Hvad er HubSpot Marketing Hub?
HubSpot Marketing Hub er en af de fem hubs, der udgør HubSpot CRM-platformen. Den er specielt designet til at hjælpe virksomheder med at administrere og optimere deres marketingprocesser. Med en række automatiseringsværktøjer og funktioner strømliner Marketing Hub marketingindsatsen, hjælper med at spore og analysere dine kampangers ydeevne sikre samarbejde mellem afdelinger.
HubSpot Marketing Hub
Hvordan fungerer HubSpot Marketing Hub?
HubSpot Marketing Hub har alt det I behøver i en marketing afdeling og sikrer marketing nemmere kan arbejde sammen med andre afdelinger. Marketing Hub kan bruge data fra salgsprocessen, kundeservice eller eksternt data til at skræddersy jeres marketing-aktiviteter. Marketing Hub er mere end blot et automatiseringsværktøj, fordi det tilbyder et omfattende ‘udvalg’ af features, der gør det muligt for jer at komme i kontakt med jeres ICP-målgruppe, effektivisere marketingprocesser og generere flere konverteringer samt indtjening.
Marketing Hub integreres problemfrit med andre HubSpot-værktøjer og hubs, såsom Operation Hub, Service Hub, CMS Hub og Sales Hub,samt sociale medier, eamil-tools og meget mere.
HubSpot Marketing Hub er fyldt med forskellige værktøjer og funktioner inden for kontakthåndtering, marketingautomatisering, hjemmeside-optimering, lead capture, analytics og rapportering. I afsnittet nedenfor vil vi se nærmere på de forskellige løsninger, Marketing Hubben indeholder, som er gratis, starter, professionel og enterprise.
Læs vores gennemgående guide om hvad er hubspot
Få den Uiltimative HubSpot Platform
Få de 3 gyldne trin til at implementere den ultimative HubSpot-platform. Download en gratis guide lavet af en Top HubSpot Partner i Norden.
HubSpot er en kraftfuld platform, der kan hjælpe virksomheder med at skabe kontinuerlig vækst samt styre sine marketing-, salgs- og kundeserviceaktiviteter.
Implementering af HubSpot kan være en kompleks proces, og det er vigtigt at have en klar strategi og på plads for at få mest muligt ud af platformen.
HubSpot Marketing Hub Løsninger
Hvilke løsninger tilbyder HubSpot Marketing Hub?
HubSpot Marketing Hub tilbyder fire forskellige planer – Gratis, Starter, Professional og Enterprise – hver med sine egne muligheder og begrænsninger. For at give dig muligheden for at træffe data-baseret-beslutninger om, hvilken plan der passer til dine behov, har vi lavet en oversigt over de vigtigste funktioner nedenfor.
Det er vigtigt at bemærke, at nogle funktioner kan være begrænsede, selvom de er i den specifikke plan. Eksempelvis er 10 dashboards inkluderet i ‘starter’, men 25 dashboards er inkluderet i ‘professional’. Få et fuldt overblik her.
At vælge den rigtige plan kan være en udfordrende proces, og derfor spørger mange en HubSpot Partner som Radiant om vejledning, når de skal implementere HubSpot Marketing Hub. Vores team, der har hjulpet over 100 virksomheder, kan også hjælpe dig med at identificere den plan, der matcher dine behov. Har du brug for hjælp til at vælge den rette plan? Tag endelig fat i os.
HubSpot Marketing Hub Free
Vidste du, at HubSpot tilbyder en gratis version af Marketing Hub? Med en gratis udgave har du adgang til forskellige funktioner, der kan hjælpe dig med at administrere og effektivisere din marketingindsats mere effektivt. Mens nogle funktioner er begrænsede, er nogle af de vigtigste alligevel inkluderet i den gratise version:
- Contact Management: Organiser og administrer dine kontakter, og se alle interaktioner ét sted.
- Email Marketing:Opret, send og spor personlig e-mail-kampagne.
- Facebook, Google, and LinkedIn Ads:Annoncér på sociale medier og se resultatet direkte i HubSpot.
