Marketing automation med HubSpot – få det bedste ud af din investering

Joakim Steenfos

14 Jun, 2021

Marketing automation med HubSpot er din genvej til succes på salgs- og marketingfronten. Læs med, og bliv klogere på, hvordan du får det optimale ud af din investering.

Vi har sagt det før, og vi siger det gerne igen: ingen platform er bedre end HubSpot, når det kommer til marketing automation. Som HubSpot Partner anvender vi det i vores Salg som en Service koncept, hvor systemet er integreret og automatiseret i harmoni med varierende salgsprocesser. 

Systemet er designet til at styrke salgs- og marketingprocesserne og skræddersyet til at gøre dig flyvende, når det kommer til leadgenerering og din marketingindsats generelt.

Når det er sagt, får du ikke det optimale udbytte af HubSpot og marketing automation, medmindre opsætningen udføres korrekt. Du skal målrette og tilpasse funktionerne til netop din organisation, kende genvejene og udnytte ressourcerne – og det er svært at gøre på egen hånd, hvis du aldrig har arbejdet med systemet tidligere.

Vi dykker lidt nærmere ned i, hvornår det kan betale sig at overveje professionel assistance til implementering og eksekvering af marketing automation og Hubspot og forklarer, hvad du får ud af at gå den vej.

Få hjælp, og kom godt fra start

Der kan være flere årsager til at kigge sig omkring efter hjælp til implementeringen af HubSpot – for eksempel at du:

  • har indset, at det er et komplekst system, der kræver professionel opsætning for optimalt udbytte.
  • allerede har forsøgt med forskellige ting i systemet, men ikke kan få det til at give det ønskede afkast.
  • har behov for hjælp til at udvikle individuelle templates, der passer til din organisation.

Uanset hvad grunden er, sikrer hjælpen fra eksperter, at du kommer godt fra start med din investering, rykker hurtigt på de rigtige parametre og får onboardet alle medarbejdere på bedst mulig vis. Du får ganske enkelt en træfsikker løsning, der matcher de behov, I måtte have.

Du kan blandt andet få hjælp til:

  • opsætning af HubSpot-portaler
  • opsætning af brugere og tilladelser
  • oprydning i kontaktdatabasen
  • opbygning af leadscoring-modeller
  • opsætning af automatisk e-mail marketing
  • implementering af sales tools
  • migrering fra et andet system
  • opsætning af rapporter og dashboards
  • opsætning af workflows
  • opsætning af sales pipeline

… og meget meget mere. Grundlæggende kan du med den rette hjælp få assistance til lige præcis de områder, der er nødvendige for at føre salg til nye højder.

LÆS OGSÅ: Brug leadscoring i HubSpot til at øge dit B2B salg

Er du stadig i tvivl om, hvor vidt du har brug for hjælp til HubSpot? Vi har samlet de tre stærkeste argumenter – brug dem til at overbevise dig selv eller ledelsen.

Tre gode grunde…

… til at få hjælp til marketing automation og HubSpot generelt:

1) HubSpot er et værktøj, der er eminent, hvis du ved, hvordan det virker. Men meget få har succes med at implementere det første gang alene.

2) HubSpot er en stor investering, og det er vigtigt, at du får værdi for pengene.

3) Brugt rigtigt kan HubSpot revolutionere dit salg og marketing.

 

Som HubSpot Partner har vi set lidt af hvert – og selvom HubSpot i design og implementering er en anelse nemmere end, eksempelvis Salesforce og Microsoft Dynamics, så vil vi altid anbefale en HubSpot Partner til at hjælpe jer godt på vej. En HubSpot Partner kan nemlig både sikre jer en bedre deal med HubSpot, såvel som løbende drift, opdatering og erfaringsudveksling med lignende cases.  

 

LÆS OGSÅ: 3 måder hvorpå HubSpot kan styrke salgsprocessen

Do you have questions or do you want to learn more about how Radiant can help you?

Contact us today and let’s talk about how you can reach your potential for growth.

Does the 2022 budget match your sales pipeline?

Let us show you how to get started with performance dashboards and real-time reporting.

  • Increase sales
  • Better overview
  • Less administration
  • Boost motivation
Relaterede artikler

You might also be interested in…