Magnus Ottosen
HubSpot & Marketing expert
Asisstant consultant | BSc CBS
Om Magnus
Erfaring:
Marketing, CRM og HubSpot
Magnus har arbejdet med marketing i mere end 4 år, hvor han startede ud som selvstændig, her hjalp han lokale virksomheder med, at vækste med Facebook og Google ads.
Efterfølgende begyndte han, at brænde for B2B markedsføring og HubSpot, som han i dag arbejder hands on med. Magnus har erfaring med:
- Google ads
- Facebook ads
- Email marketing
- Marketing automations
- Marketing funnels
- HubSpot
- CRM systemer
Erfaring med B2B salg
Magnus har ikke den store erfaring med eksekverende B2B salg. Han sidder mere med sales enablement, hvordan bruger man AI i salg og sammenspil mellem marketing og salg. Nogle af opgaverne Magnus har arbejdet med inden for B2B salg er:
- Optimering af salgsporcesser blandt andet med brug af AI
- Sammenspil mellem marketing og salg
- Hvordan skriver man den bedste salgsemail + sequences
Erfaring med HubSpot
Magnus har arbejdet med HubSpot inden for blandt andet:
- Optimering af salgspipelines, med formålet om, at sikre deals kontinuerligt bliver rykket længere gennem funnel
- Marketing i HubSpot, alt fra landing pages, til segmentering og sammenspil mellem salg og marketing
- Analytics i HubSpot med fokus på marketing for et samlet overblik over aktiviteter
Uddannelse
- CBS BSc: 2022-2025
Certificering
Nye artikler
HubSpot er et populært CRM system, der bruges til, at samle alle jeres kunder, emails mm. i et system. I denne ...
En væsentlig del af at arbejde med marketing og salg betyder, at arbejde med inbound og outbound. Har I udarbejdet ...
Arbejdet med leads indebærer også at sikre de forbliver 'varme' og interresseret i jeres produkter eller ydelser - ...
Konverteringsoptimering er helt essentielt i enhver virksomhed der arbejder bruger sin hjemmeside aktivt ifb. med ...
Prospecting er det første skridt på rejsen til at finde din ideelle kundeprofil også kendt som ICP. I takt med ...