Email template: Opnå vækst gennem strømlinet markedsføring

Læsetid: ( Antal ord: )

Udgivet februar 13, 2023

Magnus

Bredt kenskab til marketing og salg hvor han til dagligt arbejder med at drive kunder gennem marketing....

Hvis du er en B2B-virksomhed, der ønsker at forbedre din markedsføring, har du måske hørt om HubSpots email templates. I denne artikel forklarer vi, hvad de er, fordelene ved at bruge dem, og hvordan man bruger dem til at opnå højtydende resultater. Vi giver også en trinvis vejledning i, hvordan man opretter og bruger en HubSpot-email templates, samt diskuterer, hvem der bruger dem, og giver et specifikt eksempel på deres relevans. Endelig tager vi fat på spørgsmålet om, hvorvidt HubSpot email templates er svære at bruge, og hvordan Radiant, en HubSpot-partner i topklasse, kan hjælpe dig med at implementere dem.

Hvad er en HubSpot email template (email skabeloner)?

Det er en foruddesignet e-mail, der kan tilpasses, og som kan bruges til at skabe professionelle og konsekvente email marketingkampagner. Det indeholder foruddefinerede sektioner til tekst, billeder, knapper og andre elementer, så brugerne hurtigt og nemt kan skabe visuelt tiltalende e-mails uden behov for kodning eller designfærdigheder.

Et eksempel på, hvordan HubSpots email template-editor ser ud

Fordele ved at bruge HubSpots e-mailskabeloner:

Der er flere fordele ved at bruge HubSpot email template til dine e-mail-marketingkampagner.

For det første kan de hjælpe med at forbedre konsistensen og professionalismen i dine e-mails. Ved at bruge et foruddesignet layout kan du sikre, at dine e-mails har et ensartet udseende, hvilket kan hjælpe med at opbygge tillid og troværdighed hos dit publikum.

For det andet kan det spare tid og kræfter. I stedet for at skulle designe og kode hver e-mail fra bunden, kan du bruge en foruddesignet skabelon og tilpasse den, så den passer til dine specifikke behov. Det kan især være nyttigt for travle B2B-virksomheder, der har brug for at oprette og sende en stor mængde e-mails på regelmæssig basis.

For det tredje kan det hjælpe med at forbedre resultaterne af dine e-mailkampagner. Ved at bruge foruddesignede elementer og layouts kan du skabe e-mails, der er optimeret til engagement og konvertering. Det kan føre til højere åbnings- og klikrater samt bedre resultater generelt.

Sådan bruger du email templates i HubSpot

Følg disse trin for at bruge HubSpots email templates:

  1. Log ind på din HubSpot-konto , og gå til fanen Marketing og derefter Email.
  1. Derefter skal du klikke på fanen Opret e-mail.
  1. Derefter kan du klikke på e-mailtype.
  1. For at lave de ovennævnte email templates skal du klikke på fanen Træk og slip.
  1. Dine eksisterende skabeloner vises i afsnittet Gemte skabeloner.
  1. Rediger skabelonen for at tilføje din egen branding og dit eget indhold.
  1. Se en forhåndsvisning af e-mailen for at sikre, at den ser ud, som du vil have den, og send den derefter til de ønskede modtagere.

Hvad er email marketing?

Email marketing handler om at drive salg gennem emails. Det er kort fortalt en markedsføringsstrategi som i praksis sker ved du sender email til dine kunder eller potentielle kunder. Inden for email marketing findes der forskellige dicipliner herunder nyhedsbreve, personlige emails og kolde emails

Læs mere om email marketing i vores dybdegående artikel.

Hvem er det relevant for?

Det bruges af en bred vifte af virksomheder, fra SaaS- og finansvirksomheder til professionelle service- og teknologivirksomheder. Disse virksomheder er afhængige af skabeloner til at skabe effektive, professionelle e-mails, der engagerer deres målgruppe og er med til at skabe vækst.

Fandt du skabeloner relevante? Så ville du ikke gå glip af 1-til-1 e-mails .

E-mail-skabelon Use-Case

For eksempel kan en SaaS-virksomhed bruge en HubSpot e-mailmarketing til at sende et nyhedsbrev til deres abonnenter. fremhæver nye funktioner og opdateringer til deres platform, hvor visualisering virkelig betyder noget. Skabeloner gør visualisering til en leg, med skabeloner at vælge imellem og nemme træk-og-slip-muligheder. Skabelonen vil give e-mailen et ensartet, branded look og feel. Det sikrer, at det er rart at læse, ikke er tidskrævende og opmuntrer dem til at engagere sig i indholdet.

Er det svært at bruge?

Det er nemt og intuitivt at bruge HubSpots email templates, selv for dem med begrænset erfaring inden for e-mailmarketing. Skabelonerne kan tilpasses fuldt ud, så du kan tilføje din egen branding og dit eget indhold for at skabe unikke, engagerende e-mails.

Hvordan Radiant, en førsteklasses HubSpot-partner, kan hjælpe dig med at implementere det

Som en HubSpot-partner i topklasse kan Radiant hjælpe dig med at implementere det i din marketingstrategi. Vores team kan give dig vejledning og support, så du får mest muligt ud af skabelonerne. Vi har hjulpet flere virksomheder med at opnå salg gennem netop dette.

Kontakt os i dag for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe, og få praktisk erfaring med Sales Hub.

Har du nogle spørgsmål, eller vil du høre hvordan Radiant kan hjælpe dig?

Lad os skabe fundamentet for I kan vækste effektiv.

Lignende webinarer

Måske er du også interesseret i…

Hvad er Sales Acceleration?

Hvad er Sales Acceleration?

Sales Acceleration er en strategisk tilgang, der fokuserer på at forkorte salgscyklussen og øge effektiviteten i ...