Case:
På 24 måneder blev der genereret 7 salgsmandater
Salgsmøder
I gns. salgsmandatværdi
Måneder tilbagebetaling
Win-rate på salgsmøder
001
Industri
Siden omkring 2015 har M&A-branchen være i en stigende konkurrence. Dette har bevirket, at salg via kunderelationer og netværk er tilstrækkeligt, da salgsmandater skal findes i virksomhedernes tidligere livscyklus.
002
Udfordringer
Store udsving i salgs- og salgsmandater på grund af en ustruktureret og sporadisk indsats i salget, som typisk kun fandt sted, når implementering, produktion og salgsmandater var på det laveste.
003
Løsning
At identificere salgsmandaterne med det rette potentiale ved hjælp af intelligente datakriterier. At opsætte og eksekvere en struktureret og metodisk salgsproces med henblik på at komme i kontakt med de potentielle kunder på et tidligere tidspunkt – og efterfølgende styrke relationen.
Relationer med ICP blev sikret på tidligere stadier end konkurrenterne på grund af metodisk og datadrevet salg
- 5At gå fra en ustabil og ustruktureret omsætning; til en stabil og fremsynet omsætning;
- 5At gå fra ad-hoc salg; over loyale kunderelationer, referencer og netværk til systematisk salgsindsats - nysalg
- 5At gå fra en tilfældig kundebase; til en strategisk og nicheorienteret kundebase
- 5Systematisk identifikation og udvikling af stærke kunderelationer
- 5Forbedret konvertering af salgsmandater gennem innovation og optimering af præsentationer, materialer, teasere og " Information Memorandum"
Ydelser
Systemer
Se mere