Salg som en Service

Vi skaber salg fra A-Z i praksis på abonnement

Vores kombination af strategisk og eksekverende salg betyder, at vi kan skabe betydeligt mere omsætning for vores kunder, end vi koster.

Sådan fungerer det

For at kvalificere kunden til salgseksekvering i praksis, gennemgår vi de tre transformationsfaser;
1. Segmentering , 2. Leadgenerering og 3. Digital salgsproces.

Segmentering

Prioritere de rigtige kunder

  • Kendskab til kunderne
  • Profitable kunder
  • Præcis værditilførsel
  • Kunde- og kontaktinformationer
  • Markedsdata og nøgletal
Marketing automation

Købsrejse på kunders vilkår

  • Skab varme leads til salg
  • Højere hitrate
  • Optimale salgsmaterialer
  • De rigtige budskaber
  • Den rigtige timing
CRM & Salgsproces

Gøre kundekontakt smart

  • Effektivt og intelligent salg
  • Strømlining af kundekontakt
  • Sporing af data, gentag, optimer
  • Kommunikere på kunders vilkår
  • Overblik og salgsforecasting
Salg udført A-Z

Udføre salg fra A-Z i praksis

  • Kvalificerede salgsmøder
  • Høj hit- og win-rate
  • Mere profitabel omsætning
  • Organisk vækst

Trusted Advisor

Finde attraktive kunder

Prioriter de rigtige kunder

Det første vi gør for at forbedre jeres salg er, at vi finder de mest attraktive kunder til netop jeres forretning gennem markedsdata og relevante kriterier. Først kigger vi på jeres kundebase, hvorefter vi forædler den med en række kriterier baseret på adfærd, indtjening, kundeloyalitet og potentiale. 
Så har vi et billede af hvordan jeres attraktive kunder ser ud. 
Derefter kloner vi de kriterier ud i markedet i DK, NO, SE. 
Afslutningsvist får vi altså et helt klart billede over jeres mest attraktive potentielle kunder. Helt ned til mindste detalje: fra oplysninger om beslutningstager til udvalgte kriterier, som indikerer bestemte behov.  

  • RKendskab til kunderne
  • RProfitable kunder
  • RPræcis værditilførsel
  • RKunde- og kontaktinformationer
  • RMarkedsdata og nøgletal

Leadgenerering

Købsrejse på kundens vilkår

 Vi bruger indsigterne fra vores indledende segmentering til nu at generere varme leads gennem marketing automation, der konverteres til salg. Det betyder at vi sætter paid, mail- og content rejser op i HubSpot, hvor de ønskede kunder modtager det rette content og de rigtige budskaber – på de rette tidspunkter. Baseret på deres adfærd, segment og kriterier. Automatisk. Og når de ønskede kunder er tilstrækkelig varme, altså udvist interesse og behov, så skal de konverteres i salgsprocessen med en høj hitrate.  

  • RSkab varme leads til salg
  • RHøjere hitrate
  • ROptimale salgsmaterialer
  • RDe rigtige budskaber
  • RDen rigtige timing

Digital salgsproces

Gør kundekontakt smart og effektivt

Vi kender vigtigheden af gode kundeoplevelser i salg. Derfor indtænker og udfører vi den efterfølgende digitale salgsproces, når vi har skabt varme leads. Her er særligt sporing af data og overblik essentielt, samt opsætning af Marketing Automation, der kan skabe strømlining af kundekontakten.

  • REffektivt og intelligent salg
  • RStrømlining af kundekontakt
  • RSporing af data, gentag, optimer
  • ROverblik og salgsforecasting
  • RKommunikere på kunders vilkår

Salg i praksis

Udførelse af salg fra A-Z i praksis

Efter salgstransformationens ovenstående tre faser, er jeres salg nu klar til at blive udført i praksis – vi kan varetage op til 85 % af salget for jer.
Her vil vores branchespecialiserede konsulenter tage over og sikre kvalificerede salgsmøder og organisk vækst gennem eksekverende salg. Når vi varetager salget, så repræsenterer et branchespecialiseret team kunden i typisk 10-24 måneder, hvor de arbejder tæt sammen med de parter hos kunden, som skal være med inde over salgsprocesserne. 
Vi anvender en lang række af salgskanaler, herunder eksempelvis LinkedIn Sales Navigator (med RPA software), Videopitches, mailsekvenser og opkald. Alt er integreret i og tracket gennem CRM – typisk HubSpot. 

  • RKvalificerede salgsmøder
  • RHøj hit- og win-rate
  • RMere profitabel omsætning
  • ROrganisk vækst

En god investering

Vores resultater taler for sig selv

Vi fortæller ikke bare vores kunder hvordan de lykkes med b2b salg. Vi gør det også for dem. Her kan du set et gennemsnit af resultaterne, som vores business cases har skabt for vores kunder.  

0 mdr.
Gns. tilbagebetalingstid
0%
Win-rate på salgsmøder
0
Salgsmøder afholdt
0
Gns. ordresum