5-Point-Pitch-Model
Vi har udviklet frameworket med HubSpot og det anvendes af flere tusinde virksomheder i Norden til at være relevante i deres B2B salg
5 Do’s and Dont’s for salg i 2024
Hvordan opnår man effektivt B2B-salg i usikre tider? Få 5 gode råd lige her til hvordan
Struktur til online salgsmøder
Vi giver dig den bedste struktur og rammer for at have et succesfuldt online salgsmøde med det optimale resultat for øje.
HubSpot Økosystem Template
Download nu og få et specifikt eksemplar af det ultimative HubSpot Økosystem! HubSpot er CRM systemet hvis du skal vækste effektivt.
Skabelon til Hybrid Salgsproces
Den hybride salgsproces betyder flere salgskanaler og en kombination af det transaktionelle salg og relationelle salg.
Lead Development Framework
Forstå, hvordan du designer effektive marketing funnels ved at bruge dette enkle ‘Lead Development Framework’ i HubSpot.
Hvorfor benytte salgsværktøjer?
I en tid, hvor B2B-salg er mere konkurrencepræget end nogensinde, er det afgørende at udstyre salgsteams med effektive værktøjer, der kan styrke produktiviteten, forbedre kundedialogen og maksimere vækstpotentialet. De rette salgsværktøjer gør det muligt at holde fokus på det vigtigste: relationen til kunden og optimering af salgsprocesserne. Denne artikel gennemgår essentielle typer af salgsværktøjer, deres funktioner, og hvordan de kan spille en rolle i din virksomheds succes og vækst.
Vores B2B salgsværktøjer er designet til at understøtte og styrke salgsprocesser ved at øge salget. Vores salgsværktøjer gør salgsprocessen lettere og mere effektiv gennem praktiske værktøjer baseret på data fra +15.000 salgsprocesser. Nogle eksempler på B2B salgsværktøjer inkluderer en 5-point-pitch-modellen, en hybrid salgsproces skabelon, og hvordan man implementerer den ultimative CRM platform.
Læs hele vores artikel omkring salgsværktøjer, og hvordan de kan optimere din salgsproces her