Det hjælper vi med som HubSpot Partner
HubSpot Priser
Ved at tilknytte Radiant som dit HubSpot-bureau kan du få de rette HubSpot Hubs til den bedste HubSpot pris. Selvom HubSpot CRM er nemt at bruge, kan det være komplekst at få den bedste aftalestruktur på kort og lang sigt. Derfor sparer I penge, tid og besvær når Radiant, som jeres HubSpot bureau, forhandler en deal på plads med HubSpot på jeres vegne.
HubSpot Funnels
Som en førende HubSpot Partner, skaber vi effektive marketingfunnels og workflows i HubSpot med et 360° design, der genererer flere kvalitetsleads, med fokus på kvalificerede møder, der sikrer omsætning. Dette gør vi for at sikre, at I opvarmer de rigtige leads og bruger en omni channel tilgang så de vigtigste kanaler bliver anvendt korrekt.
Effektiv salgsproces
Ved at udnytte data fra millioner af salgsaktiviteter i HubSpot skaber vi effektive salgsprocesser, der sikrer høj konverteringsrate, øget salg og et bedre overblik over jeres pipeline. Dette sikrer højere konverteringsrate, og at I ved præcis, hvornår I skal række ud til et lead baseret på kriterier direkte I jeres HubSpot – så HubSpot understøtter jeres salg i praksis.
Kunde Segmentering
Vi løser nøgleudfordringen ved at identificere og berige jeres ønskekunder direkte i HubSpot med platforme som Cognism. Vi sikrer, at I har relevante oplysninger som eksempelvis LinkedIn-profiler, nøgletal, regnskaber, hvilke systemer de bruger osv. På denne måde mindsker I den tid, sælgerne bruger på administrativt arbejde, og øger konverteringsraten..
Udnyt AI i HubSpot
Som Official HubSpot AI Speaker hjælper Radiant med at identificere, hvor i jeres arbejdsprocesser I med fordel kan bruge AI. Derefter implementerer vi AI med de respektive prompts og integrationer, hvorefter vi sikrer, at I får onboarding og træning til at bruge AI i jeres HubSpot i praksis.
Gamification, BI & Dashboards
Som Plecto- og HubSpot-partner designer, implementerer og visualiserer vi BI, dashboards og gamification direkte fra jeres HubSpot og andre platforme. På den måde løber I alle sammen mod samme mål, så motivation og trivsel øges i salgsafdelingen.
Integrationer med andre platforme
Som HubSpot-partner hjælper vi med implementering og effektivisering af integrationer i HubSpot, hvilket faciliterer hurtigere informationsdeling, reducerer administrativt arbejde og automatiserer manuelle opgaver i salg, marketing og kundeservice.
Data migration
Vi specialiserer os i datamigreringer fra CRM-systemer til HubSpot samt marketing- og kundeserviceplatforme. Vi benytter ofte lejligheden til at rense og berige data med relevante oplysninger for at optimere rapportering. God data er fundamentet, så I kan lave rapporter og bruge data i salg mm.
HUBSPOT PARTNER FORDELE
HubSpot Partner fordele fra Radiant
HubSpot Platform som man bruger i praksis
Vi implementerer ikke bare HubSpot Platforme – vi sørger for at I vokser med platformen
Opnå bedste aftale og pris med HubSpot
Radiant er Top HubSpot Partner og strukturerer og forhandler de bedste aftaler for vores kunder
Det dygtigste HubSpot Team i Norden
Radiants HubSpot team har 100+ HubSpot implementeringer, 30+ certifikater og er Hubspot Træner
Vi ved, hvad der virker i virkeligheden
Data fra millioner af HubSpot aktiviteter og styrer Nordens førende Hubspot Platforme
Vi er allerede HubSpot-partnere for:
Mette, Kommunikations- og marketingchef
Martinsen Rådgivning & Revision
Martin, CSO
LassoX
HubSpot Partner
HubSpot Platform der skaber effektivt salg
Få en HubSpot 360° Platform, der er skræddersyet og klar til kontinuerlig vækst. Dette inkluderer valg af hubs, forhandling på dine vegne med HubSpot, design, implementering, automatiseringer, segmenteringer, integrationer, dashboards, AI, data migrering , onboarding og træning.
