Henrik Normann, partner i Capidea, og Joakim Steenfos taler om, hvordan et salgssetup påvirker multipel og værdi, samt hvad investorer kigger efter i salgsorganisationer.
“Ledelse handler ikke kun om at få andre til at levere resultater – det handler om at hjælpe dem med at lykkes.”
Professor, Department of Marketing, CBS
Der findes én videregående salgsuddannelse i Danmark. En håndfuld i Europa. Og ca. 150 i USA. Vi går bagud i den akademiske verden inden for salg. Hør hvordan CBS’ og Danmarks eneste professor i salg går forrest for at fremme salg og hvordan de undervejs på rejsen selv er udsat for stigma i salg.
Head of Banking Services, Lunar
Camilla Frøsig, Head of Banking Services, Commercial hos Lunar (tidl. Klarna), taler med Joakim Steenfos om salg i disruptive virksomheder.
CEO & Co-Founder, Pluto.markets
Joakim Bruchmann var trader i Goldman Sachs, så blev han iværksætter, men var bange for at ende som en “lunken prut” og nu er han ‘challenger’ til Nordnet. Der bliver delt indsigter fra hårde perioder, refleksioner og råd til hvad de ville have gjort anderledes.
Partner, Capidea
Co-founder & CEO, LassoX
Jakob, Co-Founder og CEO af LassoX, og Joakim Steenfos, Co-Founder og CEO af Radiant, taler om brugen af data i outbound-salg. Samtalen berører kombination af regnskabsdata, stambydata, online signaler og hvordan man skaber et komplet billede af potentielle kunders behov.
Senior Partner, Nordic Alpha Partners
Laurits Bach Sørensen (Nordic Alpha Partners) og Joakim Steenfos taler om salg som kernen i vækst: (1) Effektiv vækst kræver data og systematik, (2) salgsstrategi øger virksomhedens kapitaltiltrækning.
Head of Community Management, SaaSiest & Founder of Saleswoman Unite
Women in sales make up only 26% of the profession, and it’s even worse in leadership roles at 16%. This episode explores initiatives to ensure a more diverse sales environment, why such environments benefit businesses, and how female sales reps can outperform men on specific KPIs.
Coach, Forfatter & Ledelseskonsulent
Fra at blive blind som 17-årig for derefter at vinde årets sælger i IBM og 2× OL-guldmedaljer. Det er at vende modgang til medgang, hvilket Søren Holmgren, coach & forfatter, fortæller om. Han fortæller bl.a. om at skelne mellem personlig og professionel modgang og hvordan man bruger selvrefleksion til at vende modgang til medgang.
CEO & Partner, Pravda Home of Business Brands
CEO og partner i Pravda, Mette Hejl, og Joakim Steenfos taler om: (1) Branding skaber genkendelighed og troværdighed, (2) strategi og kommunikation skal spille sammen med salg, (3) autenticitet og målgruppefokus er afgørende for bæredygtig vækst.
Director of Impact, Projects & Portfolio, Novo Nordisk Foundation
Den timebaserede forretningsmodel er truet med AI-agenter som “Harvey.ai” der tager betaling i udført arbejde. Rådgivere må forandre deres organisering for at absorbere værdibidrag i ESG og AI.
CEO & Co-founder, Zoios
Hvordan finder du balancen mellem performance og trivsel i salg? Christian Højbo, CEO & Co-founder af Zoios, deler erfaringer: (1) Stress er ikke uundgåeligt, (2) klare mål og bonusmodeller skaber trivsel, (3) neurotisme og tryghed mindsker usikkerhed.
CCO, Worklinq
Tidligere salgsansvarlig og partner i Deloitte, Anders Pedersen og Joakim Steenfos, CEO af Radiant, deler deres oplevelser om hvordan man håndterer at blive fyret, forfremmet og degraderet i salg. Herunder Joakims personlige oplevelse om at blive degraderet af Anders i Deloittes salgsafdeling.
Team Leader, Radiant
Frederik Wørzner (ny salgsleder) og Joakim Steenfos drøfter overgangen fra sælger til leder – om ansvar, forventninger og lederskab.
Investor & iværksætter
Hvor vigtigt er salg for investorer? Louise Herping Ellegaard deler: (1) Stærk salgsstrategi er attraktiv for investor, (2) fremtidig profitplan er afgørende, (3) Founderteams skal alliere sig med dem, der elsker salg.
Founder & CEO, Beyond Breath
Hvad har åndedræt, nærvær og performance med salg at gøre? Pernille Lotus, tidligere CEO og nu founder af Beyond Breath, deler hvordan mindfulness styrker fokus og energi i salg.
VP of Sales & Customer Success, Queue-it
Hvordan og hvornår skal man tage sit salg til udlandet? Mie Eimkvist (VP, Queue-it) og Joakim Steenfos taler om markedsanalyse, investering, og valg af salgsmodel.