Priser og pakker
HubSpot as a Service: nu kan du profitere ved at optimere det hele
Onboarding
9.999 DKK/måned
8 timer/måned
Samarbejde: praktisk og udførende
- Kick-off workshopSikrer en god opstart ved at vi forstår jeres forretning, processer, mål og marked ved at vi laver et 'Prioriterings-Roadmap': 1) Tracks 2) Stadier 3) Opgaver 4) ansvarlige 5) Milepæle. : prioriteter & roadmap
- UgentligSamarbejdsstatus for at give inputs til og eksekvere fremdrift på opgaver og milepæle. : Status for fremgang & opgaver
1/3: Vi implementer så I opnår:
- Data MigrationFlytning af jeres data fra både systemer, platforme og excel til HubSpot - samtidig med at vi både renser og beriger jeres data, så der er mindre rod og mere relevant data til marketing, salg og kundeservice. : renset, flyttet & beriget data
- PropertiesSkræddersyet CRM arkitektur, så jeres HubSpot matcher jeres forretning og behov. Det er typisk ydelser, priser, tilbud, kundeinformation, opdeling, tracking, pipelines, targetlister mm. som tilpasses. : visning af relevant data & timing
- Funnels360° kunderejser der inkluderer og tilslutter alle jeres salgskanaler: SoMe, LinkedIn, mails, forms, annoncering, chat, telefon, webinarer, dokumenter, SMS, WhatsApp og mere. : leadgenerering der vinder kunder
- MarketingBest practice markedsføring for øge kendskabsgraden de specifikke potentielle kunder som I prioriterer i salgsindsatsen og som passer til jeres segment og ICP: kanaler tilsluttet så I får flere leads
- SalgEffektive salgsprocesser og salgsværktøjer, så I nemt og hurtigt kan kontakte de rigtige kunder på de rigtige tidspunkter gennem de rigtige kanaler : prospecting, salgsproces, lister og calling
- KundeserviceEffektive processer til kundeservice for nemt at behandle, supportere og onboarde kunder. Eksempelvis ved at tilslutte kommunikationskanaler som telefon, chat, chatbot, AI, dokumentbibliotek, surveys, NPS : onboarding og support proces
1/3 Til at opsætte, tilpasse og bruge HubSpot korrekt
Optimering
24.999 DKK/måned
24 timer/måned + Alt fra ‘Onboarding’
Samarbejde: taktisk & udførende
- HubSpot ReviewKonkrete forbedringspunkter og handlinger til hvordan I bruger og prioriterer HubSpot for salg og kundeservice. Det er en rapport på 4 punkter: 1) Features 2) Udfordringer 3) Forbedringsområder 4) Pris og potentiale af HubSpot licens : optimering & brug
- MånedligFor at øge produktivitet og jeres læring i samarbejdet afsætter vi hver måned en 3 timers fælles-fokuseret indsats. Det bidrager til at opnå flere milepæle, blive mere effektive og synkronisere med hinanden, så vi opnår vores fælles mål ved at prioritere og eksekvere de rigtige arbejdsopgaver - på den rigtige måde.: 3-timers fælles arbejds-session
2/3: Vi opsætter & optimerer så I opnår:
- PlaybooksFå best-practice interaktive 'Playbooks' direkte i HubSpot for at øge effektivitet og kvalitet for salg og kundeservice, da de altid har et 'frame-work' at læne sig op ad, så I skriver og siger det rigtige på de rigtige tidspunkter. Eksempelvis så I bruger de bedste budskaber, referencer og trends som passer til specifikke kundetyper og situationer. : pitches, USPs, VPs, templates
- GamificationInteraktive konkurrencer og notifikationer så salg og kundeservice opnår bedre performance og mere motivation til at udføre opgaver som eksempelvis prospecting, outbound, kold kanvas, mødebooking, salg, kundesupport. : formål i trivielle opgaver
- DashboardsRealtids dashboards der automatisk samler og rapporterer status og målsætninger på tværs af jeres platforme og data, så jeres salg, kundeservice, bestyrelse, direktion og investorer er engageret, oplyste og med samme formål. : performance kultur og indsigter
- ICPDefinition, kategorisering og forståelse af jeres ideelle kunder, så I overordnet og lavpraktisk kan forstå potentielle kunders problemer og dermed også hvordan I løser dem. Typisk opdeler man ICP i forskellige vertikaler og 'persona', så der både tages højde for forskelligheden på virksomheds- og personniveau. : match kunders behov og budskaber