- R100+ HubSpot implementeringer & Certificeret HubSpot Træner
- R30+ Officielle HubSpot Certificeringer
- R5/5 Stjerner i alle vores HubSpot kundeanmeldelser
- R50+ Aktive HubSpot platforme vi administrerer
- R30+ HubSpot eksperter som bruger HubSpot i praksis
Vi er HubSpot certificeret inden for…
Som HubSpot-partner kan man tage certificeringer og akkrediteringer. Vi gør en dyd ud af at uddanne os inden for HubSpot, så vi kan rådgive og hjælpe vores kunder bedst muligt. Derfor er vi stolte over at være en af de HubSpot-partnere med flest certificeringer og akkrediteringer. Se alle vores certificeringer og akkrediteringer nedenfor.
HubSpot Trainer Certification
Formål
- Opnå den nødvendige troværdighed for at kunne begynde at instruere potentielle kunder og klienter i hvordan HubSpot bruges bedst.
Anbefales til
- Er ansat hos en HubSpot Solutions Partner på guld, platinium, diamant eller elite-niveau.
Hvad vil du lære
- Udvide dine kompetencer inden for HubSpot og sikrer din virksomhed/kunder har alle de kompetencer der skal til for at I har et effektivt CRM system.
HubSpot Solutions Partner
Formål
- Opdag detaljerne og kriterierne for hvordan man opbygger en flere af HubSpots partnertjenester, og hvordan man udvikler en gentagelig salgsmodel. Lær også om de yderligere uddannelsesressourcer, der er lettilgængelige for dig.
Anbefales til
- Solutions-partnere
Hvad vil du lære
- Får adgang til kunde-data, udnytte partnerressourcer og gennemgå juridiske dokumenter. Du kan være mellemled mellem HubSpot og virksomheder, der ønsker HubSpot CRM og/eller arbejde sammen med HubSpots salgsorganisation.
Growth-driven design agency
Formål
- Formuler strategier og skaf de nødvendige værktøjer for at etablere en datadrevet hjemmeside-oplevelse, der er konverteringsoptimeret.
Anbefales til
- Professionelle inden for markedsføring og hjemmesider
Hvad vil du lære?
- Identificer de passende værktøjer til at skabe en 'brugercentrisk' hjemmeside-oplevelse.
- Implementer en agil, datadrevet tilgang til webstedsopbygning for konsekvent indflydelsesrige resultater.
- Udvikle en plan for hjemmesidens optimering
Content Marketing
Formål
- Lær hvordan man skaber engagerende indhold, der fanger din målgruppes opmærksomhed og øger konverteringerne.
Anbefales til
- Folk, der arbejder med markedsføring
Hvad vil du lære
- Udvikle en strategisk tilgang til at producere indhold af høj kvalitet, der forbinder med din målgruppe.
- Formulere en langsigtet content-plan
- Anvende de nyeste SEO-strategier til at booste din organiske trafik og måle ROI.
HubSpot Marketing Software
Formål
- Lær de grundlæggende-principper om en inbound-drevet-virksomhed og hvordan Marketing Hub kan hjælpe dig med at få flere kunder.
Anbefales til
- Folk, der arbejder med markedsføring
Hvad vil du lære
- Udforsk brugen af HubSpot's Marketing Hub til at opfylde dine markedsføringsmål.
- Tilegne dig strategier for at administrere og udvide din kontaktdatabase for at skabe personlige oplevelser ved hjælp af HubSpot Marketing Hub
Service Hub Software
Formål
- Bekræfter din evne til at implementere en service-strategi ved brug af Service Hub.
Anbefales til
- Kundeservicechefer og -agenter
Du vil lære
- Udvikle en strømlinet kundeoplevelse ved hjælp af Service hubben.
- Sikre kunder selv kan finde hjælp
- Forbedre kundeoplevelsen gennem feedback
Salesforce Integration
Formål
- Lær hvordan du integrerer Salesforce med HubSpot.
