HubSpot CRM & Marketing Automation
Top Ranked HubSpot Partner

HubSpot fordele fra Radiant

Top tier salgsøkosystem
Vores salgsøkosystem er udviklet i HubSpot og er Top Tier i Norden.
Det er 80 % plug-and-play.

Væsentlig discount
I slipper for one-time fee, der varierer fra €345 til €5.500.
I får discount på licens fee.

Dybeste HubSpot viden
Vi er Top Ranked HubSpot Partner med +20 certifikater & certificeret HubSpot repræsentant.

Data på hvad der virker
Realtidsdata på +8.500 B2B salgsprocesser som guide til at gøre det rigtige.
Tech & SAAS HUBSPOT CLIENTS








PROFESSIONAL SERVICES HUBSPOT




THE RADIANT ECOSYSTEM
Radiants hubspot SALGS-økosystem
Top Tier ecosystem to boost growth


Radiants koncept med Salg som en Service er primært udgjort af et salgsøkosystem designet og eksekveret i HubSpot, hvor vi sikrer en simpel, integreret og smart A-Z proces på kundernes vilkår.
Vi varetager både design, migrering, opsætning, drift og opdatering af vores kunders HubSpot.
- RSalg som en Service med fundament i HubSpot Sales
- R+ 20 HubSpot b2b certifikater
- RPreffered HubSpot partner for professional services- og tech
- R5 ud af 5 stjerner fra vores kunder i HubSpot ekspertise
- REneste HubSpot partner som udfører salget

CxO – Listed RegTech company
December 10, 2021
22,1%
Win-rate
165%
indeks ift. målsætninger
77.298
DKK i gns. recurring ordresum
Finde attraktive kunder
Få de attraktive leads i HubSpot


Det første vi gør for at forbedre jeres salg er, at vi finder de mest attraktive kunder til netop jeres forretning gennem markedsdata og relevante kriterier. Først kigger vi på jeres kundebase, hvorefter vi forædler den med en række kriterier baseret på adfærd, indtjening, kundeloyalitet og potentiale.
Så har vi et billede af hvordan jeres attraktive kunder ser ud.
Derefter kloner vi de kriterier ud i markedet i DK, NO, SE.
Afslutningsvist får vi altså et helt klart billede over jeres mest attraktive potentielle kunder. Helt ned til mindste detalje: fra oplysninger om beslutningstager til udvalgte kriterier, som indikerer bestemte behov.
- RKendskab til kunderne
- RProfitable kunder
- RPræcis værditilførsel
- RKunde- og kontaktinformationer
- RMarkedsdata og nøgletal
Hubspot sales- & marketing enterprise
“Migrating from MS Dynamics CRM to HubSpot Sales was a walk in the park with Radiant on our side. Radiant demonstrated black-belt proficiency level of our CRM implementation, truly standing-out with their enthusiastic can-do attitude and deep know-how of solid Sales best practices, in particularly at the early sales-stage. Radiant is a true Sales Excellence Champion for any B2B company aspiring to launch outbound sales to the next level”

Henning G. CxO (top 5 Fintech DK)
Digital salgsproces
Gør kundekontakt smart i HubSpot


Vi kender vigtigheden af gode kundeoplevelser i salg. Derfor indtænker og udfører vi den efterfølgende digitale salgsproces, når vi har skabt varme leads. Her er særligt sporing af data og overblik essentielt, samt opsætning af Marketing Automation, der kan skabe strømlining af kundekontakten.
- REffektivt og intelligent salg
- RStrømlining af kundekontakt
- RSporing af data, gentag, optimer
- ROverblik og salgsforecasting
- RKommunikere på kunders vilkår
Hubspot sales & marketing:
Radiants faglighed og engagement er en fornøjelse. Vi har gjort brug af Radiants rådgivning ifm. ny salgsstrategi. Radiant har implementeret HubSpot med 4-5 andre IT systemer. Vi har nu et solidt overblik og flere nuancer på vores kunder/pipeline end nogensinde. De bedste anbefalinger herfra!

Claus, MD & Partner (top 5 e-Consulting DK)
12/11/2020
Leadgenerering
Effektiv Marketing Automation i HubSpot


Vi bruger indsigterne fra vores indledende segmentering til nu at generere varme leads gennem marketing automation, der konverteres til salg. Det betyder at vi sætter paid, mail- og content rejser op i HubSpot, hvor de ønskede kunder modtager det rette content og de rigtige budskaber – på de rette tidspunkter. Baseret på deres adfærd, segment og kriterier. Automatisk. Og når de ønskede kunder er tilstrækkelig varme, altså udvist interesse og behov, så skal de konverteres i salgsprocessen med en høj hitrate.
- RSkab varme leads til salg
- RHøjere hitrate
- ROptimale salgsmaterialer
- RDe rigtige budskaber
- RDen rigtige timing
OUR ECOSYSTEM PARTNERS
HubSpot vidensunivers

3 tips til segmentering af kundedatabasen i HubSpot

Skræddersy din salgsproces med det rette CRM-system

Salgspipeline: De 7 trin i en pipelineproces med HubSpot

Marketing automation med HubSpot – få det bedste ud af din investering

3 måder hvorpå HubSpot kan styrke salgsprocessen

Brug leadscoring i HubSpot til at øge B2B salg

B2B segmentering – forstå dine kunder, og sælg mere

Få styr på din pipeline med HubSpot

B2B og marketing automation – hvorfor er det en god idé?

Hvad er HubSpot – og kan systemet øge dit B2B salg?
