Canned snippets: Tips og tricks til effektiv brug

Læsetid: ( Antal ord: )

Udgivet marts 27, 2023

Magnus

Bredt kenskab til marketing og salg hvor han til dagligt arbejder med at drive kunder gennem marketing....

Hvis du er en B2B-virksomhed, der ønsker at forbedre din kundeservice og øge din vækst, så læs videre for at lære mere om fordelene ved at bruge Canned Snippets, og hvordan de kan hjælpe din virksomhed med at få succes. Funktionen er tilgængelig i HubSpot Sales Hub.

Hvad er HubSpot Canned Snippets?

Det er en færdigskrevet tekst, som nemt kan indsættes i e-mails fra kundeservice, chatbeskeder og meget mere. Det giver virksomhederne mulighed for hurtigt at svare på almindelige kundespørgsmål og forespørgsler, hvilket sparer tid og forbedrer effektiviteten. Hvilket derfor vil øge dine teams effektivitet.

Fordele ved at bruge HubSpot Canned Snippets

Der er mange fordele ved denne funktion, herunder muligheden for at yde hurtigere og mere ensartet kundeservice, forbedret effektivitet og produktivitet og muligheden for nemt at skalere i takt med, at din virksomhed vokser. Ved at bruge Canned Snippets kan virksomheder også opretholde et højt niveau af professionalisme og konsistens i deres budskaber, hvilket er afgørende for at opbygge tillid og troværdighed hos kunderne.

Eksempel på et dåseuddrag i HubSpot - fra HubSpot.
Eksempel på et dåseuddrag i HubSpot – fra HubSpot.

Sådan bruger du den

Det er nemt og ligetil at bruge HubSpot Canned Snippets. Her er en trin-for-trin-guide til, hvordan du bruger dem:

  1. Gå til Conversations > Snippets på din HubSpot-konto.
  2. Klik på knappen “Create snippet” i øverste højre hjørne af skærmen.
  3. Indtast et internt navn til uddraget i det angivne felt.
  4. Indtast brødteksten til din snippet i editoren til tekstrig snippet. Bemærk, at der er en grænse på 2.500 tegn pr. uddrag. Hvis dit uddrag indeholder dobbeltbyte-tegn, som f.eks. japansk, kan du nå grænsen med færre tegn.
    • Brug formateringsindstillingerne i bunden af redigeringsvinduet til at ændre teksten. Klik på dropdown-menuen “Mere” for at få flere muligheder, f.eks. redigering af skrifttype og -størrelse eller tekstjustering.
    • Klik på link-ikonet for at tilføje hyperlinket tekst.
    • Brug dropdown-menuen “Personalize” til at personliggøre dit uddrag. Læs mere om, hvordan du tilføjer personaliseringstokens til din snippet.
  5. Indtast et genvejsnavn for uddraget i det angivne felt. Denne genvej vil blive brugt til at indsætte uddraget i en post, e-mailskabelon, live chat-samtale eller ved logning af en aktivitet.
  6. Når du er færdig med at oprette din snippet, skal du klikke på knappen “Gem snippet” for at gemme den.

Hvem bruger HubSpot Canned Snippets:

Det bruges af næsten alle virksomheder, der bruger HubSpot som deres CRM. Funktionen er et ekstremt nemt værktøj at bruge og kan hjælpe dig med at spare tid. Der er ikke en branche, hvor det er mere relevant at bruge snippets end andre, det handler om, hvordan dit team arbejder, og om der er nogle fælles svar til kunderne i kundesupport.

En situation, hvor det er relevant

Forestil dig, at du er salgsrepræsentant for en SaaS-virksomhed, der tilbyder en række forskellige abonnementsplaner. Du modtager mange forespørgsler fra kunder om de forskellige abonnementsmuligheder og de funktioner, der er inkluderet i hver plan for specifikke vertikaler og brancher. Ved hjælp af Canned Snippets kan du hurtigt og nemt indsætte forudskrevne semi-tilpassede svar på disse almindelige spørgsmål, så du kan give hurtig og præcis information til kunderne uden at skulle skrive de samme svar igen og igen.

Er det svært at bruge HubSpot Canned Snippets?

Det er nemt! HubSpot Canned Snippets er ikke svære at bruge. Som vist i trin-for-trin-guiden ovenfor er det nemt og intuitivt at bruge funktionen. Selv hvis du er ny i HubSpot, bør du nemt kunne komme i gang med at bruge det, hvis ikke kan du læse mere om hvad HubSpot er her

Har du nogle spørgsmål, eller vil du høre hvordan Radiant kan hjælpe dig?

Lad os skabe fundamentet for I kan vækste effektiv.

Lignende webinarer

Måske er du også interesseret i…

Hvad er Sales Acceleration?

Hvad er Sales Acceleration?

Sales Acceleration er en strategisk tilgang, der fokuserer på at forkorte salgscyklussen og øge effektiviteten i ...