Hvad er en markedsanalyse  og hvordan laver man en?

Hvad er en markedsanalyse og hvordan laver man en?

En veludført markedsanalyse kan give dig værdifulde indsigter, der kan hjælpe med at informere dine strategiske beslutninger ift. din salgsstrategi og dine markedsføringsaktiviteter. I denne artikel gennemgår vi, hvordan du laver en markedsanalyse, og hvordan den kan...
Hvad er en konkurrentanalyse  og hvordan laver man en?

Hvad er en konkurrentanalyse og hvordan laver man en?

Konkurrentanalyse er afgørende for virksomheder, der ønsker at skille sig ud på et konkurrencepræget marked. Ved at analysere dine konkurrenter kan du identificere deres styrker og svagheder samt få indblik i markedstendenser og kunders præferencer. I dette indlæg kan...
De 5 hyppigste indvendinger og hvordan du håndterer dem

De 5 hyppigste indvendinger og hvordan du håndterer dem

Hvordan håndterer man indvendinger mod salg? Indvendinger er almindelige, når man som sælger rækker ud til leads og tilbyder sit produkt og/eller ydelse. Men med den rette indvendingsbehandling kan du overvinde dem. I denne artikel vil vi se nærmere på de 5 hyppigste...
De 17 bedste CRM systemer 2025

De 17 bedste CRM systemer 2025

Afrundet Dropdown Menu Hvad er en CRM løsning? Funktioner i en CRM løsning De 10 bedste CRM systemer Vælg det bedste CRM system Er du virksomhedsejer, direktør, salgsdirektør eller marketingdirektør på udkig efter den bedste CRM løsning til din virksomhed? Så er du...
Hvad er B2B? Alt du bør vide om B2B strategier

Hvad er B2B? Alt du bør vide om B2B strategier

B2B betyder business to business. B2B dækker handel mellem virksomheder, mens B2C fokuserer på handel mellem virksomheder og forbrugere (consumers). Inden for B2B er der forskellige discipliner såsom B2B salg, B2B marketing og B2B segmentering. Book intro B2B salg B2B...
4 salgsstrategier der skaber fundamentet for effektiv vækst

4 salgsstrategier der skaber fundamentet for effektiv vækst

En veldefineret og gennemarbejdet salgsstrategi er afgørende for at opnå succes på de fleste markeder. I dette indlæg vil vi guide dig i at skabe en effektiv salgsstrategi, der kan øge din virksomheds indtjening. Vi vil først se på, hvad en salgsstrategi egentlig er,...
Hvad er en salgsproces og hvordan optimerer man den?

Hvad er en salgsproces og hvordan optimerer man den?

En salgsproces hjælper med at øge virksomhedens konverteringsrate. At optimere jeres salgsproces er afgørende for at opnå succes i et konkurrencedygtigt marked. I denne trinvise vejledning vil vi udforske, hvad en salgsproces indebærer, hvordan den ser ud, og hvordan...
Sammenligning af CRM systemer

Sammenligning af CRM systemer

Når det kommer til at vælge et CRM system, er det vigtigt at sammenligne CRM systemer og danne sig et overblik over hvilken løsning, der bedst opfylder jeres behov inden for markedsføring, salgsautomatiseringer og kontaktstyring. Ligeledes skal man overveje, om man...
En guide til den succesfulde CRM-strategi

En guide til den succesfulde CRM-strategi

Afrundet Dropdown Menu Hvad er en crm strategi Fordele ved crm strategi Generisk vs. tilpasset Lav din egen crm strategi 3 råd til crm strategi best practice crm strategier Optimer salg og CS Bliv klar et nyt CRM system Få mere ud af HubSpot CRM strategier spiller en...
Hvad er et CRM system?

Hvad er et CRM system?

I denne guide slår vi fast hvad et CRM system egentlig er. CRM systemer er blevet en integreret del af mange B2B virksomheders hverdag især inden for salg, marketing og kundeservice. Helt konkret gennemgår vi: Hvad er et CRM system? Hvorfor du bør investere i et CRM...