot, som indeholder værktøjer til marketing, salg, service, CMS og operations. Du har mulighed for at vælge specifikke løsninger, der kan håndtere marketing, salg, kundeservice, CMS eller operations. Og hvis dine behov er større end det, kan du oprette en pakke og designe dit eget HubSpot. Det er svært at angive en nøjagtig pris for HubSpot, men de starter fra omkring 360 € om måneden og opad. Husk du gennem en HubSpot partner kan få adgang til eksklusive priser.

C
E
Kan jeg bruge HubSpot gratis?

Ja, HubSpot tilbyder en række gratis værktøjer, som du kan begynde at bruge uden omkostninger. Disse omfatter blandt andet CRM, live chat, mødeplanlægning og hjemmesidebygger.

C
E
Hvad er HubSpot Sales hub?

HubSpot Sales Hub er en kraftfuld salgssoftware, der hjælper jer med at lukke flere aftaler, kontakte mulige kunder og styre jeres pipeline effektivt. Den indeholder funktioner som salgs-pipeline-styring, e-mail marketing og meget mere.

Læs mere om HubSpot Sales Hub.

C
E
Hvad er HubSpot Marketing hub?

HubSpot Marketing Hub er en marketingsoftware, der er designet til at hjælpe dig med at lave inbound-marketing, konvertere flere besøgende til kunder, lave ABM og meget mere.

Læs mere om HubSpot Marketing Hub.

C
E
Hvad er HubSpot CMS hub?

HubSpot CMS Hub er en content management-software, der er fleksibel for marketingfolk, kraftfuld for udviklere og giver dine kunder en personlig oplevelse gennem funktioner såsom 'variable felter'.

Læs mere om HubSpot CMS Hub.

C
E
Hvad er HubSpot Service hub?

HubSpot Service Hub er en kundeservicesoftware, der hjælper dig med at uddybe kunderelationer, oprette forbindelse til front office og øge jeres effektivitet. Det omfatter funktioner som automatiseret kundeservice, ticketing-system, live chat og meget mere.

Læs mere om HubSpot Service Hub.

C
E
Hvad er HubSpot Operations hub?

HubSpot Operations Hub er en operations-software, der giver dig mulighed for nemt at synkronisere, rense og ændre kundedata og automatisere forretningsprocesser. Det omfatter funktioner data sync, data quality automations og data quality command center.

Læs mere om HubSpot Operations Hub.

C
E
Hvad er HubSpot Academy?

HubSpot Academy er en online læringsplatform, der tilbyder en bred vifte af gratis kurser, certificeringer og ressourcer, der hjælper dig med at forbedre dine færdigheder inden for de forskellige hubs. Akademiet dækker emner som inbound marketing, sociale medier, e-mailmarketing og meget mere for at hjælpe dig med at få mest muligt ud af HubSpot-platformen. HubSpot Academy er det perfekte sted for dig, hvis du vil lære at bruge HubSpot-platformen.

C
E
Hvad er en HubSpot-partner?

En HubSpot-partner er en virksomhed, der har demonstreret ekspertise i at bruge HubSpot og anvende deres ekspertise til at implementere den bedste HubSpot-platform eller hubs til deres kunder, så de kan få deres forretning til at vokse. At være HubSpot-partner kommer med fordele; de har adgang til eksklusive ressourcer, priser, træning og support, som kan hjælpe dig med at maksimere din investering i HubSpot gennem deres erfaring og assistance.

C
E
Hvorfor er HubSpot så populær?

HubSpot er populært, fordi det tilbyder et omfattende udvalg af værktøjer, der er nemme at bruge og integrerer godt med hinanden. HubSpot er designet med en høj grad af brugervenlighed og kan bruges af de fleste. Det er designet til at hjælpe virksomheder med at vokse og skalere, hvilket gør det til et populært valg for virksomheder i alle størrelser og det har en fleksibel prismodel.