Cross-selling er en salgsstrategi, som går ud på at skabe mersalg og på den måde øge værdien af kundens køb. Cross-selling er en vigtig salgsstrategi, fordi den tager udgangspunkt i eksisterende kunder, og hvordan man som virksomhed kan øge værdien af sit forhold til...
Salgsvækst er en stigning i jeres salg. Hos Radiant er vi specialister i at hjælpe virksomheder med at vækste effektivt. Det vil sige, at vi ikke bare skruer volumen op og skyder med spredehagl. Vi fokuserer specifikt på jeres ICP, skræddersyer et team til jeres...
Leadkvalificering spiller en væsentlig rolle i salgsprocessen. Ved at kvalificere leads kan du filtrere potentielle kunder og fokusere på dem, der har størst sandsynlighed for at blive til et salg for din virksomhed. I denne artikel kigger vi på følgende: Hvad er...
Begrebet Ideal Customer Profile (ICP) refererer til den type kunde, som du allerhelst vil ramme med dit produkt eller din ydelse. For at sikre, at din virksomhed rammer de rigtige personer med marketing og salg, er det helt essentielt at definere jeres Ideal Customer...
En Customer Data Platform (CDP) er et stykke software, der gemmer kundedata til brug i marketing, salg og kundeservice. I denne guide gennemgår vi følgende: Hvad er en CDP? Hvad kan du bruge CDP til? Fordele ved at bruge en CDP Hvilken Customer Data Platform bør du...
Churn rate er den andel af kunder, der stopper som kunder hos jer. For at drive en succesfuld forretning, er churn rate noget, du bør arbejde aktivt med at reducere. I denne artikel kigger vi på følgende: Hvad er churn rate? Sådan beregner du churn rate Hvorfor er...
Salgscyklussen er den proces, som en potentiel kunde skal igennem for at blive kunde i en virksomhed. Begrebet og konceptet salgscyklus bruges typisk inden for salgsledelse og salgsoptimering og er en proces, der kan arbejdes kontinuerligt med, når man vil optimere...
Revenue operations, også kaldet RevOps, er et fokusområde/en rolle inden for automatisering og optimering af processer mellem salg, marketing og kundeservice. Over de seneste år er RevOps begyndt at tage fart i USA, og flere og flere europæiske virksomheder er også...
LinkedIn ads til B2B kan være ret effektivt, hvis det bliver gjort på den rigtige måde. Overvejer du, at køre B2B linkedIn ads er du kommet til det rette sted. I denne artikel gennemgår vi: Hvad er B2B linkedIn ads. Kør dine LinkedIn ads på denne måde – så du...
Value propositions eller VP’er er værditilbudet ved jeres produkt eller ydelse. Det handler om, at få værdien frem i jeres ydelser og produkter på en simpel og forståelig måde. I denne artikel kigger vi på: Hvad er en value proposition? Sådan laver du de bedste value...
Recent Comments