LinkedIn hubspot integration

Integrer LinkedIn i HubSpot

At integrere LinkedIn i HubSpot kan være en meget værdifuld integration, hvis I arbejder med længere salgsprocesser, der kræver forskellige touchpoints. Ved at samle connections, beskeder mm. i LinkedIn kan I optimere salgsprocessen, så det bliver nemmere at bruge LinkedIn i jeres salg.

LinkedIn logo in white

Vores LinkedIn integrations fordele

HubSpot Partner Platform

Klar HubSpot Platform

Vores HubSpot-platform er bygget til LinkedIn integrationen fra A-Z.

HubSpot Partner indsigter

LinkedIn Integration

Radiant er en toprangeret HubSpot partner, der kan integrerer og sikre i bruger LinkedIn og HubSpot bedst sammen.

HubSpot Partner data

Unik HubSpot Data

Data fra +15.000 nordiske salgsprocesser til at guide dig til, hvad der virker i praktis.

Fordele for salg og marketing

At integrere LinkedIn i HubSpot kan være den, faktor, der gør, at jeres salgsafdeling kommer til, at bruge LinkedIn i højere grad, I kan sikre marketing til de kontakter og virksomheder som I arbejder på i HubSpot og synkroniserere det hele i HubSpot.

I tak med AI, automations mm. er LinkedIn en meget værdifuld kanal, når det kommer til B2B salg, da det vil give et personligt touch i salgsprocessen fordi man kan connecte med stakeholdere mm.

Som HubSpot-partner vil Radiant integrere og optimere LinkedIn i HubSpot

3 LinkedIn HubSpot-integrations-fordele

agsdix-null

Øg konverteringsraten

Ved at arbejde med HubSpot og LinkedIn kan du målrette din kommunikation på tværs af flere kanaler. Dette vil gøre dit team i stand til at nå ud til en større målgruppe på tværs af flere kanaler og forhåbentlig konvertere flere leads til kunder.

agsdix-null

Alt i en løsning

Saml alle dine outreach-værktøjer på én platform for at se alt din data ét sted. Dette vil give dit team de bedste værktøjer, men også den bedste platform, når de skal træffe beslutninger.

agsdix-null

Bedrer data-overblik

Overvåg leads fra ‘first touch’ på LinkedIn og frem til købsstedet. Tillad dit marketing- og salgsteam at tage bedre beslutninger baseret på data, mens du får indsigt i ROI og hvilke kanaler der bidrager mest til jeres salg.