- Forms:Byg og tilpas formularer, der indsamler lead-informationer til din hjemmeside.
- Landing Pages:Design og udgiv landingssider, der konverterer besøgende til salgsmøder og kunder.
- Live chat:Chat med besøgende på hjemmesiden i realtid og hjælp dem med deres problemer, uden lange ventetider.
HubSpot Marketing Hub Starter
Opgrader til Marketing Hub Starter-løsningen og få flere funktioner og værktøjer. Brug samtidig alle de samme funktioner som den gratis version, men med færre begrænsninger. For eksempel vil du have 10 automatiske handlinger pr. formular (sammenlignet med 1 automatisk handlinger pr. formular i den gratise version).
- Alle funktioner fra ‘Free’
- Ad Retargeting:Vis ‘retargeting annoncer’ til personer, der allerede har interageret med dit brand.
- HubSpot Branding Removed:Fjern HubSpot-branding fra dit indhold, herunder e-mails og landingssider.
- Landing Page Reporting:Spor landing pages ydeevne og beslutninger baseret på denne data for at optimere dine konverteringsrater.
- Marketing Automation:Automatiser gentagne marketingopgaver, personaliser kundeinteraktioner, og ‘nurture’ leads så de konveretere gennem flows.
- Multiple Currencies:Sælg i flere valutaer med automatisk valutaomregning.
- Form Automation: Automatiser op til 10 ‘formularhandlinger’
- Multi-language content creation: Hav flere sprogversioner af din hjemmeside.
- Email automation: Automatiser op til 10 e-mail-handlinger
HubSpot Marketing Hub Professional
Opgrader til Marketing Hub Professional og tag din marketingindsats til næste niveau. Du får adgang til avancerede funktioner, såsom tilpasset rapportering, avancerede SEO-anbefalinger og et værktøj til administration af alle dine sociale medier. Her er et par af de funktioner, du får i HubSpot Marketing Hub Professional-løsningen:
- Alle funktioner fra ‘Starter’
- Blog:Opret og udgiv blogindlæg, optimer efter SEO og spor performance.
- Campaign reporting: Opret rapporter på dine kampagner
- Custom Reporting: Opret og del rapporter.
- Multi-language content: Opret indhold på forskellige sprog
- Omnichannel Marketing:Automatiser markedsføring på tværs af flere kanaler, herunder e-mail, sociale medier og annoncer.
- SEO analytics:SEO-anbefalinger, der optimerer din hjemmesides organiske placeringer.
- Social Media:Administrer og udgiv indhold på sociale medier, se omtaler og engagement.
- ABM tools and automation:Tilpas og strømlin din ABM-indsats
- Target accounts home: Analyser dine mål med skræddersyede rapporter
- Ad conversion events: Spor specifikke hændelser fra dine annoncer
HubSpot Marketing Hub Enterprise
Få hele pakken med Enterprise-løsningen. Ved at vælge Enterprise får du fuld adgang til HubSpots markedsførings-løsning og alle dets fordele. Alle fordele fra den professionelle løsning er inkluderet, såvel som Multi-Touch Revenue Attribution og Predictive Lead Scoring.
- Alle funktioner fra ‘Professional’
- Account-Based Marketing: Målret kampanger mod værdifulde leads med personligt tilpasset indhold og annoncer.
- Adaptive Testing:Optimer dit marketingindhold og dine strategier baseret på realtid og præstations-data.
- Multi-Touch Revenue Attribution:Spor og tilskriv omsætning til specifikke marketing-aktiviteter på tværs af flere kanaler og kampagner.
- Predictive Lead Scoring:Forudsig et leads sandsynlighed for at konvertere baseret på adfærd og data.
- User Roles:Indstil og administrer brugerroller og tilladelser for at kontrollere adgangen til følsomme data og funktioner.
- YouTube analytics integration: Integrer data fra Youtube som kan bruges i dine HubSpot analyser.