- SegmenteringSå du ved nøjagtig hvilke virksomheder og kontaktpersoner I skal prioritere at vinde i marketing og salg direkte i HubSpot. Det opdeles på dynamiske lister opdelt efter marked og virksomhedstyper. Denne data beriger vi med info som er relevant for jer, eksempelvis kontaktinfo, regnskaber, stamoplysninger, LinkedIn info, website, systemer, købssignaler, notifikationer når kunder bliver relevante for jer mm. : targetlister med kontaktinfo
- IntegrationerSå jeres HubSpot er tilsluttet alle relevante informationer og platforme, så marketing, salg og kundeservice har minimalt manuelt arbejde - og så jeres forretningsprocesser er så effektive og automatiseret som mulig. : 360° tilslutning til HubSpot
2/3 Opnå mere salg ved at enable salg og kundeservice
Udvikling
34.999 DKK/måned
38 timer/måned + Alt fra ‘Onboarding’ & ‘Optimering’
Samarbejde: strategisk & udførende
- Strategy WorkshopIndsigt i jeres strategi, så vi i fællesskab får HubSpot til bedst mulig at blive et optimalt kommercielt økosystem til at understøtte jeres processer, kunderejser, marked, organisation og målsætninger på lang sigt. : mål & strategi
- KvartalsvisMatch af 'Prioritets-Roadmap' med status for jeres strategi og målsætninger, så vi kan benchmarke, synkronisere og optimere på et taktisk og strategisk niveau. : Taktisk & strategisk benchmark
3/3: Vi tilslutter & træner så I opnår:
- AIVi definerer hvilke dele af jeres processer og arbejdsgange, som vi med fordel kan understøtte med AI. Derefter implementerer og tilslutter vi AI, hvorefter vi træner og uddanner jeres medarbejdere i salg og kundeservice til at bruge AI i praksis. : brug af ChatGPT4 & HubSpot til salg & CS
- BenchmarkAdgang til sammenligning og læring af de hurtigst voksende Nordiske virksomheder, som succesfuldt bruger HubSpot som deres kommercielle økosystem. Det er alt fra brug af nye/andre features til forbedring af arbejdsgange, integration til nyeste platforme, samt hvad der eksempelvis gør at man helt lavpraktisk vinder mange kunder. : lær hvad de bedste gør & opnår
- Salgs-performanceTeoretisk og lavpraktisk salgstræning Både til brug af HubSpot, men også for at blive dygtigere langs hele salgsprocessen: prospecting, kold kanvas, kundekommunikation, mødebooking, demoafholdelse, forhandling mm.
Typisk kommer vores kunders salgsteams ind og arbejder et par dage sammen med et af vores high performance teams, så de kan lære i praksis ved at se, være på lyt, deltage i møder, få feedback og generelt lærer i realtid og i praksis. : få det dygtigste salgsteam - Kundeservice-performanceTeoretisk og lavpraktisk træning til at blive dygtigere og mere effektiv i kundeservice. Både til at onboarde, udvikle og supportere kunder.
Typisk er det træning til at bruge effektive kundeservice processer som understøttes af AI, intelligente dokumenter og chatbots. Det giver kundeservice mere tid til at udvikle og rådgive, fremfor at håndtere ad-hoc og support. : bedre kundeservice - Handlings-triggersFå automatiske notifikationer og slå til på dette rette tidspunkt til de rette kunder. Det er eksempelvis når en potentiel kunde har udvist digital adfærd, som indikerer at de har købsintentioner (når de åbner dokumenter, mails, besøger jeres hjemmeside, LinkedIn mm.)
Det er eksempelvis også når en eksisterende kunde åbner deres samarbejdsaftale, kigger på et krydssalgsprodukt, eller på anden måde indikerer, at I med fordel skal tage handling for at udvikle eller beholde kunden. : notifikation når I skal ‘slå til’ - Proaktiv supportDirekte kontakt til jeres dedikeret HubSpot team, som er klar til løse jeres presserende problemer. Enten ved at vi rådgiver jer om hvordan, eller at vi løser det for jer inden for 24 timer. Typisk drejer det sig om eksempelvis nedbrud af website, fejl i workflows, manglende rapportering, nedbrud af integrationer, tilknytning af nye medarbejdere, ændringer i sikkerhed og adgangsniveau mm. : 24-timers Radiant support
3/3 Træn salg & kundeservice til at blive de absolut bedste
Top Officielt HubSpot Partner
“Radiant er responsive og pålidelige hvilket gør samarbejdet problemfrit”
Aamer, HOM
Vainu
“Super godt og solidt samarbejde i HubSpot og træning af vores brugere”
Rasmus, CEO
CyberPilot
“Fantastisk samarbejde. Jeg anbefaler Radiant som HubSpot Partner”
Martin, CSO
Lasso X
HUBSPOT AS A SERVICE INTRO
Hvad er HubSpot as a Service?
