Kontinuerlig pipeline af salgsmandater

Hvorfor Retention og Sales Excellence til M&A?

Et systematisk flow af salgsmandater og pipelinestyring – også under eksekvering af igangværende mandatprocesser

Proaktiv relationsopbygning hos up-and-coming fremtidige salgsmandater

Systematisk identifikation og relationsopbygning af køberkartotek

Forbedret konvertering af salgsmandater og købere gennemt innovation og optimering af salgspræsentationer, Teasere og Information Memorandum’s

Generel optimering af segmentering og prioritering

Selvkontrol og styring af den organiske vækst

Differentiering i branchen gennem købsoplevelse og salgsproces

Digitalisering i værdikæden: ERP, rapportering, leadgenerering, CRM, regnskabsopslag, Bloomberg

Fra ‘volatil og ustruktureret omsætning’ til mere stabil og fremadsynet omsætning

Fra ‘ad-hoc salg’ gennem relationer, referencer og netværk til systematisk salgsindsats

Fra ‘semi-digital’ til digital i hele værdikæden

Fra ‘reaktiv’ til proaktiv

Fra ’tilfældig kundebase’ baseret på min. 1,5-2 mio. DKK i honorarsum til strategisk og nichebaseret kundebase

Fra ‘budget’ til salgsstrategi

Fra ‘ad-hoc salg’ gennem relationer og netværk til systematisk salgsindsats

radiant_pie

Mersalg & kundeudvikling

Hvad: Totalløsning hvor Radiant udvikler og vækster jeres eksisterende kundebase ved at eksekvere kundekontakten.

Hvorfor: Mest cost-effektive kilde til meromsætning, bedre fortjeneste, kundetilfredshed og øget kundeloyalitet

Hvordan:  

  1. Analyse af kundebase: Hvilke kunder tjener I mest på og hvilke kunder har potentiale?
  2. Kategorisering og sammenligning: Hvilke ressourcer skal investeres og prioriteres vs. potentiel fortjeneste
  3. CRM & automatiseret direct marketing: Intern vidensdeling og kommunikation til mange kunder med mindre indsats
  4. Indsamling og udarbejdelse af relevant content: Tilskynde kunder at bruge jeres ydelser og vise at I forstår dem
  5. Eksekvering af kundekontakten: Proaktiv kontaktagning er ultimativt vejen til mersalg og kundeudvikling

Effekt: 25-46 % øget gennemsnitlig ordresum og 38-48 % forbedret kundefastholdelse.

Referencecases: revision, fondsmægler, patent- og varemærke, M&A. Spørg kundeansvarlige for uddybende informationer.

Salg til nye kunder

Totalløsning til at lave nysalget for dig 

Vi generer mere omsætning end vi koster. Vores kunder gør det de er bedst til.

Vi varetager 80 % af salgsprocesser fra A-Z, hvor vi iscenesætter og matcher vores kunders spidskompetencer med deres optimale kundeprofiler.

Data fra salgsprocesser opsamler vi og bruger til at optimere og visualisere salgsindsatsen i realtid.

Kundefastholdelse

Hvad: Totalløsning hvor Radiant maksimerer og eksekverer jeres kundefastholdelse og bidrager til øget kundeloyalitet

Hvorfor: Mest cost-effektive kilde til at bevare omsætning, fortjeneste og kundetilfredshed

Hvordan:  

  1. Analyse af kundebase: Hvilke kunder kan I fastholde? Hvilke falder fra? Hvilke er profitable?
  2. Kategorisering og sammenligning: Hvilke ressourcer skal investeres og prioriteres vs. potentiel fortjeneste
  3. CRM & automatiseret direct marketing: Intern vidensdeling og kommunikation til mange kunder med mindre indsats
  4. Indsamling og udarbejdelse af relevant content: Tilskynde kunder at bruge jeres ydelser og vise at I forstår dem
  5. Eksekvering af kundekontakten: Proaktiv kontaktagning er ultimativt vejen til kundefastholdelse

Effekt: Forbedrer kundefastholdelsen med op til 60 % og kundetilfredsheden med op til 35 %.

Referencecases: revision, fondsmægler, patent- og varemærke, M&A. Spørg kundeansvarlige for uddybende informationer.

Retention- & Sales Excellence: Eksekveret

Hvad: Vores ydelser leveres typisk som en 360 interim totalløsning med alt inkluderet.

Hvorfor: Hurtig effektuering, høj fleksibilitet, lav risiko og en skalerbar indsats på et resultatbaseret abonnement, hvor vi generer mere omsætning end det koster.

Sådan er processen typisk:

  • 0,5 – 2 måneder 1) Strategi 2) Design 3) Opsætning 4) Implementering 5) Oplæring
  • 2 – 36 måneder: 6) Eksekvering
  • 0,5 – 6 måneder: 7) Oplæring 8) Overlevering

Det er inkluderet:  

  • Personale: Retention- & Sales Excellence specialistteam som udarbejder, implementerer og eksekverer indsatsen
  • Systemer: Vi designer, opsætter, integrerer og oplærer: CRM, Leadgenerering, Segmentering, Opslagsdatabaser, Dashboards, Automatisk rapportering og Automatisk Direct Marketing
  • Bid Service: Best-of-Breed templates til salgspræsentationer og tilbud, som vi under eksekveringen tilpasser til hver enkelt unik kunde.

Cases

Sammen med virksomheder, der udbyder komplekse erhvervsservices, udarbejder vi unikke salgsstrategier, der skaber værdi –  hele vejen.

Få her et indblik i nogle af de løsninger, vi har været med til at udvikle og bliv klogere på hvordan vi kan hjælpe jer.

cases

Top 10 revisions- og rådgivningshus

Vi skal realisere et 2-cifret millionbeløb i organisk vækst inden 2022.

Top 3 patent- og varemærkebureau

Genereret et betragtelig millionbeløb i pipeline i første års omsætning (typisk tilbagevendende)

Top 12 revisions- og rådgivningshus

38 % toplinjevækst med kommerciel turnaround.

Top 2 Pensions- og forsikringsmægler

Konverteringen og win-raten skulle forbedres for salgsstyrken i Danmark

Personale med speciale i M&A

Rune Aabo

Head of Transformation

ra@radiant.dk

Kasper Hansen

COO

khs@radiant.dk

Joakim Alexander Steenfos

CEO

jas@radiant.dk