Case:

På 24 måneder blev der genereret 7 salgsmandater

Kunde: Corporate Finance
0

Salgsmøder

0 mio

I gns. salgsmandatværdi

0,-

Måneder tilbagebetaling

0%

Win-rate på salgsmøder

001

Industri

Siden omkring 2015 har M&A-branchen være i en stigende konkurrence. Dette har bevirket, at salg via kunderelationer og netværk er tilstrækkeligt, da salgsmandater skal findes i virksomhedernes tidligere livscyklus.

002

Udfordringer

Store udsving i salgs- og salgsmandater på grund af en ustruktureret og sporadisk indsats i salget, som typisk kun fandt sted, når implementering, produktion og salgsmandater var på det laveste.

003

Løsning

At identificere salgsmandaterne med det rette potentiale ved hjælp af intelligente datakriterier. At opsætte og eksekvere en struktureret og metodisk salgsproces med henblik på at komme i kontakt med de potentielle kunder på et tidligere tidspunkt – og efterfølgende styrke relationen.

004

Relationer med ICP blev sikret på tidligere stadier end konkurrenterne på grund af metodisk og datadrevet salg

  • 5At gå fra en ustabil og ustruktureret omsætning; til en stabil og fremsynet omsætning;
  • 5At gå fra ad-hoc salg; over loyale kunderelationer, referencer og netværk til systematisk salgsindsats - nysalg
  • 5At gå fra en tilfældig kundebase; til en strategisk og nicheorienteret kundebase
  • 5Systematisk identifikation og udvikling af stærke kunderelationer
  • 5Forbedret konvertering af salgsmandater gennem innovation og optimering af præsentationer, materialer, teasere og " Information Memorandum"

Se mere

lignende historier

Lasso X I SaaS

Lasso X I SaaS

HubSpot Implementering: Samarbejde førte til en optimal og skræddersyet HubSpot-løsning
Hemonto I FinTech

Hemonto I FinTech

HubSpot-implementering: Migrering fra MS Dynamics til HubSpot for at ta outbound salg til næste niveau