Hør vores CEO og Co-Founder forklare de centrale problemer som vi løser med HubSpot as a Service. Du får Nordens dygtigste HubSpot team til at implementere, eksekvere og træne jer for at øge effektivitet og performance.
Alt samlet ét sted: HubSpot
HubSpot Økosystem
En HubSpot Platform samlet i ét økosystem. Som en Top HubSpot Partner rådgiver, implementerer og eksekverer vi en lang række opgaver for at optimere jeres HubSpot, så I kan udnytte det fulde potentiale i marketing, salg og CS.
- RSegmentering, target lister & ICP
- RAI & Automatiseringer
- RMarketing funnels
- RSalgsprocesser & Playbooks
- RCRM Arkitektur
- RData Migration & Integrationer
- RGamification & Dashboards
- RTræning & Onboarding
- RBest practices til salg
FORDELE MED HUBSPOT AS A SERVICE
Gør det som virker
Vi fortæller dig ikke kun hvad du skal gøre, vi gør det for dig. Integrer dine mål og processer med HubSpot.
Lær fra de bedste
Vi har indsigt fra millioner gennemførte marketing, salg og kundeservice aktiviteter – og adgang til +100 HubSpot Platforme
Dygtigste HubSpot team til jer
Vores HubSpot team har 100+ implementeringer og optimerer Nordens førende virksomheder, som eksempelvis Kahoot og CyberPilot.
Valg af Hubs & forhandling af BEDSTE PRISER
Få de rigtige ‘Hubs’ til de bedste priser
Vi sætter os ind i jeres behov, så I kan vælge de rigtige ‘Hubs’ og opnå den bedste aftale med HubSpot, så I sparer tid og penge. Som en Top HubSpot Partner hjælper vi jer med at opnå den bedste struktur i jeres aftale, så det passer til jeres budget og behov.
- RDe rigtige 'Hubs' og features, der matcher jeres behov
- ROpnå den bedste pris og aftalestruktur
- RUndgå 'onboarding' fee til HubSpot og spar tusindvis af kroner
IMPLEMENTER og design HubSpot Funnels
Funnel og workflow implementeringer
Design og implementering af 360° HubSpot funnels og workflows for at opvarme og generere bedre leads tilpasset jeres kundekriterier, marked, produkt og jeres kunders problemer og beslutningsproces. Det kan også være ‘triggers’ så I automatisk tager den rette handling på det rette tidspunkt baseret på kunders digitale adfærd og jeres erfaringer.
- RMarketing Funnels der genererer gode leads
- RBedre og hurtigere ROI på jeres kundekonverteringer
- R360° synergi i Funnels mellem marketing, salg & kundeservice
Højere win-rate og omsætning
Effektive salgsprocesser
Vid præcist hvilke deals I skal prioritere: hvornår og hvordan i skal lykkes med at vinde dealen. Lad HubSpot fortælle jer step-by-step under salgsprocessen. Dét er muligt med en adfærdsbaseret salgsproces, pipeline-håndtering, og automatisering af manuelle processer. Alt sammen integreret i jeres salgsproces og forbundet til jeres salgskanaler såsom telefon, mail, LinkedIn, SMS, WhatsApp osv.
- RHøjere win-rate med mere tid til kunder
- RVid hvad, hvornår & hvordan I skal prioritere potentielle kunder
- RBedre oversigt & pipeline management
RELEVANT MED DEN RIGTIGE DATA
Data Migration -& Berigelse
Data Migration er, når vi overfører data, indstillinger og konfigurationer fra dine andre platforme til HubSpot. Data Berigelse er, når vi renser og beriger dine data med relevant information, tech-stack og nøgletal fra regnskab. Dette giver dig muligheden for at spare tid, øge dataindsigt og være relevant i din outreach til potentielle kunder.
