Hvad er HubSpot Service Hub?
HubSpot Service Hub er en af fem hubs inkluderet i Hubspot CRM-platformen. Kundeservicesoftwaren hjælper dig med at administrere og forbedre kunde-support-henvendelser og processer. Udstyret med forskellige automatiseringsværktøjer og funktioner, forenkler servicehubben kundeservicedrift og forbedrer dine kunders tilfredshed og loyalitet.
HubSpot Service Hub
Hvordan fungerer HubSpot Service Hub?
HubSpot Service Hub er en komplet kundeserviceløsning, der er en del af HubSpot CRM-platformen, som også omfatter Sales Hub, Marketing Hub, Operation Hub og CMS Hub. Service Hub er mere end blot en supportsoftware, da den tilbyder en alt-i-én-løsning, der gør det muligt at administrere kundeforespørgsler, problemer og forbedre kundeoplevelsen, alt sammen i ét værktøj.
Pakket med forskellige funktioner og værktøjer tilbyder Service Hubben forskellige løsninger, herunder gratis, starter, professionel og enterprise. Disse løsninger tilbyder funktioner såsom ticketing, live chat, vidensbank, automatiseringer og rapportering. Mere om det senere!
Kort sagt, gør HubSpot Service Hub det muligt at styre processer relateret til kundeservice og ligeledes forbedrer den også samarbejdet mellem afdelinger.
Få helt styr hvad HubSpot er i vores guide
Få den Ultimative HubSpot Platform
Få de 3 gyldne trin til at implementere den ultimative HubSpot-platform. Download en gratis guide lavet af en Top HubSpot Partner i Norden.
HubSpot er en kraftfuld platform, der kan hjælpe virksomheder med at skabe kontinuerlig vækst samt styre sine marketing-, salgs- og kundeserviceaktiviteter.
Implementering af HubSpot kan være en kompleks proces, og det er vigtigt at have en klar strategi og på plads for at få mest muligt ud af platformen.
HubSpot Service Hub Løsninger
Hvilke løsninger tilbyder HubSpot Service Hub?
HubSpot Service Hub præsenterer fire unikke planer – Gratis, Starter, Professional og Enterprise – hver er designet med sit eget udvalg af funktioner, værktøjer, men også begrænsninger. For at hjælpe dig med at vælge den plan, der bedst passer til dine krav, har vi skitseret en oversigt over de mest afgørende funktioner nedenfor.
Det er vigtigt at bemærke, at nogle funktioner kan være begrænsede, selvom de er inkluderet i den specifikke plan. For eksempel er det kun muligt at lave fem ‘canned-snippets’ i gratis versionen, hvor du har 5.000 i ‘professionel’-versionen. Få et fuldt overblik her.
Leder du efter den perfekte plan? Det kan være svært at vælge den rigtige plan, og derfor spørger mange en HubSpot Partner som Radiant om vejledning. Vores team kan hjælpe dig med at identificere den plan, der matcher dine behov. Har du brug for hjælp til at vælge den rette plan? Tag endelig fat i os.
HubSpot Service Hub Free
Vil du teste Service Hub? Heldigvis for dig, så tilbyder HubSpot, en gratis version af Service Hub. Med denne gratis udgave har du adgang til forskellige funktioner, der kan hjælpe dig med at administrere din serviceindsats mere effektivt. Bemærk, at nogle funktioner er begrænsede. Nedenfor har vi samlet de vigtigste funktioner:
- Canned snippets: Opret standardiseret svar på almindelige forespørgsler
- Channel switching:Gør det muligt at skifte fra livechat til Facebook eller e-mail, når du skriver med kunder.
- Email templates: Opret standard e-mail-skabeloner, som I kan bruge
- Documents: Opbevar dine dokumenter inde i HubSpot
- 1-to-1 email: Send personlige e-mails til en bestemt kontakt
- Reporting dashboard: Få indsigt i data herunder kundefeedback, responstid og meget mere.
- User management: Remove and add users from your HubSpot
- Slack integration: Integrer slack som kommunikationsværktøj
- og meget mere…
HubSpot Service Hub Starter
Har du brug for flere features? Så kan du opgradere til Service Hub Starter-løsningen. Brug samtidig alle de samme funktioner som den gratis version, men med færre begrænsninger. For eksempel vil du nu have 5.000 ‘snippets’ i stedet for fem.
- Alle funktioner fra ‘Free’
- Requried fields: Lav felter påkrævet for at sikre, at du har de rigtige data
- Repeating tasks and task queues:Opret ogaver, der automatisk gentages
- 1:1 technical support:Få live support i appen eller via e-mail
- Conversation routing:Tildel kundehenvendelser til de personer, der er eksperter i området automatisk
- Multiple currencies: Få op til fem forskellige valutaer for at tilpasse valutaen til et specifikt marked
- HubSpot-provided phone numbers: Få dit eget telefonnummer (understøttes ikke i alle lande)
- Calling: Tag opkald direkte fra din HubSpot og modtag opkald
HubSpot Service Hub Professional
Opgrader til Service Hub Professional og tag din kunde-oplevelse til næste niveau. Du vil få adgang til avancerede funktioner, såsom 1:1 videobeskeder og øge begrænsninger på funktioner såsom flere valutaer, ‘snippets’ osv. Her er funktionerne i den professionelle pakke:
- Alle funktioner fra ‘Starter’
- Agent presence in inbox: Se, hvornår der er en anden, der arbejder på samme ‘sipport-sag’ som dig
- Playbooks: Opret op til fem playbooks for at dele viden og bedste praksis i dit team
- 1:1 video messaging: Opret videoer for at hjælpe kunder, du kan tilføje dem til e-mails eller integrere dem i artikler.
