Salgsanalyse hos Radiant Salgsmiljøet har ændret sig over de seneste par år med stagneret vækst, øget konkurrence og et mere usikkert marked. Dette er blandt andet en af grundene til at virksomheder oplevet et uudnyttet og mere sporadisk salg fremfor kontinuerligt og...
Customer lifetime value er et nøgletal, der viser værdien af hvor meget en kunde er værd i den tid I arbejder sammen. I denne artikel vil vi kigge på hvad du kan bruge nøgletallet til og hvordan du beregner det. Vi kigger helt specifikt på: Hvad er Customer Lifetime...
Salgsdashboards er næsten helt elementært for alle virksomheder. For at finde ud af om du har brug for et salgsdashboard kigger vi I denne artikel følgende: Hvad er et salgsdashboard? Hvad indeholder et salgsdashboard? Fordele ved et salgsdashboard Hvilket...
BANT er en salgsramme, som sælgere og marketingfolk kan bruge til at konvertere leads til kunder. BANT-metoden har til formål at gøre salgsprocessen mere effektiv og gøre det nemmere for kunder at træffe købsbeslutninger. I denne artikel gennemgår vi følgende: Hvad er...
Et Marketing Qualified Lead (MQL) er et lead, der gennem sin adfærd har vist interesse for en virksomheds produkter eller tjenester. De har altså allerede target det første skridt for at engagere sig i din virksomhed, men har endnu ikke foretaget et køb. I denne...
Salgsprovision er den kompensation, som sælgere får udbetalt baseret på deres præstationer. Det er vigtigt at vælge en provisionsmodel, som både understøtter din virksomheds mål og samtidig motiverer dine sælgere til at yde deres bedste. I denne artikel gennemgår vi...
Salgsperformance handler om, hvordan dit salgsteam klarer sig. Vil du forbedre salgsperformance i din virksomhed, kræver det en kombination af strategier, træning, motivation og teknologi. Der er mange forskellige faktorer, som kan påvirke dit salgsteams...
Forhandling er en central færdighed i både erhvervslivet og det personlige liv. Det handler om at opnå en aftale, der tilfredsstiller alle involverede parter gennem diskussion og gensidige kompromiser. I nogle forhandlinger kan man måske sige, at man er mere...
Kommunikation er en fundamental færdighed, der spiller en afgørende rolle i både personlige og professionelle sammenhænge. Effektiv kommunikation kan hjælpe dig med at opbygge stærke relationer, løse konflikter og øge din virksomheds salg. I denne guide gennemgår vi:...
Salgsledelse spiller en væsentlig rolle i at sikre, at en virksomhed får succes. Jo bedre dine sælgere præsterer, desto bedre bliver din virksomheds samlede resultatet. Formålet med salgsledelse er at sikre, at dine sælgere har de rette forudsætninger for at gøre et...
Recent Comments