- RSegmenter efter den rigtige data
- RIntet manuel data indtastning
- RFå al den kundeinformation, du har brug for
PRIORITÉR DE RIGTIGE KUNDER I HUBSPOT
Segmentering & Ideal Customer Profile
Vi definerer og finder jeres nøjagtige ønskekunder og stakeholdere, hvorefter vi beriger dem med relevant information, så I præcis ved hvordan I kan være aktuelle. Radiant har adgang til 10+ markedsdatabaser i Norden, UK og DACH. Dertil har vi selv datasæt på millioner af salgsaktiviteter. Derfor kan vi finde, sortere, matche og berige oplysninger som eksempelvis: LinkedIn, website, og årsrapporter. Herefter tilslutter vi automatiske ‘triggers’ så marketing og salg ved hvilke kunder de skal prioritere og hvornår.
- RPrioritér de rigtige kunder på det rigtige tidspunkt
- RFå præcis de oplysninger som gør jer relevante for kunderne
- RVed at prioritere ICP kunder øger I ROI og konvertering
HubSpot integrationer
Integrer din tech-stack med HubSpot
Vi arbejder med og optimere HubSpot integrationer. HubSpot integrationer fra apps på HubSpot App Marketplace – men også skræddersyet og tilpasset integrationer. Både to-vejs og en-vejs HubSpot integrationer, så I kan erstatte manuelle processer med automatisering. Slut med at slå data op i flere forskellige platforme: I kan nøjes med at se og behandle al kommerciel data i HubSpot, så I får ét samlet økosystem, der skaber synergi-effekter mellem afdelinger.
- RA-Z rapportering og beslutningsgrundlag
- RFærre fejl og mindre administration
- RØget effektivitet, mere salg og bedre kundeservice
ØG PRÆSTATION & MOTIVATION
BI, Gamification & Dashboards
Vi opsætter BI, dashboards og gamification til HubSpot og jeres andre platforme, så I får automatisk rapportering på tværs af jeres forretning. Samtidig implementerer vi gamification i form af dashboards og notifikationer, eksempelvis en notifikation i Teams, Slack eller Outlook, når man vinder en kunde. Det er værktøjer der justerer adfærd og gør daglige aktiviteter sjove, hvilket øger motivationen og performance. Radiant har implementeret og administrerer 100+ dashboards for både marketing, salg, kundeservice, direktioner, bestyrelser og kapitalfonde.
- RBedre performance ved at gøre daglige aktiviteter sjove
- RØg trivslen og motivationen for dine medarbejdere
- RVisualiser og skab fælles formål, retning og målsætninger
CHATGPT4, Content Assistant & HubSpot AI
HubSpot AI til Salg, Marketing og CS
Vi optimere dit HubSpot setup ved at implementere AI til at øge jeres effektivitet. Både for marketing, salg og CS. Jeres processer bliver mere intelligente, I kan prospekte hurtigere, være mere relevant med trends- og markedsindsigter osv. Som en top HubSpot Partner har Radiant adgang til de nyeste AI-værktøjer såsom ChatSpot AI og Content Assistant. Radiant var eksempelvis ‘Official Speaker’ omhandlende HubSpots nyeste features og praktisk brug inden for AI og salg ved ‘INBOUND 2023 Unveiled’.
- RRadiant er 'Official Speaker' af salg og AI for HubSpot
- RVi udvælger, integrerer og implementerer AI brug i HubSpot
- RVi underviser jer i at bruge AI i praksis for marketing, salg og CS
Gratis HubSpot gennemgang
Intro og forslag til forbedringer
Få en introduktion til HubSpot as a Service, inklusiv en gratis optimerings-analyse af jeres HubSpot skræddersyet til jer.
- RBenchmark jeres HubSpot mod de bedste
- RForbedringer I skal prioritere i HubSpot
- RDo's & don'ts til at optimere HubSpot
Best Practices i HubSpot
Indsigter fra +100 HubSpot Platforme
Vi har dataindsamling fra millioner gennemførte salgsaktiviteter i Norden. Dertil har vi adgang til data og indsigter fra over 100+ HubSpot platforme og erfaring med over 20.000 succesfulde salgsprocesser og derfor kan Radiant give dig best practices inden helt praktisk og teknisk skræddersyet til din virksomhed. Det betyder at vi har indsigt i hvad der virker, hvornår det virker og hvordan man får det til at virke.
