Marketing analyser er kun blevet vigtigere gennem årene, med mere data, flere konkurrenter, der presser budgetter i tops. Så hvordan navigerer du i den labyrint, marketing tal godt kan være uden at miste overblikket? Det er netop her, marketing analyser træder i...
Intro til om HubSpot er noget for jer Implementering af et CRM-system er et afgørende strategisk træk for virksomheder, der ønsker at styrke kunderelationer og effektivisere salgsprocesser. Succesen af en CRM implementering kræver omhyggelig planlægning, klare...
Forestil dig en verden, hvor intet kundeemne/lead forsvinder og I hele tiden er up-to-date på hvilke leads, der er meste interresante. Ofte er problemet netop dette; potentialet overses, fordi virksomheden mangler indsigt og struktur til at identificere de mest...
Order to Cash (O2C) er en kerneproces inden for virksomheders økonomiske og operationelle drift, som dækker hele cyklussen fra modtagelse af en kundeordre til modtagelse af betaling. Det er en afgørende proces, der påvirker både kundetilfredshed og virksomhedens...
IVR (Interactive Voice Response) er en teknologi, der gør det muligt for kunder at interagere med et virksomheds telefonisystem via stemmekommandoer eller tastetryk. IVR-systemer bruges ofte til at automatisere kundeservice og styre opkaldsflowet, så kunderne kan...
Marketing funnel er et meget brugt redksab i marketing. Det hjælper dig med, at forstå kunderejsen og hvilke stadier dine kunder kommer igennem i deres beslutningstagen. I denne artikel kigger vi på: Hvad er en marketing funnel? Hvorfor skal jeg brug en marketing...
Hvad er en email? Lad os starte med det basale, hvad er en email? En email er en elektronisk besked, der udveksles mellem to eller flere mailadresser via internettet. Det er helt basalt en besked, som sendes til en modtager. Emails har revolutioneret måden vi arbejder...
HubSpot er et populært CRM system, der bruges til, at samle alle jeres kunder, emails mm. i ét system. Forbes fremhæver blandt andet HubSpots evne til at hjælpe salgs-og marketingteams med at administrere kontakter, spore aftaler og få realtidsindsigt i...
Hvad er demand generation? Demand generation er en strategisk tilgang til markedsføring, der har til formål skabe bevidsthed og interesse for en virksomheds produkter eller -tjenester. Formålet med demand generation er simpelt, at lære modtageren hvorfor...
Marketing automation handler om at automatisere dele af marketing-arbejdet gennem software. Det giver f.eks. mulighed for at sende marketing e-mails til dine kunder – helt automatisk. I denne artikel kan du blive klogere på marketing automation Vi kommer igennem...
Recent Comments