Hvad er cross-selling, og hvornår bruges det?

Hvad er cross-selling, og hvornår bruges det?

Cross-selling er en salgsstrategi, som går ud på at skabe mersalg og på den måde øge værdien af kundens køb. Cross-selling er en vigtig salgsstrategi, fordi den tager udgangspunkt i eksisterende kunder, og hvordan man som virksomhed kan øge værdien af sit forhold til...
Hvad er salgsvækst – og hvordan opnår du det?

Hvad er salgsvækst – og hvordan opnår du det?

Salgsvækst er en stigning i jeres salg. Hos Radiant er vi specialister i at hjælpe virksomheder med at vækste effektivt. Det vil sige, at vi ikke bare skruer volumen op og skyder med spredehagl. Vi fokuserer specifikt på jeres ICP, skræddersyer et team til jeres...
Hvad er leadkvalificering, og hvordan gør du?

Hvad er leadkvalificering, og hvordan gør du?

Leadkvalificering spiller en væsentlig rolle i salgsprocessen. Ved at kvalificere leads kan du filtrere potentielle kunder og fokusere på dem, der har størst sandsynlighed for at blive til et salg for din virksomhed. I denne artikel kigger vi på følgende: Hvad er...
Hvad er en Customer Data Platform (CDP)?

Hvad er en Customer Data Platform (CDP)?

En Customer Data Platform (CDP) er et stykke software, der gemmer kundedata til brug i marketing, salg og kundeservice. I denne guide gennemgår vi følgende: Hvad er en CDP? Hvad kan du bruge CDP til? Fordele ved at bruge en CDP Hvilken Customer Data Platform bør du...
Hvad er churn rate og hvordan mindsker du den?

Hvad er churn rate og hvordan mindsker du den?

Churn rate er den andel af kunder, der stopper som kunder hos jer. For at drive en succesfuld forretning, er churn rate noget, du bør arbejde aktivt med at reducere. I denne artikel kigger vi på følgende: Hvad er churn rate? Sådan beregner du churn rate Hvorfor er...
Hvad er en salgscyklus og hvordan kan den forbedres?

Hvad er en salgscyklus og hvordan kan den forbedres?

Salgscyklussen er den proces, som en potentiel kunde skal igennem for at blive kunde i en virksomhed. Begrebet og konceptet salgscyklus bruges typisk inden for salgsledelse og salgsoptimering og er en proces, der kan arbejdes kontinuerligt med, når man vil optimere...
Hvad er revenue operations (RevOps)?

Hvad er revenue operations (RevOps)?

Revenue operations, også kaldet RevOps, er et fokusområde/en rolle inden for automatisering og optimering af processer mellem salg, marketing og kundeservice. Over de seneste år er RevOps begyndt at tage fart i USA, og flere og flere europæiske virksomheder er også...
Komplet guide til B2B linkedIn ads

Komplet guide til B2B linkedIn ads

LinkedIn ads til B2B kan være ret effektivt, hvis det bliver gjort på den rigtige måde. Overvejer du, at køre B2B linkedIn ads er du kommet til det rette sted. I denne artikel gennemgår vi: Hvad er B2B linkedIn ads. Kør dine LinkedIn ads på denne måde – så du...