Hvad er HubSpot Commerce Hub?
HubSpot Commerce Hub er en af de seks hubs, der udgør HubSpot CRM-platformen. Commerce hub er specielt designet til at hjælpe virksomheder med at administrere og optimere deres betalingsprocesser.
HubSpot Commerce Hub
Hvordan fungerer HubSpot Commerce Hub?
HubSpot Commerce Hub har alt det I behøver til, at optimere og administere hele jere betalingsproces. Commerc hub indeholder alt inden for tilbudsgivning, betalinger, rapportering og kundedata.
Ligesom resten af HubSpot platformen kan commerce Hub integreres med med andre HubSpot-værktøjer og hubs, såsom Operation Hub, Service Hub, CMS Hub og Sales Hub.
Læs vores gennemgående guide om hvad er hubspot
Få den Uiltimative HubSpot Platform
Få de 3 gyldne trin til at implementere den ultimative HubSpot-platform. Download en gratis guide lavet af en Top HubSpot Partner i Norden.
HubSpot er en kraftfuld platform, der kan hjælpe virksomheder med at skabe kontinuerlig vækst samt styre sine marketing-, salgs- og kundeserviceaktiviteter.
Implementering af HubSpot kan være en kompleks proces, og det er vigtigt at have en klar strategi og på plads for at få mest muligt ud af platformen.
HubSpot Commerce Hub features
Hvilke features tilbyder HubSpot Commerce Hub?
HubSpot Commerce Hub tilbyder fire forskellige planer – Gratis, Starter, Professional og Enterprise – hver med sine egne muligheder og begrænsninger. For at give dig muligheden for at træffe data-baseret-beslutninger om, hvilken plan der passer til dine behov, har vi lavet en oversigt over de vigtigste funktioner nedenfor.
Det er vigtigt at bemærke, at nogle funktioner kan være begrænsede, selvom de er i den specifikke plan. Du kan få et overblik over de forskellige pakker for HubSpot commerce Hub her
At vælge den rigtige plan kan være en udfordrende proces, og derfor spørger mange en HubSpot Partner som Radiant om vejledning, når de skal implementere HubSpot. Vores team, der har hjulpet over 100 virksomheder, kan også hjælpe dig med at identificere den plan, der matcher dine behov. Har du brug for hjælp til at vælge den rette plan? Tag endelig fat i os.
HubSpot Commerce Hub Free
Vidste du, at HubSpot tilbyder en gratis version af CommerceHub? Med en gratis udgave har du adgang til forskellige funktioner, der kan hjælpe dig med at administrere og effektivisere din betalingsproces direkte i HubSpot. Features i gratis udgaven er blandt andet:
- Quotes
- Product library
- Invoices (USA)
- Payment links (USA)
- Stripe payment processing [Beta]
(USA)
HubSpot Commerce Hub Starter, professional og enterprise
Da commerce hub i skrivende stund er i beta og ikke helt offentliggjort endnu er der ikke et klart overblik over features, men i starter, professional og enterpise finder du følgende features + dem fra free.
- Alle funktioner fra ‘Free’
- E-signature
- HubSpot payments
- Custom billing
- Simple revenue reporting
- Custom revenue reporting
- QuickBooks integration
Priser
HubSpot Commerce Hub Priser
Tag et kig på følgende oversigt over de forskellige priser og nogle af de inkluderede funktioner. Det er vigtigt at bemærke, at priser og begrænsninger kan ændre sig, så sørg for at kontakte en HubSpot-partner eller tjek HubSpots hjemmeside for at få fuld oversigt over aktuelle funktioner, begrænsninger og priser.
Starter
Starter på- TBA
- TBA
- TBA
- TBA
- TBA
- TBA
- TBA
Professional
Starter på- TBA
- TBA
- TBA
- TBA
- TBA
- TBA
- TBA
Enterprise
Starter på- TBA
- TBA
- TBA
- TBA
- TBA
- TBA
- TBA
Stadig forvirret over prisplanerne, funktionerne og begrænsningerne? Som Top HubSpot Partner hjælper vi dig med at få de rigtige hubs og versioner, der matcher dine behov – og få de bedste priser og aftalestrukturer.
Vil du vide mere?
Den Ultimative HubSpot Commerce Hub
Hvordan får du mest ud af HubSpot Commerce Hub?
For at maksimere potentialet i HubSpot Commerce Hub skal du sikre dine kolleager kan begå sig i platformen. Derfor er HubSpot en fordel da de tilbyder ‘HubSpot Academy’, der har en række gratis kurser, webinarer og certificeringer som I kan benytte jer af. For mere skræddersyet support og HubSpot-løsning kan du overveje at samarbejde med en certificeret HubSpot partner som Radiant. Vi kan hjælpe dig med at implementere og optimere platformen, så den passer til dine specifikke behov og budget. Med vejledning af en certificeret træner vil du være i stand til at bruge platformen i praksis og komme tættere på at realisere jeres mål.
Hvem er Radiant?
Vi skalerer virksomheder
Vi implementerer industri-ledende HubSpot Platforme. Fordi vi har samlet tusindvis af datasæt fra salg og markedsføring, så vi ved, hvad der fungerer på det nordiske marked.
Vi praktiserer det vi prædiker, vi fortæller dig ikke bare hvad du skal gøre vi gør det faktisk for dig.
- RVi implementerer! Optimerer! Skalerer! Den ultimative HubSpot platform
- RFørende HubSpot-partner med +30 HubSpot-certificeringer og 5/5 stjerner
- RB2B Sales as a Service med rekordstore ROI-resultater
- RStiftet i 2017. I 2023 er vi +30 medarbejdere i DK og NO.
- RKun for B2B
Download B2B salgs-tools.
Best practice for effektivt B2B salg
Hybrid Salgsproces Skabelon
Hybridsalg er den mest succesrige måde at lave salg på. Det er kombinationen af flere kanaler, transaktionssalg og relationelt salg.
Optimer dine online salgsmøder
Vi giver dig den bedste struktur og rammer for at have et succesfuldt online salgsmøde med det optimale resultat for øje.
Lead Development Framework
Forstå, hvordan du designer effektive marketing-funnels ved at bruge dette enkle Lead Development Framework, der anvendes i HubSpot.
Artikler omkring B2B salg og HubSpot
Lær om B2B-salg, Sales as a Service, salgsprocesser, HubSpot-implementering, HubSpot-optimering, HubSpot-integrationer og hvordan du bruger en HubSpot-partner osv.