Leads hvad er det? Få styr på alt om leads her.

Leads hvad er det? Få styr på alt om leads her.

Leads er potentielle kunder, der enten har vist interesse for dit brand eller ej. Her opdeler man i varme leads og kolde leads. I denne artikel kigger vi på: Hvad er et Lead? Hvilke informationer skal du bruge på et lead? Hvorfor er leads vigtige? Hvad er kolde og...
6 råd til hvordan du flere leads.

6 råd til hvordan du flere leads.

Få flere leads. Det en svær opgave, som vi vil hjælpe dig til, hvordan du kommer i mål med. Hos Radiant har vi meget erfaring inden for, at øge omsætningne gennem salg og det kræver leads. Vi kigger på: Konverteringsoptimering Ekstern hjælp Indboundstrategi Social...
Få en salgspartner til jeres salgsbehov

Få en salgspartner til jeres salgsbehov

En salgspartner har til formål at hjælpe jer med at få flere kunder. Hos Radiant er det netop det, vi kan hjælpe jer med. I denne artikel kigger vi på: Hvad er en salgspartner? Få en salgspartner i Radiant Fordele ved en salgspartner Hvorfor skal vi hjælpe jer med...
Touchpoints – alt du skal vide om begrebet

Touchpoints – alt du skal vide om begrebet

Touchpoints er de interaktioner, I har med jeres målgruppe eller kunder – de kan både være online gennem reklamer eller offline gennem butiksbesøg. I denne artikel gennemgår vi touchpoints fra A-Z – vi kigger på: Hvad er et touchpoint? Hvem bør analysere sine...
Ekspandering til nye markeder – sådan gør du i 2025

Ekspandering til nye markeder – sådan gør du i 2025

Ekspandering handler om at få jeres virksomhed ind på nye markeder. I denne artikel definerer vi, hvad det er, hvornår du bør overveje at ekspandere din forretning, og hvordan man kan gøre det. Hvad er en ekspandering? Hvornår bør du ekspandere? Hvordan ekspanderer du...
Den store guide til segmentering af kunder

Den store guide til segmentering af kunder

Hvad er segmentering, og hvorfor er det vigtigt? Segmentering er processen med at opdele en målgruppe i mindre, mere specifikke grupper, kaldet segmenter. Disse grupper deler fælles behov, ønsker eller karakteristika. Formålet med segmentering er at gøre marketing- og...
Salgsoptimering: En guide til øget salg og 5 konkrete metoder

Salgsoptimering: En guide til øget salg og 5 konkrete metoder

En af de mest effektive metoder til at optimere din virksomheds salgsproces er ved at implementere et CRM-system (Customer Relationship Management). Ifølge denne artikel fra Forbes er HubSpot CRM et af de førende systemer, der hjælper virksomheder med at strømline...
Digital marketing: opstartsguide og 3 strategier

Digital marketing: opstartsguide og 3 strategier

Digital marketing er strategien for jeres digitale tilstedeværelse. En digital marketingstrategi kan indeholde flere delelementer. I denne artikel kommer vi ind på følgende: Hvad er digital marketing? Hvorfor bruge digital marketing? Hvordan udvikler du en digital...
10 salgsteknikker der fremmer dit salg

10 salgsteknikker der fremmer dit salg

For at øge dit salg er det vigtigt, at du benytter de rette salgsteknikker. Vi har samlet 10 salgsteknikker, der kan hjælpe dig med netop dette. Disse teknikker kan hjælpe med at forbedre kvaliteten af interaktioner med potentielle kunder og øge chancerne for at lukke...
Bedste CRM til startups

Bedste CRM til startups

Er du founder, CCO, CMO, salgschef eller lignende i et startup, som leder efter et CRM-system? Så er du kommet til det rette sted. I denne artikel kigger vi nærmere på følgende: CRM til startups? Hvorfor skal startups have et CRM? Udfordringer et CRM-system løser for...