Our articles

For us sales is more than a string of transactions.

Discover proven strategies, best practices, and actionable insights from our team of B2B sales specialists and HubSpot experts. Learn how to accelerate growth, optimize your sales processes, and maximize your CRM investment.

This is how we share

Discover valuable B2B sales insights through our engaging podcast and expert discussions.

Explore

Articles

Explore Radiant’s insights in Sales and HubSpot, where expert strategies, tools, and best practices become actionable knowledge for your business.

Read articles

Title

Subtitle

40+

B2B sales specialists

7

Countries: DK, SE, NO, DE, IT, FR, PL

500M+

Revenue generated for our clients

Featured articles

Recent articles

SWOT-analyse: Forstå din virksomheds styrker og svagheder

SWOT-analyse: Forstå din virksomheds styrker og svagheder

Det er afgørende at forstå både de interne og eksterne faktorer, der påvirker virksomhedens præstation og positionering. En SWOT analyse kan hjælpe virksomheder med at skabe et struktureret overblik over deres styrker, svagheder, muligheder og trusler. Med en sådan indsigt kan ledelsen træffe informerede beslutninger og udvikle målrettede strategier, der styrker virksomhedens konkurrenceevne og øger værdien for kunderne.
Hvad er en konkurrentanalyse og hvordan laver man en?

Hvad er en konkurrentanalyse og hvordan laver man en?

Konkurrentanalyse er afgørende for virksomheder, der ønsker at skille sig ud på et konkurrencepræget marked. Ved at analysere dine konkurrenter kan du identificere deres styrker og svagheder samt få indblik i markedstendenser og kunders præferencer.
Hvad er et Marketing Mix – og hvordan bruges det?

Hvad er et Marketing Mix – og hvordan bruges det?

Marketing Mix, også kendt som de 4 P’er, er et grundlæggende værktøj i markedsføring, der hjælper virksomheder med at skabe og implementere effektive marketingstrategier.
6 vækststrategier der kan hjælpe jer med at nå jeres omsætningsmål

6 vækststrategier der kan hjælpe jer med at nå jeres omsætningsmål

En vækststrategi er en plan, der skal hjælpe en virksomhed med at nå et bestemt niveau i omsætning og markedsposition.
Value proposition – sådan skræddersyer du dine VP’er.

Value proposition – sådan skræddersyer du dine VP’er.

Value propositions eller VP’er er værditilbudet ved jeres produkt eller ydelse. Det handler om, at få værdien frem i jeres ydelser og produkter på en simpel og forståelig måde.
Hvad er en kunderejse og hvordan kortlægger du den?

Hvad er en kunderejse og hvordan kortlægger du den?

Kunderejsen også kendt som customer journey, er en vigtig forståelse for at få succes med din B2B marketing og hele inbound strategi.
4 salgsstrategier der skaber fundamentet for effektiv vækst

4 salgsstrategier der skaber fundamentet for effektiv vækst

En veldefineret og gennemarbejdet salgsstrategi er afgørende for at opnå succes på de fleste markeder. I dette indlæg vil vi guide dig i at skabe en effektiv salgsstrategi, der kan øge din virksomheds indtjening. Vi vil først se på, hvad en salgsstrategi egentlig er, og derefter dykke ned i de vigtigste elementer og hvilke trin, der er involveret i processen.
Den store guide til segmentering af kunder

Den store guide til segmentering af kunder

Segmentering er processen med at opdele en målgruppe i mindre, mere specifikke grupper, kaldet segmenter. Disse grupper deler fælles behov, ønsker eller karakteristika.
Marketing Funnel: En guide til effektiv brug

Marketing Funnel: En guide til effektiv brug

Marketing funnel er et meget brugt redksab i marketing. Det hjælper dig med, at forstå kunderejsen og hvilke stadier dine kunder kommer igennem i deres beslutningstagen.
Hvad er en Customer Data Platform (CDP)?

Hvad er en Customer Data Platform (CDP)?

En Customer Data Platform (CDP) er et stykke software, der gemmer kundedata til brug i marketing, salg og kundeservice.
Hvad er email marketing? Få alle svarene her

Hvad er email marketing? Få alle svarene her

Lad os starte med det basale, hvad er en email? En email er en elektronisk besked, der udveksles mellem to eller flere mailadresser via internettet. Det er helt basalt en besked, som sendes til en modtager.
Positioneringskort: Sådan forstår du din markedsposition

Positioneringskort: Sådan forstår du din markedsposition

For at øge din virksomheds konkurrenceevne på markedet er det afgørende at forstå, hvordan din virksomhed og dine produkter opfattes i forhold til konkurrenterne.

At Radiant, sales is about people, passion, and lasting relationships

Brighter Sales.
Delivered.

Let us know about your situation.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.