Artikler
Artikler om Salg, HubSpot, AI, Funnels, Automatiseringer mm.
Artikler, blogs og guides inden for salg & HubSpot
Neden for finder du artikler, blogs og guides inden for salg og HubSpot. Gennem vores content prøver vi, at distribuere viden, erfaring og best practice til dig som læser så du er up-to-date på forskellige praksisser.
STP-modellen: Segmentering, målretning og positionering
STP-modellen – Segmentering, Målretning (Targeting) og Positionering – er en strategisk tilgang, der hjælper...
USP: din virksomheds unikke værditilbud
Det er afgørende for virksomheder at kunne skille sig ud og tilbyde en unik løsning. En stærk Unique Selling...
KPI: Mål og optimere din virksomheds performance
Key Performance Indicators (KPI’er) er essentielle redskaber til at måle virksomhedens præstation og...
Campaign Monitoring: Sådan optimerer du din marketingindsats
Effektiv Campaign Monitoring er afgørende for at forstå, hvordan dine marketinginitiativer performer og...
Big Data: sådan skaber data værdi for din virksomhed
Big Data har revolutioneret måden, virksomheder arbejder på, ved at skabe nye muligheder for dataindsamling...
SWOT-analyse: Forstå din virksomheds styrker og svagheder
Det er afgørende at forstå både de interne og eksterne faktorer, der påvirker virksomhedens præstation og...
Værdikæde: Optimering af din virksomheds processer
B2B-salg er mere konkurrencepræget end nogensinde, hvorfor det er vigtigt at vælge de rette værktøjer og...
Bonusmodeller: En guide til effektive incitamentsstrukturer i B2B-salg
Bonusmodeller er en vigtig faktor for at drive performance og motivere salgsteamet i B2B-salg. Ved at...
Salgsværktøjer: optimer din salgsproces og styrk dit B2B salg
I en tid, hvor B2B-salg er mere konkurrencepræget end nogensinde, er det afgørende at udstyre salgsteams med...
Sådan forbedrer du din win rate og optimerer dit salg
I enhver B2B-salgsorganisation er win rate en af de vigtigste metrikker, når det kommer til at vurdere...
Kundeforhold: fundamentet for langvarig vækst og loyalitet
For enhver B2B-virksomhed er stærke kundeforhold nøglen til succes og vækst. Et godt kundeforhold handler om...