Salg som en Service
High performance salg fra A-Z i HubSpot
Vi har genereret mere end 30 mio. DKK i ARR med en typisk breakeven mellem 7-9 måneder.

Sådan fungerer det
Først implementerer vi vores markedsledende salgsøkosystem i HubSpot.
Derefter udfører vi salget i praksis fra A-Z.
Prioritere de rigtige kunder
Kendskab til kunderne
Profitable kunder
Præcis værditilførsel
Kunde- og kontaktinformationer
Markedsdata og nøgletal
Købsrejse på kunders vilkår
Skab varme leads til salg
Højere hitrate
Optimale salgsmaterialer
De rigtige budskaber
Den rigtige timing
Gøre kundekontakt smart
Effektivt og intelligent salg
Strømlining af kundekontakt
Sporing af data, gentag, optimer
Kommunikere på kunders vilkår
Overblik og salgsforecasting
Udføre salg fra A-Z i praksis
Kvalificerede salgsmøder
Høj hit- og win-rate
Mere profitabel omsætning
Organisk vækst
OUR ECOSYSTEM PARTNERS
Finde attraktive kunder
Prioriter de rigtige kunder


Det første vi gør for at forbedre jeres salg er, at vi finder de mest attraktive kunder til netop jeres forretning gennem markedsdata og relevante kriterier. Først kigger vi på jeres kundebase, hvorefter vi forædler den med en række kriterier baseret på adfærd, indtjening, kundeloyalitet og potentiale.
Så har vi et billede af hvordan jeres attraktive kunder ser ud.
Derefter kloner vi de kriterier ud i markedet i DK, NO, SE.
Afslutningsvist får vi altså et helt klart billede over jeres mest attraktive potentielle kunder. Helt ned til mindste detalje: fra oplysninger om beslutningstager til udvalgte kriterier, som indikerer bestemte behov.
- RKendskab til kunderne
- RProfitable kunder
- RPræcis værditilførsel
- RKunde- og kontaktinformationer
- RMarkedsdata og nøgletal
Leadgenerering
Købsrejse på kundens vilkår


Vi bruger indsigterne fra vores indledende segmentering til nu at generere varme leads gennem marketing automation, der konverteres til salg. Det betyder at vi sætter paid, mail- og content rejser op i HubSpot, hvor de ønskede kunder modtager det rette content og de rigtige budskaber – på de rette tidspunkter. Baseret på deres adfærd, segment og kriterier. Automatisk. Og når de ønskede kunder er tilstrækkelig varme, altså udvist interesse og behov, så skal de konverteres i salgsprocessen med en høj hitrate.
- RSkab varme leads til salg
- RHøjere hitrate
- ROptimale salgsmaterialer
- RDe rigtige budskaber
- RDen rigtige timing
Digital salgsproces
Gør kundekontakt smart og effektivt


Vi kender vigtigheden af gode kundeoplevelser i salg. Derfor indtænker og udfører vi den efterfølgende digitale salgsproces, når vi har skabt varme leads. Her er særligt sporing af data og overblik essentielt, samt opsætning af Marketing Automation, der kan skabe strømlining af kundekontakten.
- REffektivt og intelligent salg
- RStrømlining af kundekontakt
- RSporing af data, gentag, optimer
- ROverblik og salgsforecasting
- RKommunikere på kunders vilkår
Salg i praksis
Udførelse af salg fra A-Z i praksis


Efter salgstransformationens ovenstående tre faser, er jeres salg nu klar til at blive udført i praksis – vi kan varetage op til 85 % af salget for jer.
Her vil vores branchespecialiserede konsulenter tage over og sikre kvalificerede salgsmøder og organisk vækst gennem eksekverende salg. Når vi varetager salget, så repræsenterer et team vores kunde i typisk 10-24 måneder, hvor de arbejder tæt sammen med de parter hos kunden, som skal være med inde over salgsprocesserne.
Vi anvender en lang række af salgskanaler, herunder eksempelvis LinkedIn, videopitches, mails, calls, talebeskeder m.m.. Alt er integreret i og tracket gennem økosystemet i HubSpot.
- RKvalificerede salgsmøder
- RHøj hit- og win-rate
- RMere profitabel omsætning
- ROrganisk vækst
En god investering
Vores resultater taler for sig selv
Vi fortæller ikke bare vores kunder hvordan de lykkes med b2b salg. Vi gør det også for dem. Her kan du set et gennemsnit af resultaterne, som vores business cases har skabt for vores kunder.