- RDataindsigt fra millioner af gennemførte salgsaktiviteter
- RGør det som virker og lær fra de bedste
- RUdnyt og tilpas HubSpot til jeres fulde potentiale
Strømlin kvalitet med PLAYBOOKS
Interaktive Playbooks direkte i HubSpot
Ønsker I interaktive og skræddersyet Playbooks direkte i HubSpot? Vores team kan skabe interaktive best practices direkte i HubSpot-platformen for at standardisere og forbedre kvaliteten af jeres marketing, salg og service. Med Playbooks kan I nemt og gradvist optimere eksempelvis salgspitch, indvendinger, referencer, mail templates, trends, USP’s, VP’s og andre budskaber. Alt sammen direkte i HubSpot hvor man klikker sig frem.
- RØg kvaliteten og relevansen i kundekommunikation
- RInteraktive Playbooks man arbejder i direkte i HubSpot
- RFælles rammer for at gøre det som virker
Udnyt HubSpots fulde potentiale
HubSpot Træning & Onboarding
De fleste bruger slet ikke HubSpot effektivt nok. Hvorfor investere i teknologi, hvis I ikke bruger features og muligheder for at skabe bedre performance? Med HubSpot as a Service sikrer I, at jeres team med kan udnytte HubSpots fulde ptentiale for at øge resultater og medarbejdertilfredshed. Som certificerede HubSpot Trainer hjælper vi jer med at bruge HubSpot i praksis for både marketing, salg og kundeservice.
- RSæt dit team i stand til at udnytte HubSpots potentiale
- RBedre performance og mindre administration
- RHubSpot tilpasset jeres virksomhed og medarbejdere
HURTIG og effektiv HubSpot Support
Support til HubSpot for salg, marketing og CS
Kontakt vores HubSpot eksperter direkte, når I støder på et problem, der skal løses hurtigt. Vi kan råde jer til selv at løse problemet, eller vi kan klare det for dig. Typisk bruges support til at håndtere nedbrud, fejl i arbejdsflow, fejlfinding, haste rapportering, datafejl, data migration, tislutning af nye apps, integrationer, opsætning af CRM arkitektur osv.
- RUndgå nedbrud og få hurtigt fejlfinding
- RHurtigt svar fra danske HubSpot trænere
- RHåndtering af haste-anmodninger
HUBSPOT TILPASSET JERES MÅL
HubSpot as a Service Samarbejdsstruktur
For at forstå jeres forretning, processer, kunder og mål laver vi på første workshop et ‘Prioritets Roadmap’ så samarbejdet eksvekerer på jeres vigtigste prioriteter. Roadmap består blandt andet af:
1) Tracks 2) Sessions 3) Opgaver 4) Ansvar 5) Milepæle.
Det giver en klar retning for prioriteter og sikrer kontinuerlig fremdrift, da vi altid ved hvad, hvordan, hvornår, hvor og output.
- RFå en klar retning for dine prioriteter
- RTilpas HubSpot til dine forretningsmål
- RFølg de metoder, der virker, og opnå resultater.
HUBSPOT BUreau
HubSpot Partner og førende i HubSpot AI
Radiant er Nordens førende HubSpot Partner. Med Radiant kan du få mere ud af de investeringer som I allerede har gjort i marketing, salg og kundeservice gennem HubSpot. Vi fortæller jer ikke blot hvad I skal gøre, vi gør det også for jer. Radiant sætter standarden for mange af Nordens førende virksomheders HubSpot platforme, hvor vi hver eneste dag rådgiver om og eksekverer alt fra automatiseringer, integrationer, CRM arkitektur, data migrationer, salgsprocesser, funnels, leadscoring, pricing, quotes, playbooks, targetlister, target accounts, dashboards og AI brug. Radiant var eksempelvis ‘Official Speaker’ omhandlende HubSpots nyeste features og praktisk brug inden for AI og salg ved ‘INBOUND 2023 Unveiled’.
- R100+ HubSpot implementeringer & Certificeret HubSpot Træner
- R30+ Officielle HubSpot Certificeringer
- R5/5 Stjerner i alle vores HubSpot kundeanmeldelser
Se det som er relevant for jer
HubSpot CRM Arkitektur og data
Som en Top Tier HubSpot Partner sikrer vi, at du 1) ser egenskaber i HubSpot CRM, der er relevante for din vækst 2) Den fulde historik af tidligere data migreres, renses og er tilgængelig 3) Alle data er beriget med information, der hjælper dit salg, markedsføring og CS til at være relevante. Det kan f.eks. være, hvilke teknologier din ICP bruger, om de vokser hurtigt, eller om nøgleord såsom ‘ESG’, ‘SaaS’ osv. optræder på deres hjemmeside eller årsrapport. Vi har med succes gennemført datamigrering fra systemer som Salesforce, Pipedrive, Microsoft Dynamics, SAP, Active Campaign, SuperOffice, e-conomic, Business Central, Marketo, HubSpot-til-HubSpot og mange andre.
