Radiant hos Dansk Erhverv: Marketing Automation til B2B i HubSpot

Læsetid: ( Antal ord: )

Udgivet maj 3, 2022

Vi havde fornøjelsen af at være vært for et webinar hos Dansk Erhverv. Emnet var ‘Marketing Automation for B2B i HubSpot’. I webinaret diskuterede vi konkrete do’s and don’ts i forhold til et Lead Development Framework.

På webinaret talte vi om:

  • Design
  • Indfangning
  • Indhold
  • Pleje
  • Automatiseringer

Kort efter fik publikum en forståelse af, hvordan man designer effektive marketingtragte ved hjælp af Lead Development Framework i HubSpot.

Du kan downloade Lead Development Framework lige her.

Har du nogle spørgsmål, eller vil du høre hvordan Radiant kan hjælpe dig?

Lad os skabe fundamentet for I kan vækste effektiv.

Lignende webinarer

Måske er du også interesseret i…

Hvad er IVR?

Hvad er IVR?

IVR (Interactive Voice Response) er en teknologi, der gør det muligt for kunder at interagere med et virksomheds ...
Hvad er Sales Acceleration?

Hvad er Sales Acceleration?

Sales Acceleration er en strategisk tilgang, der fokuserer på at forkorte salgscyklussen og øge effektiviteten i ...