- Customer feedback surveys Opret kundetilfredsheds undersøgelser.
- SLAs: Opret metrics for dit kundesuccesteam som “tid før sag lukkes” eller “tid før første svar”
- Knowledge base: Opret et forum for dine mest stillede spørgsmål.
HubSpot Service Hub Enterprise
Få hele pakken med Enterprise-løsningen. Ved at vælge Enterprise får du fuld adgang til HubSpots komplette service modul. Alle funktioner fra den professionelle løsning er inkluderet, samt mere avancerede funktioner som vist nedenfor:
- Alle funktioner fra ‘Professional’
- Recurring revenue tracking: Lav detaljerede rapporter om kundefornyelser og churn.
- Log ind som en anden bruger: Som superadmin har du adgang til at logge ind som en anden bruger
- Conversation intelligence: Brug AI til at få indsigt fra dit teams interaktioner med kunder
- Sandboxes: Test og opbyg din kundeoplevelse, før du gør den live
- Admin notifications management: Vælg at få notifikationer til andre brugere på din konto.
- Field-level permissions: Vælg, hvilke brugere der har adgang til specifikke egenskaber
Priser
HubSpot Service Hub Priser
Tag et kig på følgende oversigt over de forskellige HubSpot planers priser og nogle af de inkluderede funktioner. Det er vigtigt at bemærke, at priser og funktionsbegrænsninger kan ændre sig, så sørg for at kontakte en HubSpot-partner eller tjek HubSpots hjemmeside for at få fuld oversigt over aktuelle funktioner og priser.
Starter
Starter på- Alle fordele fra ‘Free’
- Inkluderer 2 brugere
- Live chat
- Mødeplanlægning
- Simpel ‘ticket’ automatisering
- Samtale routing
Professional
Starter på- Alle features fra ‘Starter’
- Inkluderer 5 betalte brugere
- Service analyse
- Playbooks til kunder
- Kundefeedback-undersøgelser
- SLAs
- Feedback efter chat
Enterprise
Starter på- Alle funktioner fra ‘Professional’
- Inkluderer 10 betalte brugere
- Administration af administratormeddelelser
- Brugerdefinerede objekter
- Conversation intelligence
- Single sign-on
I hver pakke har du mulighed for at købe ekstra betalte brugere.
Det er svært at vælge det rigtige CRM-system, hvis du er forvirret over de forskellige planers pris, funktionerne og begrænsningerne – tøv endelig ikke med at kontakte os. Som en femstjernet HubSpot-partner hjælper vi dig med at få de rigtige hubs og versioner, der matcher dine behov – og vi får de bedste priser og aftalestrukturer.
Den ultimative HubSpot Service Hub
Hvordan får man mest ud af HubSpot Service Hub?
For fuldt ud at udnytte mulighederne i HubSpot Service Hub er det et must at have et dygtigt team. Heldigvis tilbyder HubSpot Academy en række gratis kurser, webinarer og certificeringer, der kan lære dit team det nødvendige. Hvis du søger endnu mere assistance og råd ift. hvilken løsning du skal vælge, er det en god idé at samarbejde med en certificeret HubSpot-partner som Radiant. Vi specialiserer os i at skræddersy platformen til at opfylde dine unikke behov og tilbyde den mest konkurrencedygtige prissætning. Med vejledning fra en certificeret træner vil du være i stand til effektivt at implementere platformen og nå dine mål.
Hvem er Radiant?
Vi skalerer virksomheder
Vi implementerer industri-ledende HubSpot Platforme. Fordi vi har samlet tusindvis af datasæt fra salg og markedsføring, så vi ved, hvad der fungerer på det nordiske marked.
Vi praktiserer det vi prædiker, vi fortæller dig ikke bare hvad du skal gøre vi gør det faktisk for dig.
- RVi implementerer! Optimerer! Skalerer! Den ultimative HubSpot platform
- RFørende HubSpot-partner med +30 HubSpot-certificeringer og 5/5 stjerner
- RB2B Sales as a Service med rekordstore ROI-resultater
- RStiftet i 2017. I 2023 er vi +30 medarbejdere i DK og NO.
- RKun for B2B
Download B2B salgs-tools.
Best practice for effektivt B2B salg
Hybrid Salgsproces Skabelon
Hybridsalg er den mest succesrige måde at lave salg på. Det er kombinationen af flere kanaler, transaktionssalg og relationelt salg.
Optimer dine online salgsmøder
Vi giver dig den bedste struktur og rammer for at have et succesfuldt online salgsmøde med det optimale resultat for øje.
Lead Development Framework
Forstå, hvordan du designer effektive marketing-funnels ved at bruge dette enkle Lead Development Framework, der anvendes i HubSpot.
Artikler omkring B2B salg og HubSpot
Lær om B2B-salg, Sales as a Service, salgsprocesser, HubSpot-implementering, HubSpot-optimering, HubSpot-integrationer og hvordan du bruger en HubSpot-partner osv.