Case:
Udvælgelse, forhandling og samarbejde førte til en optimal og skræddersyet HubSpot-løsning
Industri
Lasso X er en del af SaaS-industrien, der leverer software as a service til at hjælpe virksomheder med at vækste. Deres tool samler markedsdata ind i et overskueligt design, der hjælper virksomheder med at opnå vækst. Med en forpligtelse til at være eksperter hjælper Lasso X over 20.000 brugere dagligt ved at øge salget, styrke kunderelationer og hindrer tabte muligheder.
Udfordringer
En af Lasso X’ udfordringer var at finde en alt-i-en CRM-løsning, der kunne opfylde deres behov. De ønskede at implementere HubSpot, men havde brug for vejledning om valg af den rigtige HubSpot-pakke og prissætning samt hjælp til projektplanlægning og implementering. Ydermere, var det essentielt at finde en partner, som forstår de eksisterende processer og kunne komme med anbefalinger til et optimeret setup.
Løsning
Vi hjalp med at afgrænse og forhandle den korrekte HubSpot-løsning og med implementeringen af HubSpot Sales og Marketing Hub. Vi gav vejledning om projektplanen, implementeringsfasen og bedste praksis inden for salgsprocessen. Samlet set hjalp vores tilgang Lasso X med at skabe et økosystem, der strømlinede deres salgs- og marketingindsats og satte dem i stand til at levere værdi til ICP’er og kunder mere effektivt.
“Radiant has helped us to implement HubSpot Sales and Marketing Hub well. By understanding our sales and marketing processes, they were able to advise us on how to use HubSpot to streamline them and create value in the entire ecosystem.“
Ydelser
Systemer
“Excellent HubSpot cooperation with Radiant! They understood our needs and helped us getting the right package at the right price from HubSpot. We recommend Radiant as HubSpot Partner.”
Se mere