HubSpot Implementering

HubSpot onboarding

Få HubSpot til marketing, salg og kundeservice på 2-4 uger der matcher jeres forretning og kunder.

IMPLEMENTER HUBSPOT

HUBSPOT CRM IMPLEMENTERING

HubSpot implementering

På 2-4 uger har du en fuldt implementeret og operationel HubSpot 360° Platform tilpasset jeres unikke behov. Det omfatter vag af HubSpot ‘Hubs’, forhandling, design, implementering, data migrering, onboarding og træning.

  • RHubSpot Implementering, Onboarding & træning
  • R5/5 stjerner fra kundeanmeldelser på HubSpot
  • RErfaring fra 100+ HubSpot implementeringer
  • RHubSpot CRM, Marketing, Salg, Service og CMS
  • ROfficiel HubSpot træner for HubSpot
HubSpot as a Service

Hubspot Partners

HubSpot
Vainu
Plecto
Contractbook
Lasso X
HubSpot Partner

“En fornøjelse at arbejde med Radiant. Mine bedste anbefalinger”

HubSpot CRM

Esben, CEO

Solitwork

PriceShape Logo

“Radiant har implementeret HubSpot til enorm tilfredshed.”

HubSpot CRM

Christian, CEO

Othania

HubSpot Partner

“Jeg anbefaler Radiant til HubSpot. Fantastisk HubSpot samarbejde.”

HubSpot CRM

Martin, CSO

Lasso X

Valg af Hubs & forhandling af BEDSTE PRISER

Få de rigtige ‘Hubs’ til de bedste priser

Vi sætter os ind i jeres behov, så I kan vælge de rigtige ‘Hubs’ og opnå den bedste aftale med HubSpot, så I sparer tid og penge. Som en Top HubSpot Partner hjælper vi jer med at opnå den bedste struktur i jeres aftale, så det passer til jeres  budget og behov.

  • RDe rigtige 'Hubs' og features, der matcher jeres behov
  • ROpnå den bedste pris og aftalestruktur
  • RUndgå 'onboarding' fee til HubSpot og spar tusindvis af kroner

udvælg og forhandel HubSpot
HubSpot Funnel

Implementer og design HubSpot funnels

Funnel og workflow implementering

Design og implementering af 360° HubSpot funnels og workflows for at opvarme og generere bedre leads tilpasset jeres kundekriterier, marked, produkt og jeres kunders problemer og beslutningsproces. Det kan også være ‘triggers’ så I automatisk tager den rette handling på det rette tidspunkt baseret på kunders digitale adfærd og jeres erfaringer. 

  • RMarketing Funnels der genererer gode leads
  • RBedre og hurtigere ROI på jeres kundekonverteringer
  • R360° synergi i Funnels mellem marketing, salg & kundeservice
HubSpot Funnel

HUBSPOT CRM ARKITEKTUR

CRM arkitektur & data tilpasset jeres behov

Vi sikrer at HubSpot CRM er skræddersyet til jer: se, udfyld og mål på data som er tilpasset jeres kundekriterier, produkter, salgsproces, rapportering. Det kan eksempelvis være at I skal se bestemte kundeoplysninger: teknologier, vækstrate, antal ansatte, nøgleord såsom ‘ESG’, ‘SaaS’ hentet fra deres website og årsrapport. Det kan være produktlinjer, pris matrix, informationer til udarbejdelse af tilbud, fakturering mm. 

  • RSe relevant data på det rigtige tidspunkt
  • RBerig jeres data med eksterne informationer
  • RSpar tid på prospecting, administration & fakturering
Data Migration
Segmentation & ICP

PRIORITÉR DE RIGTIGE KUNDER I HUBSPOT

Segmentering & Ideal Customer Profile

Vi definerer og finder jeres nøjagtige ønskekunder og stakeholdere, hvorefter vi beriger dem med relevant information, så I præcis ved hvordan I kan være aktuelle. Radiant har adgang til 10+ markedsdatabaser i Norden, UK og DACH. Dertil har vi selv datasæt på millioner af salgsaktiviteter. Derfor kan vi finde, sortere, matche og berige oplysninger som eksempelvis: LinkedIn, website, kontaktinformationer og årsrapporter. Herefter tilslutter vi automatiske ‘triggers’ så marketing og salg ved hvilke kunder de skal prioritere og hvornår. 

  • RPrioritér de rigtige kunder på det rigtige tidspunkt
  • RFå præcis de oplysninger som gør jer relevante for kunderne
  • RVed at prioritere ICP kunder øger I ROI og konvertering
Segmentation & ICP

HubSpot integrationer

Integrer din tech-stack med HubSpot

Vi arbejder med og udvikler HubSpot integrationer. HubSpot integrationer fra apps på HubSpot App Marketplace – men også skræddersyet og tilpasset integrationer.  Både to-vejs og en-vejs HubSpot integrationer, så I kan erstatte manuelle processer med automatisering. Slut med at slå data op i flere forskellige platforme: I kan nøjes med at se og behandle al kommerciel data i HubSpot, så I får ét samlet økosystem, der skaber synergi-effekter mellem afdelinger. 

  • RA-Z rapportering og beslutningsgrundlag
  • RFærre fejl og mindre administration
  • RØget effektivitet, mere salg og bedre kundeservice
HubSpot Integrations
Gamification

ØG MOTIVATIONEN FOR DIT TEAM

BI, Gamification & Dashboards

Vi opsætter BI, dashboards og gamification til HubSpot og jeres andre platforme, så I får automatisk rapportering på tværs af jeres forretning. Samtidig implementerer vi gamification i form af dashboards og notifikationer, eksempelvis en notifikation i Teams, Slack eller Outlook, når man vinder en kunde. Det er værktøjer der justerer adfærd og gør daglige aktiviteter sjove, hvilket øger motivationen og performance. Radiant har implementeret og administrerer 100+ dashboards for både marketing, salg, kundeservice, direktioner, bestyrelser og kapitalfonde.  

