Sales Go-To-Market

Udførsel & validering af Go-To-Market salg

Få udført, testet og valideret salg til nye markeder, segmenter, lande og nye ydelser. Formålet er at afklare de mest effektive og skalerbare salgsindsatser. 

3 faser i Sales
Go-To-Market

“Formålet med Sales Go-To-Market er at få erfaring, data og indsigt i hvad der virker og hvad der ikke virker i salgsindsatser. Typisk anvendes Sales GTM når man:

  • RÅbner outbound salgskanal
  • RLancerer nye ydelser
  • RÅbner nye markeder
  • RÅbner i nye lande
  • RLancerer nye kampanger
  • RÅbner nyt krydssalg

Og vi har også eksempler på anvendelse af Sales GTM i tilfælde hvor man endnu ikke har ‘knækket koden’ til en effektiv og skalerbar salgsindsats.

Jacob Løve Founder & CEO, Din Lønpartner

Joakim Steenfos

CEO & Co-Founder, Radiant

1. Vi lærer dig at kende

Preparing Sales Go-To-Market: 2 weeks

Understanding & Defining your
  • Business & Purposexxx
  • Client Problems & Solutionsxxx
  • Client Types & Use-Casesxxx
  • Competitive Landscapexxx
  • Sales Setup & Sales Performancexxx
        Deliveries
  • Target Market with Contact Informationxxx
  • 5-Point-Pitch Modelxxx
  • Efficient Sales Process setupxxx
  • Performance Dashboard & Gamificationxxx
  • Defining campaignsxxx

Growth Team to match your business & market

Sales Go-To-Market Team
1. Vi lærer dig at kende

Executing Sales Go-To-Market 8 weeks

Sales Growth Team:
  • Prospectingxxx
  • Outbound salesxxx
  • Attending Sales Meetings/Demosxxx
  • Collecting Qualitative dataxxx
  • Managing Pipelinexxx
  • Bi-Weekly Sales Evaluationxxx
  • Creation of Dynamic Sales Playbookxxx
        Expected Direct Results
  • 200-1.000 Contacted ICP Targetsxxx
  • 20-100 Sales Meetings/Demosxxx
  • 2-10 Won dealsxxx

Growth Team to match your business & market

Sales Go-To-Market Team
1. Vi lærer dig at kende

Validating Sales Go-To-Market 2 weeks

Deliveries:
  • Ideal Customer Profilexxx
  • Final Sales Playbookxxx
  • Hit-Rate (Touchpoints pr. booked meeting)xxx
  • Win-Rate (Expected ratio pr. meeting to win)xxx
  • CAC (Customer Acqusition Cost)xxx
  • Qualitative Potential Client feedbackxxx
  • Competitive Landscape Mapxxx
  • Pipeline Management Structurexxx
  • Sales Performance Recommendationsxxx
  • Sales Go-To-Market Recommendationsxxx

Growth Team to match your business & market

Sales Go-To-Market Team

Priser

Sales Go-To-Market

3mnd   x 99.500,-

Radiant Growth Teams

Matcher vækstbehov

Gennemgang af Sales Go-To-Market

Hvad er Sales Go-To-Market?

Joakim Steenfos, CEO, forklarer Sales Go-To-Market konceptet og hvordan vi arbejder med vores kunder, samt hvad de opnår med Sales Go-To-Market.

Testimonials

HubSpot Partner

Salgscoaching af høj kvalitet

 

Vi har arbejdet med Radiant i ca. tre år nu. De har et meget professionelt team af salgscoaches. Altid velforberedte og motiverede. Har vist topmoderne salgsekspertise. Gennemsigtige salgsmål og vejledning til hver partner i firmaet. Min bedste anbefaling af Radiant.

 

HubSpot CRM

Ramazan, Partner

Baker Tilly

LassoX logo

Fremragende HubSpot-samarbejde med Radiant!

Radiant har hjulpet os med at implementere HubSpot Sales & Marketing hub. De gjorde et fremragende stykke arbejde med at forstå vores salgsproces, hjælpe os med at optimere den og implementere den i HubSpot, hvilket skaber værdi i hele økosystemet. Jeg er ikke i tvivl om, at dette vil sikre vækst i den nærmeste fremtid. Jeg kan helhjertet anbefale Radiant som HubSpot-partner.

Martin w

Martin, CSO

LassoX

cittros logo

Salgstransformation og CRM-implementering

Radiant er en fantastisk partner til vores salgstransformationsproces. Teamet er meget dedikeret, indsigtsfuldt og hjælpsomt og har en stærk kommerciel tankegang. De har hjulpet os med f.eks. automatisering af e-mailmarketing, salgsmateriale og CRM-implementering og med at fokusere på en datadrevet tilgang. Vi er glade for at kunne anbefale Radiant. 

Thomas meede cittros

Thomas, Chief Architect & Partner

Cittros

Othania Capital Logo

Stærk salgstransformation og CRM implementering

Stærk faglighed og fra Radiant – og rigtig god opfølgning ift. at nå delmål såvel som salgsmål. Der var stort engagement og de var altid til rådighed ift. at løse opgaverne. Vi fik både udarbejdet nyt salgsmateriale, bedre branding, visuel identitet samt overførsel og implementering af nyt CRM system. Herunder har Radiant implementeret HubSpot til fuld tilfredshed
Christian othania

Christian, Medstifter & Direktør

Othania

Contendo AS logo

Fokus på hands-on salgssucces gennem CRM!

Jeg har oplevet Radiant som en kompetent, engageret og kommercielt tænkende partner med fokus på at opnå “hands-on” salgssucces. Det sker bl.a. gennem CRM i integration med andre salgssystemer, som er forankret i både salgsstrategien og salgsprocessen. Varme anbefalinger fra mig.

 

 

Børre fra Contendo AS

Steen, Managing Director

Contendo

Hemonto

Sales Excellence Mestrer

At migrere fra MS Dynamics CRM til HubSpot Sales var en leg med Radiant på vores side. Radiant demonstrerede ‘sortbæltefærdigheder’ i vores CRM-implementering og skilte sig virkelig ud med deres entusiastiske ‘can-do-attitude’ og dybe knowhow inden for salgspraksis, især i den tidlige salgsfase. Radiant er en sand Sales Excellence mester for enhver B2B-virksomhed, der ønsker at løfte det udgående salg til det næste niveau.
Christian othania

Henning, CCO

Hemonto

Sales Go-to-Market

Kontakt

Vil du vide mere om Sales Go-To-Market, og hvorfor mange andre virksomheder har valgt løsningen?