Our articles

For us sales is more than a string of transactions.

Discover proven strategies, best practices, and actionable insights from our team of B2B sales specialists and HubSpot experts. Learn how to accelerate growth, optimize your sales processes, and maximize your CRM investment.

This is how we share

Discover valuable B2B sales insights through our engaging podcast and expert discussions.

Explore

Articles

Explore Radiant’s insights in Sales and HubSpot, where expert strategies, tools, and best practices become actionable knowledge for your business.

Read articles

Title

Subtitle

40+

B2B sales specialists

7

Countries: DK, SE, NO, DE, IT, FR, PL

500M+

Revenue generated for our clients

Featured articles

Recent articles

B2B markedsføring: Sådan tiltrækker du dine næste kunder

B2B markedsføring: Sådan tiltrækker du dine næste kunder

I denne artikel gennemgår vi, hvad B2B markedsføring er, hvordan du kommer i gang med og får succes med din B2B markedsføring.
Hvad er account based marketing og hvordan kommer du igang?

Hvad er account based marketing og hvordan kommer du igang?

Account Based Marketing (ABM) er en strategisk tilgang til din B2B-marketingindsats.
Inbound og outbound strategier der kan sætte gang i jeres vækst

Inbound og outbound strategier der kan sætte gang i jeres vækst

En væsentlig del af at arbejde med marketing og salg betyder, at arbejde med inbound og outbound.
Den store guide til B2B salg – trends, strategier og tips

Den store guide til B2B salg – trends, strategier og tips

B2B salg, eller Business-to-Business salg, dækker over handelstransaktioner mellem to virksomheder. Denne artikel dykker ned i, hvad B2B salg indebærer, og hvordan du kan optimere din salgsproces for at imødekomme de særlige krav og muligheder, som B2B-markedet tilbyder.
Målgruppeanalyse: Sådan finder du din ideelle målgruppe

Målgruppeanalyse: Sådan finder du din ideelle målgruppe

En målgruppeanalyse er en systematisk proces, hvor en virksomhed identificerer og analyserer de grupper af mennesker, der har størst sandsynlighed for at købe deres produkter eller tjenester. Denne analyse er afgørende for at skræddersy markedsføringsstrategier, der resonerer med målgruppen, forbedrer kundetilfredsheden og maksimerer salgsresultaterne.
Leadgenerering guide til 2025 med 7 tips

Leadgenerering guide til 2025 med 7 tips

Leadgenerering er en afgørende del af salgsprocesser. Det handler om at tiltrække og engagere potentielle kunder, der matcher din idealkundeprofil (ICP), og indsamle deres kontaktinformation.
De 5 hyppigste indvendinger og hvordan du håndterer dem

De 5 hyppigste indvendinger og hvordan du håndterer dem

Hvordan håndterer man indvendinger mod salg? Indvendinger er almindelige, når man som sælger rækker ud til leads og tilbyder sit produkt og/eller ydelse. Men med den rette indvendingsbehandling kan du overvinde dem.
B2B Sælger: Øg dine resultater i komplekse salgsprocesser

B2B Sælger: Øg dine resultater i komplekse salgsprocesser

Komplekse salgsprocesser er en nøglekomponent i B2B-markedet og en af grundene til dygtige B2B sælgere er nødevendige. Så hvordan strukturerer du effektivt dette for at blive den bedste B2B sælger?
ROAS beregning – den rigtige metode

ROAS beregning – den rigtige metode

Vi gennemgår hvad en roas beregning er og hvordan den adskiller sig fra andre nøgletal.
SWOT-analyse: Forstå din virksomheds styrker og svagheder

SWOT-analyse: Forstå din virksomheds styrker og svagheder

Det er afgørende at forstå både de interne og eksterne faktorer, der påvirker virksomhedens præstation og positionering. En SWOT analyse kan hjælpe virksomheder med at skabe et struktureret overblik over deres styrker, svagheder, muligheder og trusler. Med en sådan indsigt kan ledelsen træffe informerede beslutninger og udvikle målrettede strategier, der styrker virksomhedens konkurrenceevne og øger værdien for kunderne.
Hvad er en konkurrentanalyse og hvordan laver man en?

Hvad er en konkurrentanalyse og hvordan laver man en?

Konkurrentanalyse er afgørende for virksomheder, der ønsker at skille sig ud på et konkurrencepræget marked. Ved at analysere dine konkurrenter kan du identificere deres styrker og svagheder samt få indblik i markedstendenser og kunders præferencer.
Hvad er et Marketing Mix – og hvordan bruges det?

Hvad er et Marketing Mix – og hvordan bruges det?

Marketing Mix, også kendt som de 4 P’er, er et grundlæggende værktøj i markedsføring, der hjælper virksomheder med at skabe og implementere effektive marketingstrategier.

At Radiant, sales is about people, passion, and lasting relationships

Brighter Sales.
Delivered.

Let us know about your situation.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.