- RSe kun relevant data og egenskaber
- RAlt historisk data tilgængeligt & beriget
- RGlidende og hurtig datamigrering
- RMindre tid på at finde emner og administrere
- RAutomatisk ugentlig opdatering af data.
GRATIS HubSpot gennemgang
Få intro & forbedringsforslag
Få Nordens Bedste HubSpot team
Få Nordens mest erfarne HubSpot team
HubSpot Partner Cases
Det siger vores kunder
HubSpot Wizards!
Uanset om det er CRM-opsætning, integrationer eller onboarding, har de vist sig at være ægte HubSpot Wizards! Radiants integration af Contractbook gennem HubSpot har vist sig at være uundværlig for vores kunder hos Contractbook. Deres præcision og effektivitet i implementeringsprocessen oversteg forventningerne, strømlinede driften og forbedrede den samlede effektivitet. Radiants engagement i at skræddersy integrationer til hver enkelt kundes behov viser deres ekspertise inden for HubSpot-implementering.
Kristian, Director of marketing
Contractbook
Ring til Radiant nu!
Hvor klikker jeg på den sjette STJERNE til disse HubSpot-ninjaer – for Radiant fortjener den ekstra anerkendelse for altid at levere “best in class” i vores samarbejde om HubSpot. Vi har brugt Radiant på flere projekter til at optimere vores HubSpot-suite, og de tilbyder en fantastisk kombination af best practice-indsigter, værdifulde og brugbare anbefalinger og færdighederne i HubSpot-platformen til at skræddersy den til vores behov. Vi har brugt Radiant til at optimere HubSpot på tværs af vores salgsprocesser og pipeline management, opbygge vores løbende automatiseringsmotor, leadscoring og marketingtragt, og de er også en stor faktor i, at vi nu flytter til HubSpot CMS.
Kasper, Growth Executive
Slow Coffee
Kan varmt anbefales!
Jeg vil varmt anbefale Radiant. Teamet var professionelt, engageret og grundigt. De gjorde en ekstra indsats for at forstå vores unikke behov og kompetenceniveauet i vores organisation i hele salgs- og onboarding-perioden. Resultatet er en løsning, der passer til vores forretning i dag og kan skaleres til fremtiden.
Line, Chief Project Officer
Education Esbjerg
HubSpot Consulting Excellence
Radiants konsulenter forstår HubSpot-platformen, dens muligheder, og hvordan den kan skræddersys til alles behov. De lytter til vores mål og udfordringer. Radiant er responsive og pålidelige hvilket gør hele samarbejde problem- og stressfrit. De tager sig tid til at lytte og er altid tilgængelige til hurtigt at adressere spørgsmål.
Aamer, Head of Marketing
Vainu
Fantastisk, professionelt og erfarent team!
Det har været en fornøjelse at arbejde med Radiant. De har udfordret os på best practises, samtidig med at de har været fleksible og fundet løsninger, der passer til os og vores branche.
Kristoffer, CRO
Vince
Den perfekte partner 🚀
Radiant er en TOP-partner i vores salgsaktiviteter i hele Skandinavien. Teamet er meget dedikeret, har et stærkt mindset og vil nå alle vores planlagte mål. De er også imødekommende med alle vores HubSpot-spørgsmål, og jeg vil med glæde anbefale Radiant som en stærk partner
Morten, CSO
PriceShape
Eksekvering på højeste niveau
Radiant-teamet har hjulpet os med at opbygge vores HubSpot-platform med et meget højt niveau af platforms-knowhow og erfaring. Teamet følger en meget struktureret og klar plan, og deres udførelse er overlegen, hvilket har gjort det muligt for os at få den rigtige opsætning inden for en imponerende tidsramme.
Daniel, Head of Growth
Marketingindsats fra Active Campaign til HubSpot
Radiant hjalp os med at flytte vores marketingindsats fra Active Campaign til HubSpot. De er professionelle og dedikerede i deres arbejde. Det er en fornøjelse at arbejde sammen med dem, og jeg kan varmt anbefale Radiant som HubSpot-partner. /Mette Vang, marketing- og kommunikationschef, Martinsen Rådgivning & Revision
Mette, Kommunikations- og marketingchef
HubSpot Partner Artikler
Lær mere om HubSpot CRM, salg, automatisering, segmentering og meget mere!