Sales as a Service
Skalering af B2B salg i Norden & DACH
Sales as a Service for kunder inden for Rådgivning, Teknologi, SaaS og Finans. Vi har genereret 250+ mio. i omsætning og 15.000+ salgsmøder for vores kunder.
SKALERING AF SALG
Sales as a Service
Formålet er at skalere effektivt salg. Et dedikeret team af eksperter i salg, HubSpot og markedsanalyse repræsenterer jeres virksomhed for at finde de rigtige kunder, kvalificere, booke og afholde salgsmøder, samt styre pipeline og vinde kunder.
- RErfarent, specialiseret og veluddannet team
- RProven track-record i high-performance salg
- ROutsource helt eller delvist salg og skru op/ned
Deres track record er et vidnesbyrd om deres bane-brydende salgspræstationer,
som konsekvent overstiger forventningerne.
Niels Ole, Partner
Howden
“Identificerede, opbyggede, eksekverede & overleverede en effektiv ny B2B-indtægtskilde til Lunar”
Marts, CCO
Lunar
“Deres proaktive tilgang kombineret med deres ekspertise var med til at øge vores salgsproduktivitet betydeligt”
Sam, Partner
AltaPay
Opstart
Indsigt i jeres forretning
Indsigt i jeres kommercielle setup
Vi sætter os ind i jeres forretning og kommercielle setup, da det er nødvendigt at have en forståelse for hvordan I arbejder, hvilke platforme I bruger, hvilke problemer I løser for jeres kunder, og hvordan jeres produkter/ydelser er sammensat.
- RIndsigt i jeres forretning og udfordringer
- RIndsigt i ydelser, kundernes problemer og marked
- RIndsigt i salgsteam, salgsproces & CRM
REALISTISK PLAN & MÅLsætninger
Business case:
Output & Omkostninger
På baggrund af: 1) jeres ambitioner, brand, ydelser, kunder, marked og konkurrence 2) vores data & erfaring 3) ekstern markedsdata laver vi en business case med tidsramme, salg og omkostninger.
- REn detaljeret plan for at opnå succes sammen
- RKlare output, omkostninger, KPI'er og tidsramme
- RTydelig break-down i salgsindsats ift. omsætning
Prioriter de RIGTIGE KUNDER
Segmentering & Ideal Customer Profile
Vi definerer kriterierne for jeres ønskekunder og opsætter notifikationer og triggers, så jeres salgsteam præcist ved, hvem, hvorfor, hvornår og hvordan de tage skal action og lave salg. Alt bliver uploadet og integreret i HubSpot.
- RPrioritér de rigtige kunder på det rigtige tidspunkt
- RFå præcis de oplysninger som gør jer relevante for kunderne
- RVed at prioritere ICP kunder øger I ROI og konvertering
Salgsteam med ‘proven’ resultater
Vi sætter et salgsteam som opnår målene
Vi matcher jeres ambitioner, forretning, industri og organisation med et Sales as a Service team med en stærk track-record af resultater. Derefter træner vi teamet i at forstå jeres kunder og ydelser.
- RSalgsteam med 'proven' track-record i jeres industri
- RVeluddannet (Cand.Merc) og energisk salgsteam
- RSalgsteam specialiseret i jeres forretningstype
“Radiant er en ægte Sales Excellence Champion.”
Henning, CCO
Hemento
“Demonstreret kunsten af salg og performance”
Ramazan, Partner
Baker Tilly
“Fantastiske til at forstå vores salgsproces “
Martin, CSO
Lasso X
Sales as a Service
Sales as a Service
Salgseksekvering
Vores salgskonsulenter håndterer op til 100% af salgsprocessen: prospecting, kvalificering, mødebooking, pipeline styring og vinder kunder. Alt sammen i jeres HubSpot sammen med jeres salg.
- R250+ mio. og 15.000+ salgsmøder
- RErfarne, lokale og veduddannede salgskonsulenter
- RLav risiko og omkostninger baseret på vundet omsætning
Sales as a Service
Pipelinestyring
Vores salgskonsulenter, som repræsenterer din virksomhed, vil forbedre win-raten med ugentlig pipeline styring for at prioritere der handlinger der gør at vi vinder flest mulig deals.
- R32,6% gennemsnitlig outbound win rate
- RUgentlig handlingsplan for pipeline styring
- RVi har data fra 20.000+ succesfulde salgsprocesser
Afstem potentiale
Book en intro
Vil du vide mere om Sales as a Service, og hvorfor mange andre virksomheder har valgt løsningen?
Radiant Growth Teams
Matcher vækstbehov
Indsigt i B2B salg
Oplev salg
En autentisk podcast om oplevelser i professionelt salg fortalt af sælgere, iværksættere, kendte, direktører og professorer.
Formålet er at inspirere og bidrage til at mindske stigma om salg.