HUBSPOT CRM IMPLEMENTERING
HubSpot implementering
På 2-4 uger har du en fuldt implementeret og operationel HubSpot 360° Platform tilpasset jeres unikke behov. Det omfatter valg af HubSpot ‘Hubs’, forhandling, design, implementering, data migrering, onboarding og træning.
- RHubSpot Implementering, Onboarding & træning
- R5/5 stjerner fra kundeanmeldelser på HubSpot
- RErfaring fra 100+ HubSpot implementeringer
- RHubSpot CRM, Marketing, Salg, Service og CMS
- ROfficiel HubSpot træner for HubSpot
Hubspot Partners
“En fornøjelse at arbejde med Radiant. Mine bedste anbefalinger”
Esben, CEO
Solitwork
“Radiant har implementeret HubSpot til enorm tilfredshed.”
Christian, CEO
Othania
“Jeg anbefaler Radiant til HubSpot. Fantastisk HubSpot samarbejde.”
Martin, CSO
Lasso X
Valg af Hubs & forhandling af BEDSTE PRISER
Få de rigtige ‘Hubs’ til de bedste priser
Vi sætter os ind i jeres behov, så I kan vælge de rigtige ‘Hubs’ og opnå den bedste aftale med HubSpot, så I sparer tid og penge. Som en Top HubSpot Partner hjælper vi jer med at opnå den bedste struktur i jeres aftale, så det passer til jeres budget og behov.
- RDe rigtige 'Hubs' og features, der matcher jeres behov
- ROpnå den bedste pris og aftalestruktur
- RUndgå 'onboarding' fee til HubSpot og spar tusindvis af kroner
Implementer og design HubSpot funnels
Funnel og workflow implementering
Design og implementering af 360° HubSpot funnels og workflows for at opvarme og generere bedre leads tilpasset jeres kundekriterier, marked, produkt og jeres kunders problemer og beslutningsprocesser. Det kan også være ‘triggers’, så I automatisk tager den rette handling på det rette tidspunkt baseret på kunders digitale adfærd og jeres erfaringer.
- RMarketing Funnels der genererer gode leads
- RBedre og hurtigere ROI på jeres kundekonverteringer
- R360° synergi i Funnels mellem marketing, salg & kundeservice
HUBSPOT CRM ARKITEKTUR
CRM arkitektur & data tilpasset jeres behov
Vi sikrerz at HubSpot CRM er skræddersyet til jer: se, udfyld og mål på data, som er tilpasset jeres kundekriterier, produkter, salgsproces, rapportering. Det kan eksempelvis være, at I skal se bestemte kundeoplysninger: teknologier, vækstrate, antal ansatte, nøgleord såsom ‘ESG’, ‘SaaS’ hentet fra deres website og årsrapport. Det kan være produktlinjer, pris matrix, informationer til udarbejdelse af tilbud, fakturering mm.
- RSe relevant data på det rigtige tidspunkt
- RBerig jeres data med eksterne informationer
- RSpar tid på prospecting, administration & fakturering
PRIORITÉR DE RIGTIGE KUNDER I HUBSPOT
Segmentering & Ideal Customer Profile
Vi definerer og finder jeres nøjagtige ønskekunder og stakeholdere, hvorefter vi beriger dem med relevant information, så I ved præcis hvordan I kan være aktuelle. Radiant har adgang til 10+ markedsdatabaser i Norden, UK og DACH. Dertil har vi selv datasæt på millioner af salgsaktiviteter. Derfor kan vi finde, sortere, matche og berige oplysninger som eksempelvis: LinkedIn, website, kontaktinformationer og årsrapporter. Herefter tilslutter vi automatiske ‘triggers’, så marketing og salg ved, hvilke kunder de skal prioritere og hvornår.
- RPrioritér de rigtige kunder på det rigtige tidspunkt
- RFå præcis de oplysninger som gør jer relevante for kunderne
- RVed at prioritere ICP kunder øger I ROI og konvertering
INTRODUKTION TIL HUBSPOT
Kontakt HubSpot
Ekspert
Oplev en unik indsigt fra en af vores Officielle HubSpot trænere som kan hjælpe jer med at implementere og bruge HubSpot tilpasset jeres forretning, kunder og organisation.