- Customer journey analytics: Rapporter med op til 7 faser giver dig det bedste overblik over kunderejser
- HubDB: Transformer datastyring i HubSpot
Priser
HubSpot Marketing Hub Priser
Tag et kig på følgende oversigt over de forskellige priser og nogle af de inkluderede funktioner. Det er vigtigt at bemærke, at priser og begrænsninger kan ændre sig, så sørg for at kontakte en HubSpot-partner eller tjek HubSpots hjemmeside for at få fuld oversigt over aktuelle funktioner, begrænsninger og priser.
Starter
Starter på- Alle fordele fra ‘Free’
- 1.000 marketingkontakter inkluderet
- 10 handlinger inden/efter for e-mailautomatisering
- Ad Retargeting
- Fjern HubSpot Branding
- 1000 brugerdefinerede properties pr. objekt
Professional
Starter på- Alle funktioner fra ‘Starter’
- 2.000 marketingkontakter inkluderet
- Ubegrænsede automatiseringer ved formularer
- Ubegrænsede handlinger inden for e-mailautomatisering
- SEO analytics
- Styring af dubletter
- Content strategi
Enterprise
Starter på- Alle funktioner fra ‘Professional’
- 10.000 marketingkontakter inkluderet
- Multi-touch omsætningstilskrivning
- Predictive leadscoring
- Hierarkiske teams
- Sandbox account
Det er muligt at købe yderligere marketingkontakter i hver løsning for et månedligt gebyr.
Stadig forvirret over prisplanerne, funktionerne og begrænsningerne? Som Top HubSpot Partner hjælper vi dig med at få de rigtige hubs og versioner, der matcher dine behov – og få de bedste priser og aftalestrukturer.
Vil du vide mere?
Den Ultimative HubSpot Marketing Hub
Hvordan får du mest ud af HubSpot Marketing Hub?
For at maksimere potentialet i HubSpot Marketing Hub skal du sikre dine kolleager kan begå sig i platformen. Derfor er HubSpot en fordel da de tilbyder ‘HubSpot Academy’, der har en række gratis kurser, webinarer og certificeringer som I kan benytte jer af. For mere skræddersyet support og HubSpot-løsning kan du overveje at samarbejde med en certificeret HubSpot partner som Radiant. Vi kan hjælpe dig med at implementere og optimere platformen, så den passer til dine specifikke behov og budget. Med vejledning af en certificeret træner vil du være i stand til at bruge platformen i praksis og komme tættere på at realisere jeres mål.
Hvem er Radiant?
Vi skalerer virksomheder
Vi implementerer industri-ledende HubSpot Platforme. Fordi vi har samlet tusindvis af datasæt fra salg og markedsføring, så vi ved, hvad der fungerer på det nordiske marked.
Vi praktiserer det vi prædiker, vi fortæller dig ikke bare hvad du skal gøre vi gør det faktisk for dig.
- RVi implementerer! Optimerer! Skalerer! Den ultimative HubSpot platform
- RFørende HubSpot-partner med +30 HubSpot-certificeringer og 5/5 stjerner
- RB2B Sales as a Service med rekordstore ROI-resultater
- RStiftet i 2017. I 2023 er vi +30 medarbejdere i DK og NO.
- RKun for B2B
Download B2B salgs-tools.
Best practice for effektivt B2B salg
Hybrid Salgsproces Skabelon
Hybridsalg er den mest succesrige måde at lave salg på. Det er kombinationen af flere kanaler, transaktionssalg og relationelt salg.
Optimer dine online salgsmøder
Vi giver dig den bedste struktur og rammer for at have et succesfuldt online salgsmøde med det optimale resultat for øje.
Lead Development Framework
Forstå, hvordan du designer effektive marketing-funnels ved at bruge dette enkle Lead Development Framework, der anvendes i HubSpot.
Artikler omkring B2B salg og HubSpot
Lær om B2B-salg, Sales as a Service, salgsprocesser, HubSpot-implementering, HubSpot-optimering, HubSpot-integrationer og hvordan du bruger en HubSpot-partner osv.