HubSpot CRM & Marketing Automation

A-Z B2B salgskoncept gennem HubSpot  

HubSpot fordele fra Radiant

Top tier salgsøkosystem

Vores salgsøkosystem er udviklet i HubSpot og er Top Tier i Norden.
Det er 80 % plug-and-play.

Væsentlig discount

I slipper for one-time fee, der varierer fra €345 til €5.500
I får discount på licens fee. 

Dybeste HubSpot viden

Vi er Top Ranked HubSpot Partner med +20 certifikater & certificeret HubSpot repræsentant.

Data på hvad der virker

Realtidsdata på +4.000 B2B salgsprocesser som guide til at gøre det rigtige. 

Radiants hubspot SALGS-økosystem

Koncept til professional services- & tech

Radiants koncept med Salg som en Service er primært udgjort af et salgsøkosystem designet og eksekveret i HubSpot, hvor vi sikrer en simpel, integreret og smart A-Z proces på kundernes vilkår. 
Vi varetager både design, migrering, opsætning, drift og opdatering af vores kunders HubSpot.  

  • RSalg som en Service med fundament i HubSpot Sales
  • R+ 20 HubSpot b2b certifikater
  • RPreffered HubSpot partner for professional services- og tech
  • R5 ud af 5 stjerner fra vores kunder i HubSpot ekspertise
  • REneste HubSpot partner som udfører salget

Finde attraktive kunder

Få de attraktive leads i HubSpot

Det første vi gør for at forbedre jeres salg er, at vi finder de mest attraktive kunder til netop jeres forretning gennem markedsdata og relevante kriterier. Først kigger vi på jeres kundebase, hvorefter vi forædler den med en række kriterier baseret på adfærd, indtjening, kundeloyalitet og potentiale. 
Så har vi et billede af hvordan jeres attraktive kunder ser ud. 
Derefter kloner vi de kriterier ud i markedet i DK, NO, SE. 
Afslutningsvist får vi altså et helt klart billede over jeres mest attraktive potentielle kunder. Helt ned til mindste detalje: fra oplysninger om beslutningstager til udvalgte kriterier, som indikerer bestemte behov.  

  • RKendskab til kunderne
  • RProfitable kunder
  • RPræcis værditilførsel
  • RKunde- og kontaktinformationer
  • RMarkedsdata og nøgletal

Hubspot sales- & marketing enterprise

“Migrating from MS Dynamics CRM to HubSpot Sales was a walk in the park with Radiant on our side. Radiant demonstrated black-belt proficiency level of our CRM implementation, truly standing-out with their enthusiastic can-do attitude and deep know-how of solid Sales best practices, in particularly at the early sales-stage. Radiant is a true Sales Excellence Champion for any B2B company aspiring to launch outbound sales to the next level”

Henning G. CxO (top 5 Fintech DK)

09/11/2020

Digital salgsproces

Gør kundekontakt smart i HubSpot

Vi kender vigtigheden af gode kundeoplevelser i salg. Derfor indtænker og udfører vi den efterfølgende digitale salgsproces, når vi har skabt varme leads. Her er særligt sporing af data og overblik essentielt, samt opsætning af Marketing Automation, der kan skabe strømlining af kundekontakten.

  • REffektivt og intelligent salg
  • RStrømlining af kundekontakt
  • RSporing af data, gentag, optimer
  • ROverblik og salgsforecasting
  • RKommunikere på kunders vilkår

Hubspot sales & marketing:

Radiants faglighed og engagement er en fornøjelse. Vi har gjort brug af Radiants rådgivning ifm. ny salgsstrategi. Radiant har implementeret HubSpot med 4-5 andre IT systemer. Vi har nu et solidt overblik og flere nuancer på vores kunder/pipeline end nogensinde. De bedste anbefalinger herfra!

Claus, MD & Partner (top 5 e-Consulting DK)

12/11/2020

Leadgenerering

Effektiv Marketing Automation i HubSpot

 Vi bruger indsigterne fra vores indledende segmentering til nu at generere varme leads gennem marketing automation, der konverteres til salg. Det betyder at vi sætter paid, mail- og content rejser op i HubSpot, hvor de ønskede kunder modtager det rette content og de rigtige budskaber – på de rette tidspunkter. Baseret på deres adfærd, segment og kriterier. Automatisk. Og når de ønskede kunder er tilstrækkelig varme, altså udvist interesse og behov, så skal de konverteres i salgsprocessen med en høj hitrate.  

  • RSkab varme leads til salg
  • RHøjere hitrate
  • ROptimale salgsmaterialer
  • RDe rigtige budskaber
  • RDen rigtige timing

HubSpot cases

... Så snart i udfylder første HubSpot tag, så kommer det her.

HubSpot CRM og ‘Hubs’

agsdi-bullhorn

Marketing

Generér kvalificerede leads. Opret og administrer indhold, fang leads og plej dem, indtil de er kvalificerede og salgsklar.

agsdi-bar-chart

Sales

Gør leads til kunder. Engager potentielle købere, demonstrer værdien af dit tilbud, og luk tilbud.
agsdi-message-heart

Service

Konverter kunder til ambassadører. Løs kundespørgsmål og levér en oplevelse, der gør kunder til ambassadører.

HubSpot vidensunivers

Marketing automation med HubSpot – få det bedste ud af din investering

Marketing automation med HubSpot – få det bedste ud af din investering

B2B: Købsprocessen (og dermed salgsprocessen) har ændret sig – kan du følge med?

B2B: Købsprocessen (og dermed salgsprocessen) har ændret sig – kan du følge med?