HubSpot integrationer
Integrer din tech-stack med HubSpot
Vi arbejder med og udvikler HubSpot integrationer. Både HubSpot integrationer fra apps på HubSpot App Marketplace – men også skræddersyede og tilpassede integrationer. Både to-vejs og en-vejs HubSpot integrationer, så I kan erstatte manuelle processer med automatisering. Slut med at slå data op i flere forskellige platforme: I kan nøjes med at se og behandle al kommerciel data i HubSpot, så I får ét samlet økosystem, der skaber synergieffekter mellem afdelinger.
- RA-Z rapportering og beslutningsgrundlag
- RFærre fejl og mindre administration
- RØget effektivitet, mere salg og bedre kundeservice
ØG MOTIVATIONEN FOR DIT TEAM
BI, Gamification & Dashboards
Vi opsætter BI, dashboards og gamification til HubSpot og jeres andre platforme, så I får automatisk rapportering på tværs af jeres forretning. Samtidig implementerer vi gamification i form af dashboards og notifikationer, eksempelvis en notifikation i Teams, Slack eller Outlook, når man vinder en kunde. Det er værktøjer, der justerer adfærd og gør daglige aktiviteter sjove, hvilket øger motivationen og performance. Radiant har implementeret og administrerer 100+ dashboards for både marketing, salg, kundeservice, direktioner, bestyrelser og kapitalfonde.
- RBedre performance ved at gøre daglige aktiviteter sjove
- RØg trivslen og motivationen for dine medarbejdere
- RVisualiser og skab fælles formål, retning og målsætninger
Best Practices i HubSpot
Indsigter fra +100 HubSpot Platforme
Vi har dataindsamling fra millioner gennemførte salgsaktiviteter i Norden. Dertil har vi adgang til data og indsigter fra over 100+ HubSpot platforme og erfaring med over 20.000 succesfulde salgsprocesser. Vi har indsigt i hvad der virker, hvornår det virker, og hvordan man får det til at virke.
Derfor kan Radiant implementere best practices, som er teknisk skræddersyet til din virksomhed, og som virker i praksis.
- RDataindsigt fra millioner af gennemførte salgsaktiviteter
- RGør det som virker og lær fra de bedste
- RUdnyt og tilpas HubSpot til jeres fulde potentiale
Strømlin kvalitet med PLAYBOOKS
Interaktive Playbooks direkte i HubSpot
Ønsker I interaktive og skræddersyede Playbooks direkte i HubSpot? Vores team kan skabe interaktive best practices direkte i HubSpot-platformen for at standardisere og forbedre kvaliteten af jeres marketing, salg og service. Med Playbooks kan I nemt og gradvist forbedre eksempelvis salgspitchs, indvendinger, referencer, mail templates, trends, USP’s, VP’s og andre budskaber. Alt sammen direkte i HubSpot hvor man klikker sig frem.
- RØg kvaliteten og relevansen i kundekommunikation
- RInteraktive Playbooks man arbejder i direkte i HubSpot
- RFælles rammer for at gøre det som virker
HUBSPOT BUreau
HubSpot Partner og førende i HubSpot AI
Radiant er Nordens førende HubSpot Partner. Med Radiant kan du få mere ud af de investeringer som I allerede har foretaget i marketing, salg og kundeservice gennem HubSpot. Vi fortæller jer ikke blot hvad I skal gøre, vi gør det også for jer. Radiant sætter standarden for mange af Nordens førende virksomheders HubSpot platforme, hvor vi hver eneste dag rådgiver om og eksekverer alt fra automatiseringer, integrationer, CRM arkitektur, data migrationer, salgsprocesser, funnels, leadscoring, pricing, quotes, playbooks, targetlister, target accounts, dashboards og AI brug. Radiant var eksempelvis ‘Official Speaker’ omhandlende HubSpots nyeste features og praktisk brug inden for AI og salg ved ‘INBOUND 2023 Unveiled’.
- R100+ HubSpot implementeringer & Certificeret HubSpot Træner
- R30+ Officielle HubSpot Certificeringer
- R5/5 Stjerner i alle vores HubSpot kundeanmeldelser
INTRODUKTION TIL HUBSPOT
HubSpot intro
Oplev en unik indsigt fra en af vores Officielle HubSpot trænere som kan hjælpe jer med at implementere og bruge HubSpot tilpasser jeres forretning, kunder og organisation.
