I denne artikel kigger vi på hvordan du på bedste vis kan afholde kundemøder, hvordan du kan lukke kunden og få mere salg. Vi kommer blandt andet ind på: Hvornår skal du afholde et kundemøde 10 tips til dit næste kundemøde Få flere kundemøder med Radiant Hvornår skal...
Relationssalg er på vej frem som en effektiv salgsstrategi, hvor der er høj risiko for kunden og det involverer mange stakeholders. Derfor gennemgår vi i denne artikel: Hvad er relationssalg? Fordele ved relationssalg Skabelon til relationssalg Sådan implementere du...
Kundeloyalitet bør og skal være et fokusområde for enhver virksomhed. Der bliver hvert år flere og flere virksomheder, behov ændres og konkurrencen bliver hårdere. Derfor er kundeloyalitet helt essentielt at arbejde med som virksomhed, fordi, at prisen for at købe ny...
God kundeservice er et must for enhver virksomhed, der ønsker at kunderne vender tilbage. Undersøgelser viser, at god kundeservice kan have en markant positiv indvirkning på en virksomheds bundlinje. En undersøgelse fra American Express viser, at 70% af kunderne er...
En effektiv produktpræsentation kombinerer storytelling med klare værditilbud og skaber en umiddelbar forbindelse mellem produktet og målgruppens behov. I denne artikel kigger vi på: Hvad er en produktpræsentation? Hvad er formålet med en produktpræsentation? Hvornår...
Inbound salg handler om at tiltrække salgsmuligheder, så de henvender sig til jer og ikke omvendt. Inbound salg fokuserer altså modsat outbound salg på, at vise I kan hjælpe virksomheder uden at skrive det direkte til dem. Det kan virke lidt omvendt, men er i dag en...
I denne artikle kigger vi på ROAS beregning – helt konkret dykker vi ned i: Forståelse af ROAS Nødvendige data for ROAS Beregningsmetoder Forståelse af ROAS ROAS står for Return On Advertising Spend, og konceptet er essentielt for at vurdere effektiviteten af...
Kundeservice handler om, at sikre glade kunder. Dette gøres typisk ved, at I har en kundeserviceafdeling hvor kunder kan ringe eller skrive ind og få svar på sine spørgsmål. I denne artikel kigger vi på: Hvad er kundeservice? Hvad er god kundeservice? Typer af...
Konkurrencen er høj og kundernes forventninger er højere end nogensinde, og kundetilfredsheden er blevet et centralt fokus for virksomheder, der ønsker at skille sig ud. Det handler ikke kun om at levere et produkt eller en service, men om at skabe en oplevelse, der...
En væsentlig del af at arbejde med marketing og salg betyder, at arbejde med inbound og outbound. Har I udarbejdet en inbound-strategi og virker den? Læs om nogle af de forskellige strategier her.I denne guide gennemgår vi: Hvad betyder inbound? Hvad er outbound?...
Recent Comments