Our articles

For us sales is more than a string of transactions.

Discover proven strategies, best practices, and actionable insights from our team of B2B sales specialists and HubSpot experts. Learn how to accelerate growth, optimize your sales processes, and maximize your CRM investment.

This is how we share

Discover valuable B2B sales insights through our engaging podcast and expert discussions.

Explore

Articles

Explore Radiant’s insights in Sales and HubSpot, where expert strategies, tools, and best practices become actionable knowledge for your business.

Read articles

Title

Subtitle

40+

B2B sales specialists

7

Countries: DK, SE, NO, DE, IT, FR, PL

500M+

Revenue generated for our clients

Featured articles

Recent articles

Order to Cash: fra ordre til betaling

Order to Cash: fra ordre til betaling

Order to Cash (O2C) er en kerneproces inden for virksomheders økonomiske og operationelle drift, som dækker hele cyklussen fra modtagelse af en kundeordre til modtagelse af betaling. Det er en afgørende proces, der påvirker både kundetilfredshed og virksomhedens likviditet.O2C-processen omfatter flere nøgletrin, herunder ordrebehandling, fakturering, levering og betalingshåndtering. Når denne proces optimeres, kan virksomheder forbedre deres pengestrømme, reducere fejl og styrke kunderelationer.
Single Sign On i HubSpot: Hvad er det og hvordan sættes det op?

Single Sign On i HubSpot: Hvad er det og hvordan sættes det op?

Hvad er single sign on (SSO), og hvordan kan du bruge det?
Touchpoints – alt du skal vide om begrebet

Touchpoints – alt du skal vide om begrebet

Touchpoints er de interaktioner, I har med jeres målgruppe eller kunder – de kan både være online gennem reklamer eller offline gennem butiksbesøg
Customer livetime value (CLV) – sådan bruger du den

Customer livetime value (CLV) – sådan bruger du den

Customer lifetime value er et nøgletal, der viser værdien af hvor meget en kunde er værd i den tid I arbejder sammen. I denne artikel vil vi kigge på hvad du kan bruge nøgletallet til og hvordan du beregner det.
Loyalitetsprogrammer: øg kundeloyalitet og skab fastholdelse

Loyalitetsprogrammer: øg kundeloyalitet og skab fastholdelse

Loyalitetsprogrammer spiller en vigtig rolle i moderne marketing og kundehåndtering. Ved at tilbyde incitamenter og fordele til loyale kunder kan virksomheder skabe stærkere relationer, øge kundernes engagement og sikre en højere kundeloyalitet. Et godt designet loyalitetsprogram gør det attraktivt for kunderne at handle igen og styrker virksomhedens position på markedet ved at skabe en base af tilbagevendende kunder.
Salgsbudget: nøglen til effektiv salgsstyring og vækst

Salgsbudget: nøglen til effektiv salgsstyring og vækst

Et salgsbudget er et centralt værktøj for enhver virksomhed, der ønsker at opnå strategisk kontrol over deres salgsindsats. Med et veldesignet salgsbudget kan du ikke blot planlægge din indtjening, men også måle fremskridt, tilpasse indsatsen og sikre, at ressourcer bruges optimalt.
God kundeservice med 10 konkrete råd

God kundeservice med 10 konkrete råd

God kundeservice er et must for enhver virksomhed, der ønsker at kunderne vender tilbage.Undersøgelser viser, at god kundeservice kan have en markant positiv indvirkning på en virksomheds bundlinje. En undersøgelse fra American Express viser, at 70% af kunderne er villige til at betale mere for god kundeservice.Derfor har vi samlet 10 råd til, hvordan I kan sikre en god kundeservice
6 effektive salgsprovisionsmodeller til dit salgsteam

6 effektive salgsprovisionsmodeller til dit salgsteam

Salgsprovision er den kompensation, som sælgere får udbetalt baseret på deres præstationer. Det er vigtigt at vælge en provisionsmodel, som både understøtter din virksomheds mål og samtidig motiverer dine sælgere til at yde deres bedste.
Mersalg: Effektive strategier til at øge omsætningen

Mersalg: Effektive strategier til at øge omsætningen

Salgstal stagnerer aldrig uden årsag. Blandt de mest undervurderede salgsteknikker til salgsvækst er mersalg, en strategi som har potentialet til at transformere enhver kundetransaktion til øget omsætning
Prisfastsættelse: En guide til effektiv prissætning

Prisfastsættelse: En guide til effektiv prissætning

Prisfastsættelse er en central del af enhver virksomheds strategi. Den rigtige pris kan være forskellen mellem succes og fiasko, da den påvirker alt fra indtægter og profitabilitet til kundernes opfattelse af værdi. Denne artikel forklarer, hvad prisfastsættelse er, de forskellige typer prisfastsættelse, eksempler på praktiske anvendelser og specifikke overvejelser for B2B-virksomheder.
SAP vs. HubSpot – Hvad bør du vælge?

SAP vs. HubSpot – Hvad bør du vælge?

Står du og overvejer enten SAP eller HubSpot som dit kommende CRM system? Valget af jeres kommende CRM system er en beslutning, der kræver grundige overvejelser. Det er ingen hemmelighed at SAP og HubSpot fokusere på lidt to forskellige områder, som vi også kommer igennem i denne guide. Vi
De 4 ultimativt bedste livechats du bør overveje

De 4 ultimativt bedste livechats du bør overveje

Har du nogensinde overvejet effekten af at kunne interegere mere med besøgende på hjemmesiden? Dette kan lade sig gøre med livechats, hvor en potentiel kunde besøger jeres hjemmeside. Livechat er især gode til de virksomheder, der enten arbejder med ecommerce eller meget komplekse produkter med en lang salgsproces

At Radiant, sales is about people, passion, and lasting relationships

Brighter Sales.
Delivered.

Let us know about your situation.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.