HubSpot Cases
HubSpot Partner Artikler
Lær mere om HubSpot CRM, salg, automatisering, segmentering og meget mere!
Det siger vores kunder
Radiant – en implementeringspartner, der overgår vores forventninger
Jeg er glad for at kunne udtrykke min positive oplevelse med Radiant, vores HubSpot-implementeringspartner. Radiant demonstrerede en høj grad af gennemsigtighed i hele vores onboarding-partnerskab og sikrede klarhed på hvert trin i processen. Deres professionalisme var enestående og fremmede et samarbejdende og effektivt arbejdsforhold. Det, der virkelig skilte dem ud, var deres bemærkelsesværdige evne til at tilpasse sig vores unikke case og fremvise deres ekspertise og dedikation til at skræddersy løsninger til vores specifikke behov.
Flemming, CEO
Plecto
Fantastisk -> strålende -> Radiant!!
Hos Slow brugte vi Radiant til at hjælpe os med at afdække vores CRM-behov. De gjorde et fantastisk stykke arbejde med at forstå vores kommercielle rejse og strategiske mål – og derefter oversætte dette til de rigtige løsninger og licenser. Derfra håndterede Radiant også dialogen med HubSpot, og de sikrede os en god aftale, ikke kun for vores nuværende HubSpot-behov, men også fremtidssikret, når vi skalerer vores forretning. Dette er den anden virksomhed, hvor jeg engagerer Radiant til HubSpot-assistance. Det siger meget om en partner, når du skifter job, og du tager dem med. De er bare så gode. Sidste gang kaldte jeg dem HubSpot Ninja’er – men efter endnu en fantastisk oplevelse er de nu opgraderet til HubSpot senseis!
Kasper, Growth Executive
Slow Forest Coffee
Mestre i HubSpot
At arbejde med Radiant har været en oplevelse i topklasse. Et team af fagfolk, der altid er proaktivt ivrige efter at støtte med deres HubpSpot-viden og bedste praksis. Radiant har nået det niveau af troværdighed, hvor vi anbefaler deres tjenester til vores kunder, når som helst de står over for mere tekniske problemer med HubSpot.
Markku, Head of Demand Generation
Contractbook
Fremragende service fra branchens førende eksperter
Wesley, VP of Product
Dawn Health
Præcis hvad vi forventede!
Radiant hjalp os med at gå gennem processen med at migrere fra Zendesk til Service Hub. Det var en fornøjelse at arbejde med Radiant, vi fandt gode løsninger, når vi stod over for udfordringer og de hjalp os med at sikre en vellykket migrering af Zendesk. Jeg vil bestemt anbefale Radiant som en partner til sådanne migreringer.
Lucaas, Head of Revenue Operations & Marketing
Timelog
Dedikeret team, der går den ekstra mil
Morten, Digital Director
Education Esbjerg
Mest stillede spørgsmål om HubSpot-implementering
Hvad er en HubSpot-implementering?
En HubSpot-implementering er processen med at konsolidere alle relevante data fra kilder som gamle CRM’er, regneark og e-mails til én platform. Samtidig inkluderer det også udvælgelse, forhandling, funnel design, CRM-arkitektur, integrationer og meget mere baseret på dine behov.
Hvilke værktøjer integrerer med HubSpot?
HubSpot integrerer forskellige værktøjer i forskellige kategorier. Eksempler: CRM-platforme, e-handel, social media management, content management, e-mail marketing, projektledelse, analytiske værktøjer. De fleste platforme og værktøjer har en dedikeret HubSpot-integration såsom Vainu, LassoX, leadfeeder og LinkedIn.
Hvor lang tid tager en HubSpot-implementering?
Vi implementerer HubSpot Platformen, og inden for 1-2 måneder er den fuldt operationel og funktionel. Den nøjagtige implementeringstid er baseret på dine specifikke behov og hubs.
Hvilke virksomheder bruger HubSpot?
HubSpot er en af de mest populære CRM-platforme i verden og bruges af virksomheder i alle størrelser. Dog er HubSpot mest populært inden for B2B (business-to-business), baseret på flere grunde, såsom det er en alt-i-en-løsning, den data-drevet tilgang, stærke integrationer og fokus på inbound marketing.