Arbejdet med leads indebærer også at sikre de forbliver ‘varme’ og interresseret i jeres produkter eller ydelser – dette kaldes lead nurturing. Lead Nurturing går ud på at sikre jeres leads er varme gennem marketing emails, nyhedsbreve, annoncering...
International telemarketing åbner døren for, at du kan nå ud over dit lokale marked og engagere sig direkte med jeres potentielle kunder på tværs af landegrænser. Internationalt telemarketing er det samme som telemarketing bare hvor du finder et telemarketing bureau,...
Sales enablement er en disciplin, der skal hjælpe jer med, at øge salget ved at bygge bro mellem marketing og salg. Når man arbejder med sales enablement går man ind og optimerer processer, der skal gøres salgsprocessen mere effektiv og øge sammenspil med marketing. I...
Står du overfor et vækstproblem? Jeres vækst er måske stagneret, I udnytter ikke alle mulighederne i markedet og en løsning kunne være at leje en sælger (outsource noget, af jeres salg). Der er mange fordele ved at leje sælgere. I denne artikel kigger vi på: Hvad er...
At forstå og identificere de forskellige kundetyper er afgørende for enhver virksomhed, der ønsker at opbygge stærkere forbindelser til deres kunder og levere enestående serviceoplevelser. Uanset om din virksomhed opererer i detailhandel, serviceindustrien eller...
Da digitale platforme dominerer vores kommunikationen, står virksomheder over for den udfordring og mulighed at genopfinde deres salgsstrategier. Social selling er blevet en nøglekomponent i moderne salgsprocesser, især for professionelle inden for IT og salg. Denne...
Salgstal stagnerer aldrig uden årsag. Blandt de mest undervurderede salgsteknikker til salgsvækst er mersalg, en strategi som har potentialet til at transformere enhver kundetransaktion til øget omsætning. I denne artikle kommer vi igennem: Hvad er mersalg Fordele ved...
Med mere og mere konkurrence, er forhandlingsteknikker essentielle for, at få succes med salg. Forhandlingsteknikker er redskaber, der oftes bruges inden for b2b salg, når du skal forhandle opgaver, løsninger, priser mm. med eksterne partnere og kunder – nogle...
Kanvas salg også kendt som kold kanvas, er en gammel, men stadig effektiv salgsstrategi. Kanvas salg er meget simpelt at sparke døren ind til en potentiel kunde enten ved, at møde op fysisk eller ringe til personen. I denne artikle vil vi gennemgå hvad kanvas salg er...
En go-to-market strategi, også kendt som en GTM-strategi, er en plan for, hvordan man som virksomhed kommer ind på et marked eller vinder mere af et marked. I denne guide kommer vi ind på, hvad en go-to-market strategi er, og hvordan du laver og implementerer en...
Recent Comments