  • RBedre performance ved at gøre daglige aktiviteter sjove
  • RØg trivslen og motivationen for dine medarbejdere
  • RVisualiser og skab fælles formål, retning og målsætninger
Gamification

Best Practices i HubSpot

Indsigter fra +100 HubSpot Platforme

Vi har dataindsamling fra millioner gennemførte salgsaktiviteter i Norden. Dertil har vi adgang til data og indsigter fra over 100+ HubSpot platforme og erfaring med over 20.000 succesfulde salgsprocesser og derfor kan Radiant give dig best practices inden helt praktisk og teknisk skræddersyet til din virksomhed. Det betyder at vi har indsigt i hvad der virker, hvornår det virker og hvordan man får det til at virke. 

  • RDataindsigt fra millioner af gennemførte salgsaktiviteter
  • RGør det som virker og lær fra de bedste
  • RUdnyt og tilpas HubSpot til jeres fulde potentiale
HubSpot Data
HubSpot Playbooks

Strømlin kvalitet med PLAYBOOKS 

Interaktive Playbooks direkte i HubSpot

Ønsker I interaktive og skræddersyet Playbooks direkte i HubSpot? Vores team kan skabe interaktive best practices direkte i HubSpot-platformen for at standardisere og forbedre kvaliteten af jeres marketing, salg og service. Med Playbooks kan I nemt og gradvist forbedre eksempelvis salgspitch, indvendinger, referencer, mail templates, trends, USP’s, VP’s og andre budskaber. Alt sammen direkte i HubSpot hvor man klikker sig frem. 

  • RØg kvaliteten og relevansen i kundekommunikation
  • RInteraktive Playbooks man arbejder i direkte i HubSpot
  • RFælles rammer for at gøre det som virker
HubSpot Playbooks

HUBSPOT BUreau

HubSpot Partner og førende i HubSpot AI

Radiant er Nordens førende HubSpot Partner. Med Radiant kan du få mere ud af de investeringer som I allerede har gjort i marketing, salg og kundeservice gennem HubSpot. Vi fortæller jer ikke blot hvad I skal gøre, vi gør det også for jer. Radiant sætter standarden for mange af Nordens førende virksomheders HubSpot platforme, hvor vi hver eneste dag rådgiver om og eksekverer alt fra automatiseringer, integrationer, CRM arkitektur, data migrationer, salgsprocesser, funnels, leadscoring, pricing, quotes, playbooks, targetlister, target accounts, dashboards og AI brug. Radiant var eksempelvis ‘Official Speaker’ omhandlende HubSpots nyeste features og praktisk brug inden for AI og salg ved ‘INBOUND 2023 Unveiled’.

  • R100+ HubSpot implementeringer & Certificeret HubSpot Træner
  • R30+ Officielle HubSpot Certificeringer
  • R5/5 Stjerner i alle vores HubSpot kundeanmeldelser
HubSpot Partner
HubSpot client review
HubSpot Certified Trainer
HubSpot Partner

INTRODUKTION TIL HUBSPOT

Book HubSpot intro

Oplev en unik indsigt fra en af vores Officielle HubSpot trænere som kan hjælpe jer med at implementere og bruge HubSpot tilpasser jeres forretning, kunder og organisation. 

HubSpot Cases

Lasso X I SaaS

Lasso X I SaaS

HubSpot Implementering: Samarbejde førte til en optimal og skræddersyet HubSpot-løsning
Hemonto I FinTech

Hemonto I FinTech

HubSpot-implementering: Migrering fra MS Dynamics til HubSpot for at ta outbound salg til næste niveau

HubSpot Partner Artikler

Lær mere om HubSpot CRM, salg, automatisering, segmentering og meget mere!

International Telemarketing

International Telemarketing

International telemarketing åbner døren for, at du kan nå ud over dit lokale marked og engagere sig direkte med ...

Mest stillede spørgsmål om HubSpot-implementering

Hvad er en HubSpot-implementering?

En HubSpot-implementering er processen med at konsolidere alle relevante data fra kilder som gamle CRM’er, regneark og e-mails til én platform. Samtidig inkluderer det også udvælgelse, forhandling, funnel design, CRM-arkitektur, integrationer og meget mere baseret på dine behov.

Hvilke værktøjer integrerer med HubSpot?

HubSpot integrerer med forskellige værktøjer i forskellige kategorier. Eksempler: CRM-platforme, e-handel, social media management, content management, e-mail marketing, projektledelse, analytiske værktøjer. De fleste platforme og værktøjer har en dedikeret HubSpot-integration såsom Vainu, LassoX, leadfeeder og LinkedIn.

Hvor lang tid tager en HubSpot-implementering?

Vi implementerer HubSpot Platformen inden for 1-2 måneder er den fuldt operationel og funktionel. Den nøjagtige implementeringstid er baseret på dine specifikke behov og hubs.

Hvilke virksomheder bruger HubSpot?

HubSpot er en af ​​de mest populære CRM-platforme i verden og bruges af virksomheder i alle størrelser. Dog er HubSpot mest populært inden for B2B (business-to-business), baseret på flere grunde, såsom det er en alt-i-en-løsning, den data-drevet tilgang, stærke integrationer og fokus på inbound marketing.