Anbefales til
- CRM-professionelle
Hvad vil du lære
- Integrer HubSpot med Salesforce ved hjælp af API
- Opret og rediger mapping og sikrer data-kvalitet
- Grundlæggende synkroniseringsindstillinger
Delivering Client Success
Formål
- Kurset er designet til at forbedre din proces med at levere tjenester til kunder.
Anbefales til
- Folk, der arbejder med kunder
Hvad vil du lære
- Hvorfor og hvordan du bør fuldføre en service-vurdering sammen med en klient.
- Hvordan man sætter de rigtige mål og vurderinger med dine kunder.
- Hvordan man leverer værdi og hvorfor det er vigtigt at demonstrere det
Frictionless Sales
Formål
- Opdag hvordan man kan udnytte et salgs-framework og lave 'frictionsless' salg for at give dit team mere tid til salgsaktiviteter.
Anbefalet for
- Salgsledere (VP for salg og salgschefer)
Du vil lære
- Flywheel-modellen hjælper dit team med at fokusere på at give den bedste kundeoplevelse.
- Skabe en kultur der sikrer læring for at effektivisere dit team.
Marketing Hub Implementation
Formål
- Lær hvordan du implementere HubSpot Marketing Hub, så I har et all-around system til alle jeres marketing-opgaver.
Anbefalet for
- Marketingledere
- Små virksomhedsejere
Du vil lære
- Udforsk måder at bruge HubSpot's Marketing Hub effektivt på for at nå dine marketing-mål.
- Hvordan du integrerer din ICP's behov i dit CRM system
- Få tips til at administrere og udvide din kontaktdatabase, hvilket vil hjælpe dig med at skabe personspecifikke oplevelser ved hjælp af HubSpot Marketing Hub
Inbound Marketing
Formål
- Afdæk potentialet i inbound marketing, en kundefokuseret strategi, der tiltrækker og opbygger relationer med din ICP ved at adressere deres problemer og skabe værdifulde oplevelser.
Anbefalet for
- Marketingchefer og folk der arbejder med inbound
Du vil lære
- Udvikle indhold, der uddanner og guider leads gennem deres købsrejse.
- Levere relevant indhold til leads og kunder.
- Forbedre dine marketingprocesser ved hjælp af automatiseringsstrategier og AI
Digital Advertising
Formål
- Opdag hvordan man strategisk organiserer betalte kampanger, målretter dine annoncer den rigtige målgruppe.
Anbefales til
- Folk der arbejder med markedsføring og betalt annoncering
Du vil lære
- Sikrer dig færdigheder til at skabe effektive digitale kampanger, der konverterer på forskellige stadier af købers rejsen.
- Lære bedste praksis og strategier for annoncering på tværs af flere platforme.
- Vurdere præstationen og succesen af dine ads
Social Media Marketing
Formål
- HubSpot Academys gratis kursus i social medie-markedsføring omfatter alt, hvad du har brug for at formulere en succesfuld strategi for sociale medier.
Anbefalet for
- Marketingchefer
- Markededsførings kordinatorer
- Head of performance marketing
Du vil lære
- Formulere en engagerende og effektiv strategi for sociale medier
- Opbygge en inbound strategi for sociale medier
- Udnytte sociale medier
Data Integrations Certification
Formål
- Certificeringen i dataintegrationer vil udstyre dig med evnen til at kvalificere og implementere integrationer baseret på jeres behov.
Anbefalet for
- CRM-ledere
Du vil lære
- Forstå vigtigheden af dataintegrationer og hvordan man skal tilgå dem.
- Tips til præsentation og analyse af data i HubSpot.
Platform Consulting
Formål
- Få færdigheder til atidentificere huller i deres CRM system, drive ændringer i forretningsprocesser og formulere en go-to-market-strategi.
Anbefalet for
- Solutions-partnere
Du vil lære
- Facilitere platform- eller teknologistakopdagelsesdiskussioner med dine klienter.
