Artikler
Artikler om Salg, HubSpot, AI, Funnels, Automatiseringer mm.
Artikler, blogs og guides inden for salg & HubSpot
Neden for finder du artikler, blogs og guides inden for salg og HubSpot. Gennem vores content prøver vi, at distribuere viden, erfaring og best practice til dig som læser så du er up-to-date på forskellige praksisser.
Data quality command center: En omfattende guide
Hvad er data quality command center i HubSpot? Data Quality Command Center i HubSpot er en funktion, der...
HubSpots task management software: Hvad er det & fordele
Den digitale to-do, der hjælper dig med at gemme, analysere og oprette rapporter om dit arbejde med...
Synkronisering af data: Hvad er det og fordele i HubSpot
Med datasynkronisering kan du forbinde dit CRM med resten af din tech stack og samle alle dine kundedata på...
Webinar: Eksekvering og motivering af praktisk-salg
Med Radiant, HubSpot, Vainu og Contractbook | 9. marts. Tag et kig på optagelsen lige her! I...
Conversation intelligence i HubSpot Guide
Arbejder du i en virksomhed med en kundeservice afdeling? Tænk på alle de samtaler, din virksomhed...
knowledge base: Sådan bygger du, tips og tricks
Hvad er en knowledge base? En knowledge base er et centraliseret "bibliotek" med information, der giver...
Agent presence i indbakken: For bedre kundesucces
Agent presence in inbox er en enkel, men effektiv funktion, der viser realtidsstatus for dine service- eller...
Service Level Agreements: Tips, tricks og bedste praksis
Serviceaftaler (SLA'er) er en vigtig del af B2B-forhold. Disse aftaler er mere end blot formaliteter; de er...
Post-chat feedback: Øg fastholdelsen med feedback
Når du arbejder med ARR eller tilbagevendende kunder, er det vigtigt at forstå dine kunders oplevelser af...
Serviceanalyse i HubSpot: Sådan forbedrer du dit supportspil
HubSpot Service Analytics kan hjælpe dig med at forbedre din support ved at give værdifuld indsigt i dine...
Kundefeedback-undersøgelse i HubSpot: Tips til effektiv oprettelse
Forsøger du at fastholde dine kunder? Kundeundersøgelser er afgørende for at optimere kundeoplevelser, og...