- Identificere mangler i platformbehov og igangsætte ændringer i forretningsprocesser.
- Udvikle en go-to-market-strategi og tilbyde CRM rådgivning
HubSpot Sales Software
Formål
- HubSpot Sales Software-certificeringen validerer din evne til at implementere en salgsproces ved hjælp af HubSpot CRM og Sales Hub.
Anbefalet for
- Salgschefer
Du vil lære
- Organiser din data i HubSpot CRM for at finde de bedste kontakter til outreach.
- Maksimer brugen af dine Sales Hub-features, når du tager kontakt til dine leads.
- Udnytte HubSpot som CRM system til at få flere kunder
Objectives-Based Onboarding
Formål
- Denne certificering giver en dybdegående indsigt i, hvordan man bliver en strategisk rådgiver og projektleder, når man implementerer et CRM system baseret på mål.
Anbefalet for
- HubSpot Solutions-partnere
Du vil lære
- Opdag de effektive onboarding-teknikker, som HubSpot bruger til at prioritere dine kunders behov. Ved at afstemme må under onboarding, kan du hurtigere opnå en successfuld-onboarding
Selling Sales Services
Formål
- Få en indsigt i hvordan du kan begynde at sælge ydelser og skabe en indtægtskilde inden for ydelser.
Anbefalet for
- Salgsprofessionelle
Du vil lære
- Hvordan man opbygger en strategi for at sælge ydelser
- Hvad er forskellen mellem opbygning af ydelsen samt prissætning af salgstjenester og markedsføringstjenester?
HubSpot Reporting
Formål
- Lær hvordan du integrerer datadrevet beslutningstagning i din organisation ved hjælp af HubSpots rapporteringsværktøjer.
Anbefalet for
- Marketingprofessionelle
- Salgsprofessionelle
- Serviceprofessionelle
Du vil lære
- Definere virksomheds-formål med dataanalyse
- Apps til rapportering og indsigt, der kan forbedre din HubSpot-oplevelse.
- Lær hvordan du personliggøre dine rapporter i HubSpot
Delivering Sales Services
Formål
- Kurset vil guide dig i, hvordan du leverer salgstjenester samt får en robust ROI til dine klienter
Anbefalet for
- Salgsledere
Du vil lære
- Hvorfor er justering af salg og marketing vigtigt?
- Hvordan ser en succesfuld implementering af CRM ud, og hvordan tilbyder man en?
- Hvad indebærer en succesfuld salgsaktivering, og hvorfor er det vigtigt
Sales Enablement
Formål
- Erhverv dig ekspertisen til at revolutionere din organisation med sales enablement! Bliv ekspert i grundlæggende færdigheder såsom at afstemme mål og kvalificere leads.
Anbefales til
- Salgsledere
- Marketingledere
Du vil lære
- Formuler ensartede mål og en ramme for leadkvalificering for at imødekomme forventningerne fra både marketing- og salgsteams.
- Implementer serviceaftaler og afhold effektive møder for at fremme ansvarlighed og præstation.
- Strategisk konstruer en tech-stack, der understøtter målene for salg
Inbound Sales
Formål
- Revolutionér din salgsstrategi med HubSpot Academy's certificeringskursus i Inbound Sales. Lær hvordan du tiltrækker, engagerer og øger relevansen for dine kunder gennem personlig kontakt.
Anbefalet for
- Salgschefer
Hvad vil du lære?
- Opdag, hvordan inbound salg kan revolutionere din tilgang til forskellig købsadfærd.
- Identificer og målret salg mod din ICP
Sales Hub Implementation
Formål
- Opdag hvordan du effektivt kan styre et Sales Hub-implementeringsprojekt, inklusiv at få nye kunder, overvåge fremgang og få flere kunder.
Anbefalet for
- CRM-ledere
- Salgschefer
- Virksomhedsejere
Du vil lære
- Forstå hvad der er essentielt, når du styrer en Sales Hub-implementering.
- Få indsigt i, hvordan man skaber en effektivt Sales Hub-implementering, der sikrer dit team hurtigt kan bruge det